Objemový sprej na vlasy od Kallos

14:36

Keď som bola po oboch operáciách, upravovanie vlasov bolo to posledné, na čo som myslela. Umyť ich bol celkom boj, lebo som sa snažila o seba postarať sama a tvrdohlavo som odmietala, aby mi niekto pomáhal. Bežná denná rutina mi trvala omnoho dlhšie, umývanie vlasov bolo na medailu a vyjsť z vane aj na dve. Zvládla som to. Keď však taký ten prvotný šok zo všetkého, čo sa dialo, opadol a mohla som chodiť, vlasy sa opäť dostali do mojej pozornosti. Nenatáčala som ich, nijak zvlášť neupravovala a bol najvyšší čas to napraviť. K mojej kozmetike proti vypadávaniu vlasov pribudli aj nové hairstylingové kúsky a jedným z nich je Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov. Táto značka patrí už niekoľko rokov k stáliciam v mojej poličke, najčastejšie si kupujem masky na vlasy, no rada skúsim aj nové, nepoznané veci. Najlepšie je, že v prípade Kallosu dostanete veľa muziky na málo peňazí a neraz sa môže porovnávať s drahšími značkami. 


Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov zloženie

Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov ingrediencie

Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov

Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov

Ako som spomínala v predchádzajúcich článkoch, mám za sebou ťažké obdobie, kedy mi vo veľkom vypadávali vlasy. Bolo ich toľko, že som neraz plakala v kúpeľni a hľadala pomoc aj u odborníkov. Trvalo to viac ako rok a teraz, našťastie, je konečne dobre. Počas toho roka som vlasy nijak netrápila, nepoužívala som fén, natáčky, laky ani žiadne spreje. Koniec koncov, nebolo treba, lebo som bola doma a keď som išla na zdravotnú prechádzku, trápili ma iné veci. Teraz sa však medzi ľudí dostávam viac a tak som pomaly zaradila späť mnohých hairstylingových pomocníkov. Starých i nových. Na Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov som pozerala už pár týždňov, pretože má super cenu a keď som hľadala recenzie, tak boli pochvalné. Bol čas skúsiť ho.

Objemový sprej na vlasy od Kallos má 200 ml a jednoduchý biely plastový obal ozdobený oranžovými bublinkami a kruhmi. Nič nápadné, ale typické pre túto značku, vlastne je to jej poznávacie znamenie (jedno z viacerých, aby som bola presnejšia). Na dávkovanie slúži šikovná pumpička, ktorú je treba stláčať opakovane - nestačí len držať. Najprv sa mi to zdalo trochu otravné (nechala som sa rozmaznať sprejmi, ktoré držím a oni striekajú sprej samé), ale rýchlo som zistila, akú to má výhodu. Sprej sa pomalšie míňa a presnejšie trafím ku končekom. 

Jeho vôňa sa mi zapáčila hneď. Je sladšia a trochu mi pripomína vôňu bublifuku :) Vlasy po použití voňajú ľahko a pekne. Kallos Cosmetics  KJMN Volumizing sprej pre objem vlasov nie je lepkavý, nelepí ani vlasy, ani ruky. Nanáša sa od korienkov a vlasy sa mi z neho nemastia. Používa sa jednoducho, nastriekam ho do vlhkých vlasov a následne upravím (buď si iba zapletiem vrkoč alebo dám spony na drdol). Skamarátili sme sa hneď, pretože vlasy nepadajú o nič viac a nie sú vysušené ako pri niektorých iných stylingových sprejoch. 

Objem dodáva viditeľný a vydrží mi väčšinou dva dni. Sprej sa môže použiť aj pred fénovaním a vlasy pekne nadvihne. Fixácia je stredná, vlasy nie sú vôbec zaťažené, no napriek tomu pekne držia tvar aj svoj objem. Keď príde dážď, je to všetko fuč, no vietor či jemné mrholenie ich nerozhodí :) Celkovo je sprej veľmi dobrý a nedáte zaň ani tri eurá. Keď navyše použijem aj masku na vlasy na objem (tiež Kallos), vlasy sú nadýchané, lesklé a jemné. Objemový sprej sa tak zaradil k ďalším chuťovkám tejto značky a nájde si u mňa svoje miesto. 

Plusy:
  • šikovné balenie
  • príjemne vonia
  • nelepí vlasy ani ruky
  • pomaly sa míňa
  • objemový sprej dodáva vlasov viditeľný objem, držia si svoj tvar, nie sú zlepené, zaťažené ani suché, pekne vyzerajú a ľahko sa upravujú
Mínusy:
  • mínus je aj plusom - pumpičku treba stále stláčať, ale sprej sa míňa pomalšie 

Nájdete ho v eshope Elnino, kde bežne stojí okolo 3,30 eur (ale v akcii sa dá vyčíhať aj za menej ako tri eurá).


Aký objemový sprej ste si v poslednej dobe obľúbili? :) Rada sa nechám inšpirovať. 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe