Dokonalý levanduľový

20:12

Pomaly, ale isto sa zasa blížia horúce dni, ktoré preveria výdrž našich dezodorantov. Tie bežné z drogérie s obsahom hliníkových solí som prestala používať pred pár rokmi. Tých prírodných som skúsila už veľa a nie každý vyhovuje. Sú krémové, tuhé, v spreji a tak len treba zistiť, ktorý splní všetky očakávania. Keď som pracovala v starej práci, vždy som mala po ruke nejaký sprej. Bol najľahší na aplikáciu aj v prípade, ak nám netiekla voda (čo sa pár razy ročne stalo). Teraz, keď pracujem najmä z domu, svoju pozornosť sústreďujem na rôzne iné dezodoranty. Moje srdce si získal levanduľový dezodorant od JĀSÖN.

Deodorant Levanduľa

Táto značka sa mi veľmi dlho spájala len s vynikajúcimi zubnými pastami. Mala som ich niekoľko, k jednej sa vraciam s radosťou stále. Krásne voňajú, veľmi príjemne chutia a božsky penia. Ich zloženie je navyše veľmi dobré a môžem ich len odporúčať. O tom, že v ponuke nájdete aj iné produkty, som sa dozvedela minulý rok. Hľadala som niečo celkom iné a zrazu sa objavili na monitore. Nemusím asi vysvetľovať, aká nadšená som bola, keď som zbadala levanduľový dezodorant.


JĀSÖN levanduľový dezodorant
Zloženie: (Grapefruit) Seed Extract, Allantoin, Behenyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Glyceryl Stearate, Silica, Sodium Bicarbonate, Sucrose Cocoate, Tocopheryl Acetate, Zea Mays (Corn) Starch, Benzyl Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Eugenol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Fragrance (Parfum)

prírodný dezodorant

prírodný levanduľový dezodorant

Keby mala mať recenzia jednu vetu, stačilo by napísať: Zoznámila som sa s pánom dokonalým a dlho som niečo tak úžasné doma nemala. Ale musíme si to rozmeniť na drobné, aby ste presne pochopili, prečo si to o ňom myslím :) Vybrala som si levanduľový, ale okrem neho je v ponuke aj marhuľový, neparfumovaný,tea tree, pre mužov a roll on dezodoranty. Pôvodne som chvíľu váhala medzi mojím miláčikom a marhuľovým, ale nakoniec celkom neprekvapivo vyhrala levanduľa :)

Začneme skvelým balením. Vyzerá krásne, je ladený do fialova a skvele padne do ruky. Pôsobí trochu masívnejšie, ale nie je ťažký a vošiel sa mi aj do kabelky, keď sme išli na celodenný výlet. Je vysúvací, takže perfektný aj na cesty. Krémové so sebou nenosím rada, lebo musím mať čisté ruky, aby sa dal naniesť a to sa v niektorých nehostinných podmienkach nedá. Tento sa dá použiť kedykoľvek počas dňa a vďaka pevnému obalu sa nebojím, že by sa mu niečo stalo. Navyše má až 71 gramov a jeho cena je viac ako prijateľná, keď si ho porovnám s inými, ktoré doma mám.

Pokračovať budeme ďalšími neobyčajnými vlastnosťami. Vonia nááádherne! Je to čistá levanduľová vôňa, úplne prirodzená a krásna. Je to akoby ste sa v záhrade naklonili k fialovému kobercu a nadýchli sa z plných pľúc. Je to vôňa leta, pokoja a úžasného relaxu. Má veľmi dobrú konzistenciu. Je tuhý a vysúvací, ale ľahký a tak krémovo tuhý. Jemne kĺže po pokožke a ide to rýchlo. Proste paráda :) Pre toto sa dostal medzi najlepšie dezodoranty, aké sa mihli mojou kozmetickou poličkou. To ale zďaleka nie je všetko.

Keď ho aplikujete, stačí len chvíľku počkať a môžete sa obliecť. Nezanecháva škvrny na oblečení a pokožka nie je mastná. Na okamih ma zahalí jeho omamná vôňa, ale po chvíli ju už cítiť nie je a môžem pokojne naniesť parfém. Nedráždi pokožku, môžem ho naniesť aj krátko po holení. Chrániť dokáže v niektorých prípadoch aj celý deň. Všetko závisí od toho, čo robíte. Prežije aj hory a kopce, niekedy aj cvičenie. Mám pocit, že použiť ho dva razy denne som musela len párkrát. To by som spočítala na prstoch jednej ruky. Je to miláčik a vôbec nechápem, ako som ho mohla objaviť až teraz. Je pravda, že ešte mám pár kúskov vo wishliste. No tento je už moja stálica :)

Plusy:

  • krásny obal
  • vysúvací dezodorant, ľahko sa požíva, možno ho nosiť všade so sbou
  • nádherná vôňa
  • dobrá konzistencia
  • ľahko sa nanáša
  • nezanecháva fľaky
  • nedráždi pokožku
  • chrániť dokáže celý deň
  • cena
Mínusy:
  • nenašla som
Za 6,90 eur ho nájdete v eshope Organila, ktorý nájdete u nás v Piešťanoch :)

Poznáte produkty Jason? Alebo ste tiež poznali len zubné pasty tak, ako ja? :)

You Might Also Like

4 Vaše komentáre

  1. Já teď zkouším přírodní od Sportique, akorát jsou ve spreji s klasickou střičkou :-) a asi mi tip vyhovuje mnohme lépe než tyhle tuhé, ale vůbec nevypadá špatně :-)

    Veganský šampón proti lupům

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Rada skúšam rôzne nové, takže tento nebude posledným v mojej zbierke :) Ale rozhodne je super :)

      Odstrániť
  2. Já měla jinou vůni a nevyhovoval mi.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som veľmi spokojná, už viem, ktorý si kúpim ďalší :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe