Bez SPF ani na krok! Ako som spoznala Dr. Botanicals

16:21

 Leto krásne uteká a zatiaľ nám prinieslo plno slnečných a horúcich dní, ktoré je najlepšie tráviť niekde pri vode. Ak som sa v posledných rokoch niečo naučila, tak je to pravidelné používanie krémov so SPF. Na dovolenke v Chorvátsku sme minuli dva, tretí som tam ešte rýchlo zháňala v drogérii, aby sme sa ani raz nespálili. Ja i Richard milujeme pobyt na slnku, vonku v prírode, na dlhých prechádzkach a výletoch, preto ochranných krémov minieme viac. V júnovom Cuteboxe bolo 5 parádnych a veľmi hodnotných kúskov. Jedným z nich bol aj Telový krém Dr. Botanicals Sun Protection SPF 30, ktorý by som pokojne kúpila aj v obrovskom balení. 


Telový krém Dr Botanicals Sun Protection SPF 30 zloženie

Telový krém Dr Botanicals Sun Protection

Telový krém Dr Botanicals

Telový krém Dr. Botanicals Sun Protection SPF 30

Toto leto som domov kúpila niekoľko rôznych značiek - Piz Buin, Apivitu, Garnier i Olival. Chcela som skúsiť viacero značiek a zistiť, aké sú medzi nimi rozdiely, či sa k nim oplatí vrátiť alebo budem hľadať niečo iné. Značku Dr. Botanicals som nepoznala, musela som si ju nájsť na internete a hneď mi padla sánka. Našla som tam toľko vecí, čo by som chcela! Vďaka Cuteboxu som mala možnosť skúsiť dva produkty, ale verím, že nejaký sa v boxe ešte nájde. A verím, že sa tam nájde aj plno nových značiek, ktoré som ešte nemala :) A teraz sa poďme trochu lepšie pozrieť na Telový krém Dr Botanicals Sun Protection SPF 30.

V boxíku sme mali 50 ml balenie telového krému so SPF 30. Na prvé dni dovolenky, kedy ešte slniečko tak nepálilo a bolo pomerne oblačno, úplne postačoval a ani jeden raz sme neboli červení. Naopak, každým dňom pokožka krásne hnedla (odporúčam aj beta karotén na leto, je to silný antioxidant) a cítila som sa božsky. Krém bol v plastovej tube, fakt šikovná veľkosť do ruksaku a papierovej krabičke. Vďaka žlto bielej kombinácii okamžite evokuje leto, slnko, radosť a zábavu. 

Veľmi sa mi zapáčila jeho vôňa. Je sladká a svieža zároveň, príjemná, nepriťahuje hmyz z okolia a pokožka je ešte chvíľu prevoňaná. Telový krém Dr. Botanicals má klasickú krémovú konzistenciu (žiadne riedke mlieko alebo gél) a dobre sa rozotiera. Pokiaľ ho poriadne rozotriete, neostane po ňom biely film a pokožka nebude lepkavá. Párkrát som pristihla Richarda, ako sa len ledabolo natiera (musím na neho dozerať, inak na to kašle) a vtedy mal trochu biele fľaky, ale keď som ho ponatierala ja, bolo to v poriadku. 

Ako som spomenula vyššie, keď sme ho v Chorvátsku používali, ani raz sme neboli spálení, červení, nič. Pokožka bola chránená, hydratovaná a jemná. Objem 50 ml je pre dvoch pri opakovanom dennom použití relatívne malý, takže sme ho stihli minúť. Aj mi to bolo ľúto, lebo som si ho obľúbila, ale v júlovom boxíku je ďalší parádny opaľovák a ešte som si vo výpredajoch prihodila do košíka ďalší, takže keby sa mi naskytla možnosť zasa niekam ísť, všetko podstatné mám doma :) A ak niekde uvidíte túto značku, pokojne sa na ňu pozrite trochu lepšie, patrí k tým zaujímavejším :)

Plusy:
  • balenie šikovné do ruksaku
  • môžete ho nosiť kamkoľvek
  • pekne vonia
  • dobrá konzsitencia
  • ak sa dôkladne rozotrie, neostane biely film
  • pokožku chráni pred slnečným žiarením, je jemná a hydratovaná
Mínusy:
  • nenašla som

Krém od Dr. Botanicals som si našla v júnovom Cuteboxe.


Máte obľúbenú značku opaľovacích produktov? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe