Kvitok neprestáva prekvapovať - kolagénový drink pre zdravie a krásu

15:54

V posledných týždňoch som na internete zaznamenala vlnu odporu voči prípravkom s obsahom kolagénu. Všimla som si, že to súvisí minimálne s dvomi fenoménmi:
  • prvým je, že kolagény dnes propagujú kadejaké hviezdičky, ktoré mu neraz pripisujú zázračné účinky a ľudia sú už podobnej reklamy prejedení, najmä ak nie je označená alebo to propagujú ženy s rôznymi úpravami a ťažko im veriť, že niektoré zázraky urobí kozmetika alebo kolagén
  • niektoré štúdie poukazujú, že je to len marketingový trik a potom vzniká podozrenie, že kolagénové prípravky sú zbytočné
Nuž, nekupujem kolagén podľa toho, kto ho propaguje, ale podľa referencií a značky. Nezaujíma ma reklama, lebo tá je neraz drahá a zbytočná. Štúdie tvrdia, že kolagén je účinný len v prípade, ak sa užíva pravidelne a dlhodobo. Keďže nemám v kolenách chrupavky a spôsobuje mi to značnú bolesť, mám odporúčanie pravidelne užívať či už kyselinu hyalurónovú alebo práve kolagén. Užívam ho pravidelne už dlho, mením len značky, aby som zistila, či je pre mňa niektorý lepší ako ten druhý. Spadám teda do kategórie tých, ktorí kolagénu veria a využívajú jeho silu pre zdravie a krásu.


Collagen 5000 (Beauty drink booster)

Collagen 5000 (Beauty drink booster) citrón

Collagen 5000 (Beauty drink booster) citrón zloženie

kvitok Collagen 5000 (Beauty drink booster)

Vybrať si môžete dve príchute:
  • citrón
  • zelené jablko
V týchto príchutiach si môžete kúpiť aj beauty drink a ak si vyberiete rovnaké príchute, dá sa miešať kolagén aj beauty drink a máte jeden nápoj s neobyčajnou silou :)

kvitok Collagen 5000 (Beauty drink booster) zelené jablko

kvitok Collagen 5000 (Beauty drink booster) zelené jablko zloženie

Collagen 5000 (Beauty drink booster)

Praktické balenie v malých vrecúškach mi vyhovuje viac ako veľké balenie s odmerkou na dávkovanie. Vďaka tomu môžu ísť kamkoľvek so mnou a v prípade dovolenky (ak sa jej teda tak skoro dočkáme) je to jednoduchšie a ľahšie. 

kvitok vitamín C

vitamín C zloženie

vitamín C kvitok

 Kvitok Collagen 5000 (Beauty drink booster)

Kvitok ma neprestáva udivovať a veľmi sa teším, akými novinkami nás zásobuje. Keď sa v januári objavil Kvitok Collagen 5000 (Beauty drink booster) s vitamínom C, hneď som nakupovala. Ako som spomenula vyššie, kolagén užívam pravidelne už dlho a keď sa mi jedno balenie míňa, do zásoby kupujem ďalšie. Pôvodne som mala vyhliadnuté iné, no tejto značke dôverujem a po skúsenosti s beauty drinkom som nemala nad čím váhať. Kombo som si vybrala preto, lebo obsahuje dve príchute kolagénového drinku a k nim je aj vitamín C. Ten je veľmi dôležitý, pretože zabezpečuje správne fungovanie kolagénu. Navyše, v januári som zistila, že som dosť anemická a predpísali mi železo. Pre jeho lepšie vstrebávanie tiež treba zvýšiť prísun vitamínu C.

Kolagénový drink je v peknej krabičke a patrí k tým najkrajším baleniam, aké som mala a videla. Vo vnútri je 30 vrecúšok s hmotnosťou 5,4 gramu. Výhodou tohto balenia je, že vrecúška môžete nosiť so sebou kamkoľvek - do práce, na výlet i na dovolenku. Potrebujete k tomu ešte pohár studenej vody a lyžičky na miešanie. V každom vrecúšku sa ukrývajú bioaktívne hydrolyzované kolagénové peptidy z rýb 5000 mg a príchuť citrón alebo zelené jablko. 

Keďže kolagén je často z rýb, veľmi som sa obávala príchute (myslím si, že každý, kto ochutnal Triple Blend od Barny´s sa už obáva). Nakoniec sa však ukázalo, že zbytočne. Dobre, nebudeme si klamať, nechutí to ako limonáda, ktorú si človek dáva o piatej miesto čaju. Napriek tomu je tam cítiť príchute a žiadne ryby ani nič podobné tam nie je. Nenaplo ma, neodkladám to a nemusím ho vypiť na jeden nádych. A je lepšie zelené jablko alebo citrón? Mne viac chutilo jablko, ale to je ozaj len vecou vkusu.

Keď kolagén dobre rozmiešate, neostanú v ňom žiadne hrudky a vznikne tak klasický drink, ktorý vypijem bez problémov. Tiež je dobré dať aspoň tých 200 ml vody, aby sa prášok "roztopil" a drink mal lepšiu a jemnejšiu chuť. Užívať ho môžete počas celého dňa aspoň 30 minút pred jedlom, ja ho mám najradšej nalačno. Nezaťažuje žalúdok ako kapsule a môžem spokojne fungovať ďalej. 

Čo sa týka výsledkov, tento drink radím k tým dobrým:
  • menej ma bolia kolená napriek tomu, že som od decembra minulého roka celkom zmenila životný štýl a denne aspoň hodinu cvičím. Je to chabá útecha a operácii sa nakoniec asi nevyhnem, ale vstať bez problémov z postele je na nezaplatenie
  • nechty sú pevné a nelámu sa mi, čo je v dobe koronavírusovej ako malý zázrak. Z dezinfekcie boli moje ruky aj nechty úplne vysušené a ani hutné balzamy či krémy na ruky nestačili. Dokonca rastú rýchlejšie
  • vlasy sú krajšie, pružnejšie a v kombinácii s vitamínmi na vlasy menej padajú
  • čo sa pleti týka, tam vidím najmenej účinkov, ale na druhej strane musím povedať, že vďaka dôkladnej starostlivosti vyzerá rovnako dobre. Takže len nech mi to vydrží
Ak chcete dosiahnuť čo najlepšie výsledky, užívajte kolagén pravidelne mesiace. Odporúča sa najmä športovom a starším ľuďom, no nič ním nepokazíte ani v mladšom veku. Ja trpím zdravotnými problémami od základnej školy, odvtedy som si zažila veľa bolesti a viem oceniť kvalitný produkt. 

Collagen 5000 (Beauty drink booster) nájdete v eshope Kvitok, kde jedno balenie stojí 34,90 eur na mesiac. Balíček kombo (dve príchute a balenie vitamínu C) kúpite za 69,80 eur. 


Kupujete si kolagén? Akú značku obľubujete?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe