Ako som spoznala I´m from

16:40

Dnes bude na blogu opäť výborný kúsok z Kórey. Ako som už nie raz spomínala, kórejská kozmetika je podľa mňa vynikajúca, dokáže si poradiť s mnohými problémami a nečudujem sa, že Kórejky majú takú nádhernú, čistú pleť. Dôkladne sa o ňu starajú, poriadne ju čistia, používajú SPF a nezabúdajú na pleťové masky. Tým vo veľkom holdujem aj ja, koniec koncov, to ste si asi všimli :) Veľmi rada skúšam nové a nové, no stále mám niekoľko svojich obľúbencov, ktorých musím mať po ruke stále. Nedávno som hľadala masku, vďaka ktorej by bola pleť ako v bavlnke a našla som ryžovú masku od značky I´m from. Doposiaľ som o nej len čítala, takže bol najvyšší čas zmeniť to. 



I'm from Rice vyživujúca a spevňujúca maska pre rozjasnenie pleti zloženie

I'm from Rice pleťová maska

vyživujúca a spevňujúca maska pre rozjasnenie pleti

I'm from Rice vyživujúca a spevňujúca maska pre rozjasnenie pleti

Pri pleťových maskách mi netreba dvakrát hovoriť, aby som si ich kúpila. Obávam sa, že radšej by som jedla len suché rožky, aby som do pleťovej masky pokojne vrazila aj posledný cent. Zvyknem ich používať dva - tri razy týždenne, takže ich miniem celkom dosť. Neľutujem, pretože ak je pleťová maska kvalitná, na pleti to je okamžite vidno a mám vyhraté. Keď mi domov prišla I'm from Rice vyživujúca a spevňujúca maska pre rozjasnenie pleti, nemohla som sa dočkať večera, aby som ju použila. Neviem to vysvetliť, ale keď som ju chytila do rúk, okamžite sa mi páčila. 

Pleťová maska je v peknej papierovej krabičke, ktorá je ladená do jemných tónov. Podobne vyzerá aj sklený obal s  plastovým vrchnáčikom. Bledá béžová kombinácia sa mi zdá elegantná pôsobila ako magnet. hneď večer som ju musela vyskúšať. Ryžová maska má 110 gramov a je tak väčšia ako väčšina masiek, ktoré kupujem. Obohatená je o ryžové otruby a púdrový peeling,  ryžové zrná a ryžový prášok zabezpečujú jemnú exfoliáciu, takže maska dokáže omnoho viac, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. 

Čo sa vône týka, nijak zvlášť nevonia a má len akúsi svojskú arómu, ktorá mi nepripomína nič. Pri aplikácii po nej ostáva len jemný závan a po chvíli sa stratí. Krémová konzistencia je doplnená vyššie spomenutými peelingovými čiastočkami, preto pri umývaní pleť príjemne masíruje. Odporúča sa nechať pôsobiť 10 - 20 minút a potom umyť. Ani raz sa nestalo, že by dráždila alebo vysušovala pleť, ostáva po nej veľmi príjemný pocit. Nanáša sa ľahko (odporúčam štetec) a umýva sa rovnako ľahko. Proste zatiaľ je to ideálna maska na všetky typy pleti. 

I'm from Rice vyživujúca a spevňujúca maska pre rozjasnenie pleti je kúsok, ktorý som si zamilovala po prvom použití. V prvom rade pleť nádherne vyčistí, odstráni nečistoty, nadbytočný maz i niektoré čierne bodky. Ostáva žiarivá, svieža a viditeľne rozjasnená. Chvíľami mám pocit, akoby som čerstvo prišla od kozmetičky, tak dobre to vyzerá. To však nie je všetko, pleť je hydratovaná, vypnutá, pevnejšia a pružnejšia. Čiže je čistá, omladená, pevná a tak žiarivá! Už som oľutovala, že som si vzala len jedno balenie, pretože som minula viac ako polovicu a budem musieť objednávať zasa. Je skvelá. 

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovný sklený obal
  • jemná vôňa, ktorú takmer nie je cítiť
  • dobrá konzistencia
  • obsahuje peelingové čiastočky
  • ľahko sa nanáša štetcom v tenkej vrstve
  • neštípe, nedráždi
  • vynikajúco čistí pleť, odstraňuje nečistoty, čierne bodky a prebytočný maz, pleť ostáva vypnutá, pevnejšia, pružnejšia a hydratovaná
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Notino

Aký máte vzťah ku kórejskej kozmetike? :)




 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe