Taký zelený sprej na vlasy, ktorý nesplnil, čo sľúbil

18:23

Každoročne nakúpim niekoľko rôznych sprejov a tužidiel, ktoré majú vlasom dodať objem a zafixovať účes. Mám pár stálic, ktoré kupujem pravidelne a viem, že sa na ne môžem spoľahnúť aj keby traktory z neba padali. No a potom sú to novinky, ktoré si kupujem na základe odporúčaní, recenzií alebo intuície. Občas sa z toho vykľuje nový miláčik, inokedy zasa sklamanie. Značka Wella patrí k mojim obľúbeným a rada si od nej kupujem rôzne maškrty. Naposledy som sa motala po drogérii a do oka mi padol veľmi pekne vyzerajúci sprej, ktorý sľuboval rozprávkový objem. Šup s ním do košíka! No, mohla som ho tam radšej nechať.


Wella Sprej pre objem vlasov INVIGO Volume Boost zloženie
 
Wella Sprej pre objem vlasov INVIGO Volume-Boost ingrediencie

Wella Sprej pre objem vlasov INVIGO Volume-Boost

Wella Sprej pre objem vlasov Invigo Volume Boost

Ak máte celkom rovné vlasy a túžite po kučerách, nie je to celkom ľahké. Občas si vlasy robia čo chcú a stačí len trochu vody alebo vetra a som tam, kde nechcem byť. To je jeden z dôvodov, pre ktorý si svoju existenciu bez hairstylingových prípravkov neviem ani predstaviť. Sprej pre objem vlasov Invigo Volume Boost od Welly mi padol do oka pre svoj zelenkavý obal. Bol ako závan sviežosti v ponurom svete plnom zimy a tak ma vlastne ani neprekvapilo, že som ho hneď kúpila.

Obal je plastový, priesvitný, s praktickou pumpičkou na dávkovanie. Presne vidíte, ako z neho ubúda a kedy je najvyšší čas na nákup. Má 150 ml a je menší, skladný a ľahší. Zaujme svojou lahodnou sladkou vôňou, vďaka ktorej sa tešíte na ďalšie použitie. Vlasy nelepí a nezaťaží, ostanú ľahké. Nesmiem zabudnúť ani na to, že ich nevysušuje. Toto všetko by bola paráda, keby... keby s mojimi vlasmi niečo dokázal.

Kvôli ekzému sú suchšie, jemné a bez objemu. Tento sprej by mal podľa výrobcu dodať objem od korienkov, čo sa mne nestalo ani raz a po po pár pokusoch som to vzdala a posunula som ho ďalej. Ono jedna vec je, že krásne vonia a ľahko sa používa (len ho nastriekate do vlhkých vlasov a upravíte ich tak, ako vždy). Druhá je, keď mi nedodáva skoro žiaden objem a vlasy mám večer skoro rovné a spľasnuté. Takto si obľúbený sprej nepredstavujem, a preto som ho po niekoľkých použitiach dala kamarátke. Nech skúsi, veď jej môže sadnúť lepšie ako mne.

Celkovo ho hodnotím ako priemerný kúsok, ktorý neurazí, ale ani nijak zvlášť nepoteší. Napriek tomu v spoznávaní Welly pokračujem, lebo som mala viac lepších kúskov a zaslúži si pozornosť. Nabudúce budem mať určite viac šťastia vo výbere :)

Plusy:
  • malý, šikovný, pekný
  • krásne vonia
  • nelepí vlasy
  • nevysušuje ich
Mínusy:
  • mojim vlasom nedodal skoro žiadny objem
  • kučery sa do večera vyrovnali
Nájdete ho v drogérii alebo na internete, jeho cena sa pohybuje okolo 10 eur.


Skúsili ste v poslednej dobe niečo od Welly? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe