Nádherná pleť vďaka Sothys Paris

17:16

V článku Ako som spoznala Sothys Paris som spomenula, že k tejto kozmetike som sa dostala šťastnou náhodou, keď sa mi podarilo vyhrať ju. Bol to rozkošný cestovný set a ja som si šetrila výrobky, keby som sa náhodou niekam vybrala, ale povinnosti, škola, diplomová práca ma nikam nepustili a ešte pár týždňov nepustia, preto som začala používať ďalšie výrobky. Nevedela som sa dočkať, kedy opäť niečo použijem, lebo telovou kozmetikou som bola nadšená :) Sprchový gél som si v kúpeľni dokonca schovávala, aby mi ho nik iný nemohol vziať :) V tomto príspevku vám poviem tiež o dvoch zaujímavých produktoch, vďaka ktorým je moja pleť krásna a čistá.

Lait vitalité
Čistiace mlieko na normálnu až zmiešanú pleť



Plné balenie má 200 ml

O mliečku si môžete prečítať:

     "Pre: normálnu až zmiešanú pleť. Aktívna účinná látka: tonizujúci extrakt z grepu. 
Textúra: svieža"

Čistiace mliečka som nemala veľmi vo zvyku používať. Nie preto, že by neboli účinné, ale preto, že som mala vždy radšej pleťové gély. Vďaka tomuto mliečku som im prišla na chuť a dokonca som pozmenila aj svoje kozmetické rituály. Ráno som používala pleťový gél, následne pleťovú vodu a krém/sérum, večer peeling, pleťový gél, pleťovú vodu a olej. Ráno som gél zamenila za mliečko a myslím, že som spravila veľmi dobre :) Moje cestovné balenie má 40 ml, plné balenie má 200. Ako prvé ma po otvorení ovanula nádherná, citrusová vôňa. Krásna, svieža, exotická vôňa citrusov ma celkom dostala a aj vďaka nej som si mlieko okamžite obľúbila. Druhou zaujímavosťou je hustota mlieka. Väčšina z nich je riedka, rozteká sa. Tento je hustý ako pleťový krém a zisťujem, že je to viac ako vyhovujúce, lebo sa nerozteká a nemusím sa báť, že niekde kvapne. Na vatový tampón stačí naniesť len trochu mliečka a viditeľný výsledok je zaručený! Pleť naozaj pekne a dôkladne čistí ( vidno to na tom tampóniku, koľko nečistoty je na pleti),  osvieži ju a po jeho použití je hodvábne jemná na dotyk. Nezanechá ju mastnú ani lepkavú. Hydratuje ju, vďaka čomu sú jemné linky menej redukované.

Plusy:
  • krásna, citrusová vôňa
  • hustá,krémová konzistencia
  • pokožku jemne čistí, osviežuje, hydratuje
Mínusy:
  • nenašla som
200 ml mliečko stojí 23,80.

Lotion vitalité
Pleťová voda na normálnu až zmiešanú pleť


Plné balenie má 200 ml

O pleťovej vode si môžete prečítať:
     "Pre: normálnu až zmiešanú pleť. Aktívna účinná látka: tonizujúci extrakt z grepu.               Textúra: svieža"

Aj pleťová voda mala 40 ml. Používam ich spolu, pre lepšie výsledky. Voda má, rovnako ako mliečko, krásnu, citrusovú vôňa, ktorá pekne prevonia pokožku. Nanášam ju po mlieku, aby bola pleť tonizovaná a celý deň hodvábne jemná. Spolu s mliečkom tvoria vynikajúcu dvojicu, vďaka ktorej je pleť hydratovaná po celý deň, čistá a netvoria sa mi na nej nové nedokonalosti. Pôsobí sviežo a zdravo. Rovnako spoľahlivo odstraňuje aj make up.

Plusy:
  • príjemná vôňa
  • vhodná aj na odličovanie
  • tonizuje a osviežuje pleť
Mínusy:
  • žiadne som nenašla
Pleťová voda má v plnom balení 200 ml, stijí 23,8.
Oba výrobky kúpite na:
Používate pleťové mlieka?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe