Spevňujúci telový krém Floré

16:30

Dnes bude reč o spevňujúcom telovom kréme, ktorý sa mi prvý raz dostal do rúk v roku 2020. Odvtedy som si ho kúpila už niekoľkokrát a dnes som s hrôzou zistila, že som vám o ňom ešte nič nenapísala! Tak to musím hneď a zaraz napraviť, lebo on si svoj príspevok rozhodne zaslúži. Pochádza z dielne značky Argital, ktorú obľubujem už veľmi dlho. Využíva silu byliniek a zeleného ílu, pochádza z malebného Talianska a jej cieľom je priniesť pokožke iba to, čo jej nikdy neublíži. Spevňujúcu kozmetiku používam rada, obyčajne po nej pokožke opeknieva. 


Spevňujúci krém s klíčkovým a avokádovým olejom Floré Argital zloženie

Spevňujúci krém s klíčkovým a avokádovým olejom Floré Argital

Spevňujúci krém Floré

Spevňujúci krém s klíčkovým a avokádovým olejom Floré Argital

Spevňujúce telové mlieka či krémy (alebo už aj maslá, peny alebo mlieka v spreji) používam celoročne, hoci pred letom a časom šortiek a kratších sukieň sa na ne spolieham asi o trochu viac. I keď sa učím mať samu seba rada takú, aká som, spolu s cvičením mi takýto krém predsa len trochu dvihne sebavedomie :) A teraz si poďme povedať, prečo je Spevňujúci krém s klíčkovým a avokádovým olejom Floré Argital skvelou voľbou bez ohľadu na to, či chcete pevnejšiu pokožku alebo nie. 

Ako som spomínala aj v starších recenziách, Argital svojím vzhľadom trochu pripomína lekárenskú kozmetiku. Obaly sú jednoduché, obyčajne len s farebným textom alebo kúskom/obrázkom. Nenechajte sa však oklamať, jedná sa o voňavú prírodnú kozmetiku, ktorá sa bezchybne postará o pleť či telo. Krém Floré sa nachádza v tube s objemom 200 ml a míňa sa len veľmi veľmi pomaly, takže vám vydrží dlhé týždne i mesiace (podľa toho, či ho budete používať na celé telo alebo len problematické partie). 

Ak vás krém nezaujme na prvý pohľad, verte, že vás zaujme absolútne dokonalou a nádhernou vôňou! Obsahuje totiž  esenciálne oleje z Ylang-Ylang, santalu, levandule a citrónu, ktoré mu dávajú nádhernú, exotickú vôňu. Je to tak krásna vôňa, že Richard mi chodí tajne na tento krém a používa ho na ruky, lebo mu vonia. Problém je, že sa za ním ťahá vôňa a tak presne viem, že ho použil :) Nevadí mi to, teším sa, že pomaly prestáva používať klasickú kozmetiku a skôr siahne po mojej. Telový krém Floré je hustejší (naozaj ho stačí len trochu), ale nie mastný, dobre sa vsiakne a neostávajú po ňom stopy, po chvíli sa môžete obliecť. 

Ako hydratačný krém ho pokojne môžete používať na celé telo. Pokožku hydratuje, zjemňuje a nádherne prevonia, takže sa v pyžame budete cítiť ako na dovolenke niekde veľmi ďaleko. To však nie je všetko, pretože spevňujúci krém s klíčkovým a avokádovým olejom Floré od Argital dokáže spevní pokožku problematických partií ako bruško, zadok, stehná alebo prsia. Vypína, spevňuje, pokožka je pružnejšia a krajšia na pohľad. Veľmi dôležité je však krém používať pravidelne (ideálne po sprche) a samozrejme, venovať sa svojmu telu. Cvičenie, pohyb, zdravšia strava, pitný režim - to všetko ide ruka v ruke. Spoliehať sa na to, že krém všetko vyrieši, nie je najšťastnejšia voľba :)

Plusy:
  • balenie 200 ml vydrží dlho
  • krásne vonia
  • dobrá konzistencia
  • dobre sa vsiakne, nezanecháva mastný film
  • spevňuje pokožku celého tela, zanecháva ju hodvábne jemnú, hydratovanú, pevnejšiu a pružnejšiu
  • možno vám naň potajme budú chodiť aj vaši partneri :)
Mínusy:
  • nenašla som
Telový krém Floré som prvý raz kupovala v eshope Cosmetica Natura, kde nájdete odkaz na slovenské eshopy predávajúce značku Argital :) Jeho cena sa pohybuje okolo 18 eur. 

Skúšali ste spevňujúce telové mlieka? Ak áno, s ktorým ste boli spokojné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe