Ako som do svojho sveta vniesla červenú

17:10

Na mojom blogu ste si už mohli prečítať články o tom, ako milujem módu. V januári tohto roka som mala vo wishliste niekoľko zaujímavých kúskov. Niektoré sa mi podarilo kúpiť. Stala som sa hrdou majiteľkou šiat Little Mistress, doplnila som svoju zbierku lodičiek o nové farby, doplnila svoj Pandora prívesky a konečne je v mojom šatníku aj červený kabát s veľkými gombíkmi. Keď som doma povedala, že mi má prísť a neviem sa ho dočkať, všetci len krútili hlavami :) Nečudujem sa im, pretože červenú som nikdy nenosila a okrem čierneho a modrého som iný kabát nemala. Rokmi sa ale všetko mení a najnovšie poľujem na nejaký pekný béžový, ideálne až po kolená.


Na stránke Fasardi som našla to, po čom mi tak srdiečko pišťalo. Elegantný dámsky kabát s dvoma radmi zlatých gombíkov v božskej červenej som si síce pokojne mohla vybrať aj o číslo menší, ale na väčšom čísle dom hneď našla niečo pozitívne :) Nie je len na jeseň, nosím ho aj teraz a keďže je mi voľnejší, bežne si podeň dávam hrubší sveter. Krásne tak zahreje a cítim sa v ňom výborne. Má dve šikovné vrecká, do ktorých si odkladám kľúče, rukavice a balzam na pery. Gombíky siahajú nad pupok, ale zima v ňom nie je. Tým, že sú zlaté, má šmrnc a nedá prehliadnuť. Bežne k nemu volím aj môj milovaný červený rúž a hurá do sveta.



Jedna z mojich najobľúbenejších zimných kombinácií sú hrubé čierne pančuchy, šaty, topánky na vysokom štíhlom opätku a tento kabát. Čiernu farbu krásne rozžiari a oživí, vďaka čomu pôsobí optimistickejšie a nikto sa ma zasa nepýta, kto mi umrel (mimochodom, túto netaktnú otázku už ani nevnímam). Kabátik je trochu voľnejší, čo mi, ako som už povedala, neprekáža. Veľkosť S si väčšinou nekupujem kvôli prsiam, lebo tie tam nenapracem a tak posúvam oblečenie mladšej sestre. Teraz som to ale rozhodne nechcela :) Vďaka hrubšiemu svetru zvládnem aj silný vietor alebo mínusové teploty s úsmevom na perách. Nie je veľmi dlhý, čo mi vyhovuje. Všetky ostatné kabáty mám po kolená a v tomto prípade vyniknú šaty i elegantné nohavice.




Kabátik je z príjemného materiálu a veľmi sme sa skamarátili. Stále si hovorím, že som si niečo podobné mala kúpi už dávnejšie, lebo červená má v sebe zvláštne kúzlo. Zachráni situáciu, ak idete do divadla, na nejakú oslavu alebo večer do mesta. Elegantný kabát  vás zohreje a budete vyzerať výborne. Jeho kvality ocením aj na jar, pretože aj v kombinácii s čiernymi lodičkami a vzorovanými pančuškami je to perfektné. V eshope som si vyhliadla aj nové šaty a kardigán, len som to ešte nestihla ukázať Ježiškovi :)

Kabát kúpite za necelých 80 eur a okrem neho tam nájdete aj oblečenie pre každú príležitosť.


Ako sa vám páči červená móda? Preferujete inú farbu? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe