Voňavý denný krém s ružami

16:29

Tento týždeň mám nejaký zakliaty, pretože som minula hneď niekoľko výborných kúskov - pleťovú levanduľovú vodu od Sozole Rose, objemový sprej na vlasy, vyhladzujúci krém na očné okolie a okolie pier od Yves Rocher a dnes ráno zaspieval svoju labutiu pieseň aj Omladzujúci & hydratačný denný pleťový krém Ruža od Manufaktura. Kým niektoré produkty prídu a zasa odídu, toto je krém, ktorý si rozhodne kúpim zasa (spolu s ďalšími kúskami z radu ruža, pretože majú výborné hodnotenia a na tie dám). Kupovala som si ho minulý rok niekedy na jeseň a prežil so mnou skoro celú zimu. 


Omladzujúci & hydratačný denný pleťový krém Ruža Manufaktura zloženie

hydratačný denný pleťový krém

Omladzujúci & hydratačný denný pleťový krém Ruža Manufaktura

S českou značkou Manufaktura sa poznáme už dlhšie, ale moja láska k nej zakvitla minulý rok, keď som si ju začala objednávať v ich eshope. U nás predajňa nie je, najbližšie je v Trnave alebo v Trenčíne, takže e-shop je pre mňa jasná voľba. Niekedy majú parádne akcie - poštovné zadarmo, darček k nákupu, zľava na celý nákup a vďaka vernostnému programu zbierate body a potom parádne ušetríte (ja som mala 12 eur zľavu na posledný nákup a môžete ju mať aj väčšiu, dokonca až 40 eur!). Vtedy som kupovala aj Omladzujúci & hydratačný denný pleťový krém Ruža Manufaktura, ktorý ma na nákup nalákal výhodnou cenou. A to som nevedela, že sa do neho zbláznim po prvom ovoňaní.

Balenie krému je nielen krásne, ale aj praktické. Ružová etiketa je ozdobou obalu a airless dávkovač zasa zabezpečí, že von dostanete všetok krém. Ja jedno stlačenie dostanete von veľa krému, postačuje na tvár i krk (stačilo mi pol pumpičky, pretože na krk mám iné krémy), takže ozaj vydrží dlho. Má 50 ml, čo je taká klasika a vôbec nie je veľký. Krémik je vhodný aj pre vegánov a samozrejmosťou je, že kozmetika nie je testovaná na zvieratách. 

Keď som ho prvý raz ovoňala, okamžite som sa ocitla niekde ďaleko, kde rastú ruže a svieti slnko. Vonia nádherne, je to sladká, svieža a opojná kvetinová vôňa, ktorej som sa ráno čo ráno nevedela nabažiť. Nie je výrazná ani rušivá a spríjemňuje aplikáciu krému. Veľmi mi vyhovovala aj konzistencia, krém je ľahký, nemastný a rýchlo sa vstrebáva. Moja zmiešaná pleť bola nadšená, ako ľahko zapadol do jej sveta. Neostáva mastná a keď som sa potrebovala ráno namaľovať, nerobili sa žmolky. 

Omladzujúci & hydratačný denný pleťový krém Ruža Manufaktura som nanášala na vyčistenú a tonizovanú pleť. Pred krémom vždy používam aj sérum, chvíľu počkám, aby sa dobre vsiaklo a potom sa nakrémujem. Po použití je pleť výborne hydratovaná a krásne jemná. Pôsobí aj proti vráskam a linkám a pleť chráni pred nepriaznivými vplyvmi počasia. Celý deň je hydratovaná a večer je stále svieža a spokojná. V tomto prípade platí, že za málo peňazí dostanete kopu muziky a ešte bude aj krásne voňať. 

Plusy:
  • pekne vyzerá 
  • airless dávkovač
  • krásne vonia
  • dobrá konzistencia
  • nemastný, ľahko sa vstrebáva
  • krémik viditeľne hydratuje pleť, zanecháva ju jemnú a sviežu, bojuje proti linkám a vráskam, pleť je pevnejšia a žiarivejšia
Mínusy:
  • nenašla som
Omladzujúci krém kúpite v predajniach alebo v eshope Manufaktura, kde stojí 11,40 eur. 

Ktorý rad kozmetiky Manufaktura si kupujete najradšej? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe