Pleťový olej Flow, ktorý si vaša pleť zamiluje

13:51

Prírodné pleťové oleje sú súčasťou mojej kozmetickej rutiny od vysokej školy. Vtedy som na ne narazila vďaka spolužiačke, ktorá si ich nevedela vynachváliť. Tak som jeden skúsila, potom ďalší a ďalší, až sme v roku 2023 a ja ich mám v mojej poličke hneď niekoľko. Používam ich na noc, nastriekam pleťovú hmlu, vmasírujem pár kvapiek oleja a nakoniec použijem nočný krém. Výsledkom je žiarivá, pevná a svieža pleť. Najnovším úlovkom mojej zbierky je Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10 od Savon. Savon je slovenská, prírodná a krásna kozmetika (poznám ju už niekoľko rokov) a vyberie si z nej každá dáma (aj páni, samozrejme).


Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10 od Savon zloženie

Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10

Pleťový olej Savon

Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10 od Savon

Ak sledujete môj blog dlhšie, asi ste si všimli, že som veľký fanúšik slovenskej prírodnej kozmetiky. V mnohých výrobkoch na nás dýcha kus našej prírody, bylinky, kvety. Veľmi rada nakupujem aj na rôznych trhoch, kde obyčajne nájdem nielen to, po čom mi srdce piští, ale aj kúsok viac. Vždy som nadšená, keď mám nejaký nový kúsok, ktorý musím hneď vyfotiť, ovoňať a nájsť mu svoje miesto. Inak to nebolo ani v tomto prípade. Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10 od Savon sa mi zapáčil na prvý pohľad a to som ešte nevedela, že vďaka nemu opekniem. 
 
Pleťový olej s opunciou a Q10 si môžete vybrať v dvoch veľkostiach - 15 a 30 ml. Rovno odporúčam vziať si to väčšie, za chvíľu vám prezradím, prečo je to môj nový miláčik. Balený je v jednoduchej papierovej krabičke a rovnakej farby, ako krabička, je aj etiketa. Sklený obal má pekný tvar a na dávkovanie slúži šikovné kvapkadlo. Na jedno použitie vám postačí pár kvapiek na tvár, krk a dekolt. 

Obsahuje oleje arganový, opunciový, marulový, olej z kustovnice čínskej a olej z damašskej ruže, takže už podľa zloženia viete, že sa jedná o skutočnú anti-age bombu. Olej nie je príliš mastný, nanášam dve kvapky na navlhčenú pleť a pekne sa vsiakne bez toho, aby ostala mastná. Ďalšie dve kvapky idú na krk a dekolt. Ak ho náhodou nanesiem viac, pleť je síce ráno mastnejšia, ale olejček neupcháva póry. Má prekrásnu vôňu a keď používam olej spolu s kameňom gua sha, je to úžasný rituál. Neoddychuje len pleť, aj myseľ. 

Zamilovala som sa doň po prvom použití. Naozaj ho môžeme označiť za prírodný lifting, pretože viditeľne vyhladzuje mimické vrásky aj linky okolo očí. Ráno sa budíte s pevnejšou, pružnejšou a žiarivejšou pleťou, ktorá je hydratovaná (za to môže kombinácia olejového séra a krému), oddýchnutá a zregenerovaná. Oleje mám radšej v chladnom počasí, lebo vďaka nim sa mi netvoria suché šupinky okolo nosa, no naučila som sa ich používať celoročne. Pleti pomáhajú či teplo, či zima. Je krásne jemná a keď použijem večer aj peeling, neviem sa na ňu vynadívať. Ak by ste ho chceli skúsiť, odporúčam rovno veľké balenie, je cenovo výhodnejšie, dlho vám vydrží a nebudete sa ho chcieť vzdať. 

Plusy:
  • v ponuke väčšie aj menšie balenie
  • pekne vyzerá
  • šikovné kvapkadlo
  • krásne vonia
  • pri správnej aplikácii pleť neostáva mastná, dobre sa vsiakne
  • neupcháva póry
  • Flow anti aging pleťový olej s opunciou a Q10 od Savon výborne vyhladzuje linky aj vrásky, pôsobí aj na okolie očí, pleť je pevnejšia, pružnejšia, jemnejšia a svieža
  • olej v kombinácii s kameňom guasha je balzamom na pleť aj myseľ
Mínusy:
  • nenašla som
Pleťový plej Flow nájdete v eshope Savon, kde 15 ml stojí 16 eur. 


Zaradili ste do svojej kozmetickej rutiny pleťové oleje a séra? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe