Krásne nechtíky bez problémov

17:28

Keď sa domov vraciam vysmiata z nejakého obchodíka, doma sa pýtajú, čo som si zasa kúpila. Niektoré veci ukazujem s radosťou, no niektoré musím ukrývať :) Lebo by som si vypočula, na čo mi je tridsiaty piaty červený lak na nechty, či naozaj potrebujem pätoro nových čiernych šiat a či som stonožka, keď som si kúpila ďalší pár topánok. Niektoré  reči prejdem taktným mlčaním, inokedy vyprsknem, že som si na to zarobila. Faktom ale je, že som naozaj taký malý shopoholik a niekedy by ma mali radšej zviazať ako pustiť do obchodov. Yves Rocher má pravidelne zaujímavé akcie. Pri jednom z posledných nákupov sa k dvom lakom na nechty prihodila manikúra v praktickom puzdre. Asi nemusím dodávať, že som nákupu neodolala.

Yves rocher

Spevňujúca starostlivosť o nechty

Pre krásne a pevné nechty

Starostlivosť o nechty

Najskôr som si do košíka prihodila lak, ktorý má nechty spevniť a posilniť, aby boli odolnejšie. Najmä v zime sa mi bežne stáva, že nechty sa štiepia, skôr sa zlomia a olupujú sa po vrstvách. Uvedomujem si, že za to môžu byť do určitej miery zodpovedné aj mnohé moje laky. Keďže si to ale bez nich  neviem predstaviť, hľadám kozmetiku, ktorá im pomôže a tiež vitamíny namixované tak, aby bola krásna a zdravá pleť, nechty a vlasy. Netvrdím, že voči podobným produktom som skeptická, ale pár razy sa mi stalo, že príliš účinné neboli. Kupujem ich s rešpektom a nebudem klamať - ak nie sú dobré a nesplnia, čo sľubujú, hodím ich do koša. Mám potom výčitky, lebo neraz to stojí pekné peniažky a je mi ľúto vyhodiť obal, ktorý nie je úplne prázdny, ale nekvalitné veci doma nestrpím. 

Tento lak má 5 ml, je v priesvitnom obale a vyznačuje sa bledučkou farbou. Nechty ale nefarbí. Môže sa použiť samostatne alebo pod farebný lak. Ja som zvolila druhý spôsob. Používam ho niekoľko mesiacov a môžem konštatovať, že je veľmi dobrý. Keď si odlakujem nechty, doprajem rukám peeling alebo masku, aby dostali živiny a  boli jemnučké. Mnohé odlakovače vysušujú a tak chcem rukám vynahradiť ten nepríjemný vysušený pocit. Potom ich nakrémujem a nechty odmastím, aby na nich  lepšie držal lak. V jednej vrstve nanesiem vrstvu spevňujúcej starostlivosti, ktorá slúži aj ako podkladová báza. 

Necht vyhladí a lak naň priľne bez problémov. Pokiaľ dobre zaschne, tak sa vo farebnom laku nevytvoria bublinky a ani neviete, že sa použil. Po pár týždňoch sa mi prestali štiepiť nechty a sú odolnejšie a pevnejšie. Nie je to také ako kedysi, keď som si ich nelakovala, ale omnoho lepšie ako v zime, keď sa mi zlomil za týždeň minimálne jeden necht a nemohla som si ich nechať vyrásť, lebo by sa dolámali. Farebný lak nijako neovplyvní, nemusíte sa báť, že by kratšie vydržal a rýchlejšie by sa olupoval. Prekvapil ma, milo. Pomohol mi viac ako som čakala a dlho som nemala tak kvalitný lak. Jeho cena je 6,50 eur.

yves rocher Lak na nechty s gélovým efektom

Lak na nechty s gélovým efektom

Pre krásny gélový efekt

Do zbierky svojich gélových lakov som prihodila nádhernú farbičku Rouge Impérial. Už minimálne dva razy som ospevovala kvality tohto laku a bude tomu tak zasa. Jeho objem 5 ml je skvelý, pretože ho miniem skôr, ako sa zmení jeho konzistencia. Má široký hustý štetec, s ktorým sa ľahko a rýchlo lakuje. Je sýtej farby a už v prvej vrstve pekne zafarbí necht. Odporúčam dve vrstvy na dosiahnutie dokonalého odtieňa. Má to len jednu menšiu nedokonalosť  - pri odlakovaní je všetko červené a chvíľku trvá, kým odstránim všetok lak. Po použití podkladového laku je minimálne šanca, že nechty ostanú zafarbené. Rýchlo schne a netvoria sa v ňom bublinky. Má prekrásny gélový efekt, nechty sa lesknú a vyzerajú ako zo salónu. Výdrž je bez problémov 5 dní, už som ich mala aj celý týždeň. Ak sa jemne na končekoch obijú (neolupujú sa vo veľkých vrstvách), stačí ich len jemne zatrieť a nie je to vidno. Gélové laky od Yves Rocher jednoducho milujem a mám doma štyri. Zatiaľ. Plánujem aj ďalšie :)
Jeho bežná cena je 6,50 eur.



K nákupu týchto dvoch produktov som dostala praktickú manikúru v puzdre, ktorá je ako stvorená na cestovanie. Richard sa mi vždy smeje, keď  ju so sebou beriem, ale prvý je v kufri, ak sa mu niečo stane. Viem, že sa dajú zohnať za lacný peniaz, ale keď už som nakupovala, bol by hriech nevyužiť to :)

Laky nájdete v kamennej predajni alebo v ehope Yves Rocher.

Aké laky vám pomôžu pri štiepení nechtov? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Červená barva je super. To je prostě barva, kterou lakuji, když fakt nevím jakou :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe