Ako som spoznala Garnier bio

19:52

Priznám sa bez mučenia - vôbec som netušila, že aj značka Garnier ponúka prírodnú kozmetiku. Už pár rokov ju sledujem len sporadicky, a preto to bola pre mňa milé prekvapenie. Svoju prírodnejšiu cestu započala značka s radou Bio Active. Podľa riaditeľky výskumu značky im záleží na tom, aby čo najmenej zaťažila prírodu. Nesie certifikát Ecocert a obsahuje aloe vera, extrakt z hrozien alebo marhuľový olej. K nim sa pridali pleťové novinky s levanduľou, nevädzou a tymiánom z Francúzska, arganovým olejom z Maroka, citrónovou trávou zo Srí Lanky i konjacom (zmijavcom) z Ázijskej vysočiny. Nasledujúce produkty majú certifikát Ecocert a sú vhodné pre vegánov.  Ja vám ukážem 6 celkom zaujímavých kúskov, prvé tri som zoradila podľa mojej obľúbenosti :)

Garnier Bio



Garnier Bio Lemongrass čistiaci gél

Garnier Bio Lemongrass

Lemongrass čistiaci gél
Zloženie: AQUA / WATER • SUCROSE* • COCO-BETAINE • GLYCERIN • COCO-GLUCOSIDE • DISODIUM COCOYL GLUTAMATE • XANTHAN GUM • CYMBOPOGON SCHOENANTHUS OIL* • CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER* • SODIUM CHLORIDE • SODIUM COCOYL GLUTAMATE • ARGININE • PROPANEDIOL • CITRIC ACID • SODIUM BENZOATE • SALICYLIC ACID • LINALOOL • EUGENOL • LIMONENE • CITRAL • PARFUM •  FRAGRANCE.
Začala by som mojím favoritom, ktorým je čistiaci gél Garnier Bio s citrónovou trávou, ktorý si ma získal okamžite. Nerátala som s tým, že sa nebudem vedieť dočkať použitia :) Môže za to niekoľko jeho vlastností. Má 150 ml  a je v zelenom plastovom obale s veľmi šikovnou pumpičkou na dávkovanie. Celá rada sa nedie v zelených tónoch a veľmi jej to pristane. Nielen preto, lebo prírodu pripomína, ale aj preto, lebo zelená farba upokojuje a je tak krásne jarná. Ako malá som niekedy princenám kreslila zelené šaty, nikdy nie ružové, červené alebo fialové :) Vždy boli zelené. 

Ak je niečo, čím si vás omotá okolo prsta, tak je to jeho vôňa. Dokonalá, sýta a výrazná vôňa citrónovej trávy mi pripomína leto a úplný pokoj niekde na pláži. Zbožňujem ju a neviem sa jej nabažiť. Je veľmi energizujúca a akási milo pozitívna. Gél je určený pre mastnú a zmiešanú pleť, ale z viacerých hodnotení som sa dočítala, že vyhovuje aj potrebám suchšej pleti. Je redší gélový a vytvára jemnú, krémovú penu. Ideálne je používať ho napríklad so sonickou kefkou alebo konjakovou hubkou. Pleť tak dostane extra starostlivosť a výsledok je vynikajúci.

Ako prvé som si všimla jeho jemnosť. Na pleti vytvára  príjemný pocit už počas umývania. Vôbec ju nevysušuje ani nedráždi. Šetrne odstráni make up a nečistoty. Vďaka tomu sa neupchávajú póry a nevytvárajú sa nové nedokonalosti. Pleť rozjasní, čo oceňujem ráno, keď v dennom svetle vidím skutočné rozdiely. Bonusom je, že aj zmatňuje a sťahuje póry. Pre moju zmiešanú zmiešanú pleť je to poklad. Už som v polovici balenia a zvažujem aj kúpu ďalšieho. Má aj mínus? Pre mňa nie, ale ak nemáte radi výrazne parfumovanú kozmetiku, asi až takí nadšení ako ja nebudete. Každopádne končí na prvom mieste a stáva sa jedným z najmilších prekvapení tohto roka.

Garnier Bio Thyme skrášľujúca pleťová voda

skrášľujúca pleťová voda

pleťová voda garnier
Zloženie: AQUA / WATER ALCOHOL DENAT HORDEUM VULGARE STEM WATER THYMUS VULGARIS FLOWER/ LEAF OIL - THYME FLOWER/LEAF OIL CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER ARGININE COCO-BETAINE PROPANEDIOL CAPRYLYL/CAPRYL GLUCOSIDE CITRIC ACID MENTHOL SODIUM BENZOATE SALICYLIC ACID LINALOOL LIMONENE PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L B227351/1)

skrášľujúca pleťová voda od Garnier

Táto tymiánová skrášľujúca voda je ďalším miláčikom: Používam ju ráno aj večer a niekedy mám nutkanie použiť ju aj v priebehu dňa :) Má 150 ml a plastový obal nemá pumpičku. Ako prvé úžasné na nej je vôňa. Ak ste niekedy mali rozmarínovú kozmetiku, viete, na čo myslím. Je svieža, burcuje zmysly a zanecháva za sebou neuveriteľnú vlnu sviežosti. Určená je pre mastnú a zmiešanú pleť, pretože sťahuje póry a hojí zápaly. Pomôže tak aj pri akné, ktoré neraz trápi práve spomenutý typ pleti. 

Pri prvom použití som si všimla príjemný chladivý pocit. Bol výrazný, no s každým ďalším použitím si ho uvedomujem menej a menej. Pleť si najskôr dôkladne odlíčim a vyčistím, aby som ju zbavila celodenného nánosu líčídiel a nečistôt aj z okolitého prostredia. Potom nasleduje táto voda. Vynikajúco ju dočistí, osvieži a tonizuje. Stiahne póry a pleť ostáva matná a jemná. Hladká. Žiarivá. S čistiacim gélom sa pekne dopĺňajú a sú zohraná dvojka. Ako som povedala, som veľmi milo prekvapená. Nečakala som, že budú tak výborné. Ak by ste sa ich rozhodli skúsiť, odporúčam oba. Obsahuje alkohol, teda citlivejšej pleti by nemusela vyhovovať. Mňa neštípala ani raz, no stať by sa to mohlo. 

Garnier Bio Lavandin pleťový olej

Garnier Bio Lavandin pleťový olej popis

Garnier Bio Lavandin pleťový olej zloženie
Zloženie: CAPRYLIC•CAPRIC TRIGLYCERIDE•OLEA EUROPAEA FRUIT OIL •OLIVE FRUIT OIL*•SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL •JOJOBA SEED OIL*•ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL*•LAVANDULA HYBRIDA OIL*•CAMELINA SATIVA SEED OIL•HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL •SUNFLOWER SEED OIL•CITRIC ACID•TOCOPHEROL•LINALOOL•GERANIOL/LIMONENE•CITRONELLOL•PARFUM•FRAGRANCE.

Garnier Bio Lavandin

levanduľový pleťový olej

Po vyčistení nasleduje hydratácia. Vybrať si môžete z viacerých krémov podľa typu pleti alebo tohto oleja. Garnier Bio Lavandin je vhodný nielen ako pleťový, ale aj ako telový olej. Vďaka levanduľovému esenciálnemu oleju sa stal jedným z mojich favoritov. Má 50 ml a je v peknom sklenom obale. Je síce presvitný, čo olejom nepristane, ale odkladám ho do tmavej časti kúpeľne, takže je celkom dobre chránený. Na dávkovanie slúži, prekvapivo, plastová pipetka, ktorá sa mi zadala trochu labilná, ale zatiaľ drží. Verím, že to tak aj ostane, lebo som minule len tretinu a s kvapkátkom sa mi narába o niečo ľahšie. Každopádne sa to ale dá aj bez neho, takže katastrofa to rozhodnie nie je. 

jemnú a nenápadnú vôňu, cítiť ju len minimálne, preto vyhovie aj tým, ktorí voňavú kozmetiku neobľubujú. Konzistencia je redšia, nie je to hustý olej, čo mám s mojou zmiešanou pleťou radšej. Vďaka tomu sa vsiakne bez mastného filmu. Už pár minút po aplikácii sa tvár neleskne a je jemná. Neupcháva póry a nespôsobuje tak zhoršenie stavu problematickej pleti. 

Ak chcete, aby sa oleje dokonalo vsiakli (je jedno, či ich kvapnete na pleť i celého telo), aplikujte ho  na navlhčenú pokožku. Na tvár mi vyhovuje ako podklad pleťová voda, najlepšie pár kvapiek ružovej vody. Pokiaľ ho použijem na telo, tak po sprche pokožku len úplne jemne osuším a rozotriem olejček. Vďaka tomu sa vsiakne lepšie a rýchlejšie. Krásne hydratuje, spevňuje a vyhladzuje jemné linky. Ráno sa budím so sviežou a hladučkou tvárou. Na tvár a krk postačuje pár kvapiek, preto sa míňa pomaly. Obľubujem ho večer miesto krému, ale pokojne po ňom môžem siahnuť aj ráno. 


Garnier Bio Lavandin denný krém proti vráskam

Garnier Bio Lavandin denný krém proti vráskam zloženie
Zloženie: AQUA / WATER •DICAPRYLYL ETHER •CAPRYLIC•CAPRIC TRIGLYCERIDE •SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL • JOJOBA SEED OIL* •GLYCERYL STEARATE •GLYCERIN •PROPANEDIOL •GLYCERYL STEARATE CITRATE •CETEARYL ALCOHOL•SODIUM STEAROYL LACTYLATE •ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE POWDER* •CENTAUREA CYANUS FLOWER WATER* •ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL* •LAVANDULA HYBRIDA OIL* •CALCIUM PCA •SODIUM PHYTATE •ARGININE•HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL • SUNFLOWER SEED OIL •COCO-BETAINE •ALCOHOL •CITRIC ACID •XANTHAN GUM •TOCOPHEROL •POTASSIUM SORBATE •DEHYDROACETIC ACID •LINALOOL •GERANIOL •LIMONENE •CITRONELLOL •BENZYL ALCOHOL •PARFUM.

denný krém proti vráskam

denný pleťový krém

Ďalším kúskom v poradí je denný krém proti vráskam s levanduľovým olejom. Tento skúšala aj moja mamina, aby sme zistili vplyv na pleť. Má 50 ml a je v rozkošnom sklenom obale s bielym plastovým vrchnáčikom. Vhodný je pre všetky typy pleti, ale mám pocit, že skôr sadne suchšej. Za chvíľku si povieme, prečo. Je trochu ťažší, ale vyzerá dobre a na poličke sa nedá prehliadnuť. 

Po otvorení ma potešilo, že nemá žiadnu alobalovú alebo plastovú fóliu, ktoré hneď hádžem do koša (občas sa na nich ešte stihnem porezať). Krém má hustú a krémovú konzistenciu. Je trochu hustejší, ale dobre sa rozotiera. Je to taká tá neoklamaná hustota, ako si pamätám krémy z detstva :) Chodila som ich ovoniavať, lebo som bola zvedavá, čo to tá mamina používa :) Bonusom je levanduľová vôňa, trochu výraznejšia ako pri oleji. Mne vyhovuje a teším sa z nej. 

Do pleti sa vsiakne celkom dobre, ale trochu mu to trvá. Nie je vyslovene mastná, ale je taká vláčna a mierne lesklá. Preto sa mi zdá, že je trochu vhodnejší na suchšiu pleť. Používam ho menej, ale väčšinou v dni, kedy sa nemaľujem. Pod make up mojej pleti vyhovuje menej, lebo sa potom rýchlejšie mastí. To mu ale neuberá na ďalších dobrých vlastnostiach. V prom rade dobre hydratuje pleť a zabraňuje vzniku suchých šupiniek. Vyhladzuje jemné linky (moje) a pôsobí aj na vzniknuté vrásky. Tvár je vyhladená, žiarivá a príjemná na dotyk.  Celkovo ho hodnotím ako vydarený a hoci sa obyčajne krémom na všetky typy pleti vyhýbam (nič nemôže vyhovovať všetkým), postupne z neho ubúda a tešíme sa z neho aj s maminou. 

Garnier Bio Lemongrass vyvažujúci hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť

Garnier Bio Lemongrass

vyvažujúci hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť

hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť

Garnier Bio Lemongrass je vyvažujúci hydratačný krém pre normálnu až zmiešanú pleť. Obsahuje famóznu citrónovú trávu a ucítite ju v okamihu, ako otvoríte peknú zelenú tubu. Je dobrá aj na cestovanie, lebo je ľahučká a nezavadzia. Rovnako sa v kufri neotvára a nemusím sa báť, že by som vrchnáčik hľadala niekde po kúpeľni. Rovno môžem povedať, že mi sadol omnoho viac ako denný krém proti vráskam. Je to asi tým, že je presne ušitý pre potreby mojej pleti a cítiť to pri prvom použití.

Konzistencia je úplne ľahká, skoro by som povedala, že až gélová. Vďaka tomu sa prakticky okamžite vsiakne a nezanechá lepkavý film. Krásne zmatní pleť, ostane úplne jemná a ľahko hydratovaná. Trochu mi to pripomenulo Pore Refiner, ktorý tiež stiahne póry a zanechá pleť aspoň chvíľu na pohľad dokonalú bez neželaného lesku v T zóne. Za mňa palec hore a naozaj vydarený denný krém pre zmiešanú pleť. Mne veľmi vonia, ale ako si môžete prečítať v iných recenziách, niekomu vonia až príliš. Je to vec vkusu.


Garnier Bio Argan vyživujúci hydratačný krém

Garnier Bio Argan vyživujúci hydratačný krém zloženie

Garnier Bio Argan

 vyživujúci hydratačný krém

Posledným kúskom je Garnier Bio Argan vyživujúci hydratačný krém, ktorý je primárne určený na suchú pleť. Pôvodne som ho chcela posunúť ďalej, ale nakoniec som si ho nechala ako nočný krém. A nebolo to až také zlé rozhodnutie. Balený je podobne ako predchádzajúci krémik, takže to mi vyhovuje. Obsahuje vzácny arganový olej, ktorý je pokladom v boji s vráskami. Vonia krásne. Jemne a sladko. Niečím mi veľmi pripomenul detstvo. Oproti predchádzajúcemu krému je len o trochu hustejší, ale redší ako denný krém proti vráskam. 

V prvom rade sa mi páči, že neupcháva póry. Vsiakne sa rýchlo a nezanecháva po sebe mastný pocit. Toho som sa trocu bála, keďže sa odporúča na suchú a citlivú pleť, ale vôbec sa tak nestalo. Hĺbkovo ju vyživuje a hydratuje, citeľne zjemňuje a zanecháva na nej taký dobrý pocit. Ráno je pleť bez šupinky, vyhladená a svieža. 

Ak si to zhrnieme, jedná sa o kvalitné produkty s nádhenou vôňou a viditeľnými účinkami. Myslím si, že sa jedná o veľmi vydarenú kozmetiku, ktorá splní všetko, čo sľubuje. Je pravda, že mnoho ľudí má Garnier zafixovaný len ako bežne dostupnú drogériovú kozmetiku. Verím tomu, že prírodná ponuka sa postupne rozrastie. Mohol by to byť naozaj pozitívny smer k lepšej  a zelenšej alternatíve. Môže byť prvým krokom pre tých, ktorí sa ešte len snažia spoznať prírodnú kozmetiku a nezaťažiť pritom rodinný rozpočet, lebo sa jedná o cenovo prijateľné produkty. 

Skúsili ste už niektorý produkt od Garnier Bio? Ako ste boli spokojné? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. já jsem o produktech už nějaké podvědomí měla dříve :-) a vypadá velmi dobře :-) a určitě plánuji něco vyzkoušet :-) např. tymiánová voda a čistící gel :-)

    RTĚNKY COLLISTAR

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja by som chcela aj tú micelárnu vodu a konjakovú hubku :) vyzerajú super :)

      Odstrániť
  2. Tuhle řadu od Garnieru jsem zaznamenala, ale moc mě neláká :-/

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa veľmi páči :) Už mám vyhliadnutú aj micelárnu vodu :)

      Odstrániť

  3. Mám odzkoušený gel a tymánovou vodičku. Obojí palec nahoru a koupila jsem znovu. Používám vlastně jen to a občas namažu obličej avokádovým olejem. Gel příjemně voní, stačí trocha a ta voda je naprosto perfektní. Opravdu stáhne póry, chladí. Používám z kosmetiky na akné jen tohle a pleť mám až na občasné pupínky ve skvělém stavu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, toto sa Garnieru veľmi podarilo :) Gél som si tiež kúpila už druhý, lebo je vynikajúci. To sa mi nestáva často, aby som sa k niečomu opakovane vrátila.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe