Najsladší peeling pre najjemnejšiu pleť

16:51

Peelingy zbožňujem, o tom som vám na blogu už nie raz písala. Moja zbierka sa rozrastá, rozdelila som si ich do košíkov a mám ich na pleť, telo, ruky, nohy, pery i vlasy. Neviem sa nabažiť ich krásnej vône a užívam si aj rôzne peelingové čiastočky. K tým najobľúbenejším patria rôzne mleté semienka alebo škupinky (také orechové škrupiny dokážu divy) alebo cukor. Práve cukrové peelingy sú moja srdcovka či na telo, či na pleť, lebo odvádzajú dobrú prácu. Keďže pleťový peeling používam pravidelne 2 - 3 razy týždenne, miniem ich ročne viac a vždy, keď jeden miniem, jeden dokúpim. Naposledy som neodolala značke Collistar. Jej jemný peeling s cukrovými mikročasticami je miláčik. 


Collistar Jemný peeling s cukrovými mikročasticami Idro-Attiva Melting Exfoliating Face Gel zloženie

Collistar Jemný peeling s cukrovými mikročasticami

Collistar Idro-Attiva Melting Exfoliating Face Gel

Collistar Jemný peeling s cukrovými mikročasticami Idro-Attiva Melting Exfoliating Face Gel

Tento peeling som musela mať preto, lebo je ružový, cukrový a od Collistar. Keď som ho v eshope zbadala, časť môjho srdca milujúca dúhy a jednorožce zaplesala a ja som vedela, že bude môj :) Čestne priznávam, že občas nakupujem len podľa vzhľadu, no v tomto prípade to nie je len o krásnom obale. Collistar Jemný peeling s cukrovými mikročasticami Idro-Attiva Melting Exfoliating Face Gel je ozaj fešák, no s pleťou robí malé zázraky na počkanie a moja pleť je prekvapivo bez vyrážok. Pripisujem to z veľkej miery práve jemu. 

Jemný peeling s cukrovými mikročasticami vám domov príde v bielej krabičke s ružovým kvietkom. V krabičke je priesvitná plastová tuba s ružovým pásikom a vyzerá to rozkošne. Objem 100 ml je akurát a vďaka nemu nie je príliš veľký. Obsahuje cukrové mikrozrniečka (vďaka nim je ozaj sladký), komplex Idro-Attiva a výťažok z pivonky. Výhodou je, že ho môžete používať na suchú pleť (exfoliácia je výraznejšia) alebo na navlhčenú pleť, čo je podľa mňa trochu príjemnejšie a aplikácia je trochu ľahšia. 

Vonia sladko a príjemne, preto je každé použitie také...upokojujúce? Pôsobí ako taký sladký balzam a teším sa na každé použitie. Konzistencia je hustejšia, ale to vôbec neprekáža, pretože pekne kĺže po tvári a stačí ho použiť len trošku. Používam ho aj na pery, vyhnúť by ste sa mali len očnému okoliu. Na záver ho opláchnite vlažnou vodou a ... neviete sa na seba vynadívať.

Vďaka pleťovému peelingu Idro-Attiva Melting Exfoliating Face Gel je pleť úplne, ale že úplne vyhladená a jemná, naozaj by sa dalo povedať, že je ako detská prdelka. Takéto vyhladenie dokážu cukrové peelingy na počkanie  a proste si poviete, že presne takto sa odstraňujú odumreté bunky! Pleť je krásne čistá, rozjasnená a šťavnatá, nehrozia jej žiadne šupinky ani vyrážky. Dokáže si poradiť s niektorými čiernymi bodkami a peeling mierne hreje, preto sa na malý okamih cítite, akoby vás rozmaznávali niekde v kúpeľoch. Mala som veľa dobrých peelingov (a samozrejme aj stále mám) a tento sa okamžite zaradil k tým najlepším. Niežeby ma to prekvapilo, Collistar vie, čo robí. Takže ak hľadáte skvelý cukrový peeling, tento môžem len odporúčať. Je prudko návykový a niekedy môžete dostať chuť ochutnať :) 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • príjemne vonia
  • dobrá konzistencia
  • pleť nedráždi, neštípe
  • môže sa používať na suchú i navlhčenú pleť
  • pleťový peeling Collistar vynikajúco čistí pleť, zanecháva ju krásne jemnú, rozjasnenú, pevnejšiu a pružnejšiu, poradí si aj s niektorými čiernymi bodkami
  • je strašne návykový ♥
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Elnino, kde bežne stojí necelých 17 eur. 


Patrí značka Collistar k vašim obľúbeným? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe