Zbožňujem polodrahokamy

17:27

Často si hovorím, že byť ženou je úžasné! Prečo? Lebo náš svet je taký farebný, voňavý a ozdobený tými najzaujímavejšími drobnosťami. Dnes vám ukážem ďalšiu časť mojej polodrahokamovej zbierky, ktorú si rozširujem každý rok. Nejaké kúsky si vždy donesiem z dovolenky, občas si urobím radosť na jarmokoch alebo len tak na výlete a vždy doma nenápadne podsuniem nápad na darček k meninám alebo narodeninám. Verím v silu polodrahokamov a užívam si ich krásu, lebo ženu naozaj ozdobia. Ako princeznú.

Polodrahokam


náramok

O ruženíne som písala v predchádzajúcom článku o polodrahokamoch. Je to jeden z mojich najmilších kameňov, lebo ochraňuje lásku a odháňa od človeka všetko zlé. Vyznačuje sa nežnou krásou, je ružový a výnimočný. Tento náramok nie je na gumičke (doteraz som si kupovala len také), je dlhý 18,5 + 3cm. Pozostáva z oválnych kameňov ruženínu na retiazke s dielikmi v tvare ruže. Zapína sa na karabínku, ale dá sa upraviť podľa potreby. Stojí 7,45 eur.

modrý pieskovec

náramok modrý pieskovec

Náramok modrý pieskovec chodím obdivovať každý deň. Mám pocit, že som ešte nevidela šperk, ktorý by mal tak nádherné odlesky. Ako milióny hviezd na nebi, žiari a keď naň svieti slniečko, je to niečo neuveriteľné. Keď som si ho objednávala, nemala som ani len tušenie, že bude tak nádherný! Myslela som si , že mi príde modrý náramok, no tento má v sebe diamantové odlesky a každý sa ma pýta, kde som niečo také kúpila. Guľôčky sú na tenkej gumičke. Sprvu sa mi zdal náramok krehký a bála som sa, že sa asi rýchlo roztrhne, no obavy neboli na mieste. Modrý pieskovec je ako duševný liečiteľ. Je to kameň pokoja a rozvahy. Učí nás prijímať náš život ľahko a v pokoji, s rozvahou, nech sa v ňom deje čokoľvek. Pomáha aj pri smútku a depresii. Hovorí sa o ňom, že priťahuje peniaze a prináša šťastie. Tlmí rôzne bolesti a zlepšuje zrak. Je pomerne vzácny, preto sa neraz vyrába aj synteticky. Môj náramok stál 4,50 eur.

náušnice

sivý achát

Ďalšími dokonalými náušnicami sú tie so sivým achátom. Sú jemné, ženské a hoci farba nie je výrazná, rozhodne ich neprehliadnete. Obsahujú guličky sivého achátu, ktoré sú  v kovovej slučke a nad nimi sú malé pierka . Kameň v náušničke vyzerá, že je popraskaný, no je pevný  a určite sa nerozpadne. Zapínanie náušníc je na afroháčik, čo mne vyhovuje omnoho viac. Dĺžka náušníc  je 5,5 cm sú akurát, nie príliš dlhé ani ťažké. Achát je kameňom sebadôvery, ale aj sebakritiky. Človek sa na svet pozerá na taký, aký je a svoje emócie vie harmonizovať. Vďaka nemu skôr dokážeme pochopiť, čo sa okolo nás deje a dodáva silu, energiu a odvahu, rozháňa strach a zvyšuje sebavedomie. Posilňuje zrak, pomáha pri problémoch s pokožkou a s trávením. Náušničky stoja  4 eurá.

Tyrkenit

Tyrkenit ma oslovil natoľko, že som si musela vziať náramok aj náušnice. Tá farba ma už pár mesiacov doslova prenasleduje a kúpila som si aj oblečenie, ktoré som dlho ignorovala. Visiace náušničky majú menšiu guľôčku v kovovom oku a náramok je robený podobne ako ten z ruženínu. Tvoria ho malé guľôčky a  kovové ozdobné komponenty, ktoré vyzerajú ako malá kvetinka. Tyrkenit  je jedným z majstrov-liečiteľov, vydáva očistnú energiu a rozpúšťa negatívnu energiu. Prináša šťastie a pokoj a lieči veľké množstvo zdravotných problémov, ktoré sa týkajú končatín a pohyblivosti. Tiež je kameňom, ktorý pomáha očiam. Znamenia, pre ktoré je ako stvorený, sú  Váhy, Blíženci, Strelec, Vodnár, Škorpión. Náušničky stoja 2,50 eur a náramok 5,56 eur.

náušnice lapis lazuli

Láskou na prvý pohľad boli náušnice lapis lazuli. V prvom rade preto, lebo milujem modrú farbu. V mojom šatníku by ste našli viacero modrých šiat i rôznych blúzok, ktoré si starostlivo vyberám. Nie raz mi ľudia v mojom okolí povedali, že modrá je mojou farbou a mala by som ju nosiť častejšie. Niekedy si ani neuvedomujem, že zasa som si niečo modré kúpila. Preto potrebujem aj šperky a doplnky tejto farby. Náušnice sú božské! Dlhé, visiace, s kovovým ornamentom  a modrou guľôčkou. Sú ľahké, ani neviem, že som si ich dala do uší. Lapis lazuli, inak povedané Lazurit, je nádherný kameň sýtej kráľovskej modrej farby. Jeho úlohou je prebudiť v nás lásku, citlivosť, vnímavosť, pocity krásy. Keď sa naň pozriem, mám pocit, akoby som sa dívala na nočnú oblohu. Neprekvapilo ma preto, že starí Egypťania verili, že sa v ňom skrýva nekonečná energia nočnej oblohy a hviezd. Upokojuje, prináša trpezlivosť a harmonizuje priateľské vzťahy. Z jeho liečebných účinkov možno spomenúť, že pomáha pri problémoch ako  nespavosť, ochorenia žlčníka, znižuje horúčky, bolesti hlavy, neutralizuje jedovaté látky v tele. Je to kameň Panny  a strelca. Cena náušničiek je 4,36 eur.


Všetky krásne polodrahokamové šperky nájdete v eshope Polodrahokam, kde si ich môžete dať aj darčekovo zabaliť a obdarovať svojich najbližších.

Nakupujete polodrahokamy? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe