Vanilkovo v kabelke

19:22

Krém na ruky nosím so sebou všade už pár rokov. Nie však kvôli sebe. Ale kvôli Richardovi. Boli sme niekde na výlete a on sa zrazu opýtal, či nemám krém na ruky. Niečo som z kabelky vydolovala, ale nemám pocit, že by som ho niekedy použila. Keď sa situácia pár razy zopakovala, rozhodla som sa kupovať si menšie balenie krémov na ruky pravidelne. Takých, aby neboli priveľké a nezavadzali, ale ani také, aby sa mi po dvoch použitiach minuli. Keď som si bola kupovať nejaké drobnosti k narodeninám, všimla som si v Yves Rocher pestrú ponuku malých krémov na ruky. Olivový, mangový, kokosový a vanilkový. Rozhodla som sa začať vanilkovým. Vedela by som si ale predstaviť mango i kokos.

krém na ruky vanilka

vanilkový krém na ruky

Yves rocher krém na ruky vanilka - zloženie

krém na ruky

krém na ruky s vanilkou

O kréme na ruky si môžete prečítať:

       "Predĺžte svoje chvíľky relaxu s vašou obľúbenou vôňou radu Plaisirs Nature. Vaše ruky budú hodvábne jemné na dotyk a krásne prevoňané.
Jemné, hydratované a prevoňané ruky po celý deň.
Obsahuje organické bambucké maslo.
Viac ako 95% zložiek prírodného pôvodu.
Bez minerálnych olejov, farbív a parabénov."

Zaujal ma obalom. Sivá tuba so zeleným vrchnáčikom je ozdobená vanilkou a je pekná. Taká žiarivá. Mäkký plast sa dobre stláča a v kabelke je ako doma. Lebo v tom malom bočnom vrecku nezavadzia a hneď ho nájdem, keď treba zachrániť situáciu. V zime je to trochu menej časté, lebo sme zababušení v rukaviciach, ale s príchodom jari a prác v záhrade a okolo domu sa to mení. Vanilkovú vôňu mám veľmi rada ako v kuchyni, tak aj v kozmetike. Niektoré produkty, ktoré som mala, boli vanilkové až príliš, ale ako žene mi to ani trochu neprekážalo.

Vôňa je síce vanilková, ale nie intenzívna alebo rušivá. Je ľahká a po krátkej chvíli od použitia ju ani nie je cítiť. Je to niečo ako vanilkový cukor, pri ktorom mám chuť na koláčiky. Biely krém má dobrú konzistenciu. Nerozteká sa, je hustejší a ľahko sa vstrebáva do pokožky. Neostáva po ňom lepkavý ani mastný pocit. Už po chvíli sa pokojne môžeme  chytiť za ruky, držať v ruke papiere a nebojím sa, že všade po mne ostanú odtlačky prstov. Hydratačné schopnosti tohto krému sú dobré. Pokožku vyhladzuje, zvláčňuje a hydratovaná je po celé hodiny. Vďaka krému nevznikajú ani nové zádery a ruky vyzerajú pekne a zdravo. Pokojne by som sa dala nahovoriť aj na ten mangový, pretože tento sa celkom vydaril. Drobnou výčitkou by mohlo byť zloženie, ale inak som spokojná.

Plusy:
  • zaujímavé vône v ponuke
  • pekný obal
  • príjemná vanilková vôňa
  • hustý, ale nie mastná
  • rýchlo sa vsiakne, neostáva po ňom mastný ani lepkavý pocit
  • hydratuje, zjemňuje,m zvláčňuje pokožku

Mínusy:
  • zloženie

Nájdete v predajniach Yves Rocher alebo na internete, jeho cena je 2,99 eur.

Ktorú vôňu by ste si vybrali? :)

You Might Also Like

9 Vaše komentáre

  1. Tohle je úžasná vůně :-) Já takové kabelkové krémy v mini balení mám všude, protože na suché ruce trpím nejen já, ale i manžel.. :(

    MOJE TIPY NA JARNÍ LÍČENÍ

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som dlho krémy nenosila, ale čím som staršia, tým suchšiu pokožku mám. Tak tieto malé milé krémy vyhľadávam :)

      Odstrániť
  2. Absolutely fantastic job you have done here.This is so nice.Thanks for sharing.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já nevidím proč to složení, docela by mě to zajímalo, no ale taková balení se mi neskutečně líbí, ale krém na ruce mám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Napríklad silikóny tam nemajú čo robiť :) Tie mi na rukách veľmi prekážajú. Ale inak som s krémom ako takým spokojná :)

      Odstrániť
  4. Tyhle balení krémů jsou rozkošné :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe