Sérum na posilnenie vlasov Full Resist Aminexil

11:02

Vypadávanie vlasov je jav, s ktorým bojujem za posledný rok a pol viac menej neustále. Dlho som si myslela, že je to najmä sezónna záležitosť, ale keď prišlo obdobie choroby a stresu, čakala som na operácie a rehabilitácie, pochopila som, že to tak nebude. Prešla som si aj vyšetreniami, krokmi vedľa a nejakými liekmi, ale nakoniec som len musela nájsť ideálnu starostlivosť. Niekedy mi to išlo lepšie, niekedy horšie. Najlepšie sa mi osvedčili vlasové zábaly (cassia, prípadne iné zmesi na vlasy, ktoré sa dajú kúpiť v rôznych bio obchodíkoch), šampón proti vypadávaniu  vlasov, posilňujúci kondicionér alebo maska na vlasy a nakoniec sérum proti vypadávaniu vlasov. Nesmiem ešte zabudnúť na to, že všetko sa to musí kamarátiť s mojim ekzémom, inak to môžem akurát hodiť do koša. Teda, nikdy nič nevyhadzujem - môžem to posunúť ďalej. Jednou zo značiek, ktoré sa u mňa dajú nájsť už niekoľko rokov, je L’Oréal Paris. Práve ona má na trhu pomerne nové sérum proti vypadávaniu vlasov. 


L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil zloženie

L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil

L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil sérum na vlasy 

Sérum proti vypadávaniu vlasov je v mojom kozmetickom arzenáli niekedy od minulého roka stálicou.  čase, keď mi po psychickej aj fyzickej stránke bolo najhoršie, som prišla o veľmi veľa vlasov a potrebovali naozaj láskavú starostlivosť. Skúsila som ich už požehnane a dnes vám ukážem jedno, ktoré sa radí k tým lepším. L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil sérum na vlasy som objavila tento rok a už som minula niekoľko balení. V tomto prípade platí, že jedno balenie naozaj nestačí. Opakovane si kupujem najmä sérum Biohar, no toto sa k nemu pridalo s úplnou ľahkosťou. 

Balenie je veľmi jednoduché a celkom pekné. Na aplikáciu slúži predĺžený aplikátor, s ktorým sa ľahko dostanete k pokožke a následne ho vmasírujete. Používa sa raz denne (ideálne večer) a jednu dávku jemne vmasírujete do pokožky hlavy. A ako odhadnete potrebné množstvo? Jednoducho. Na kraji plastovej fľaštičky sú dieliky ukazujúce, koľko séra potrebujete na jedno použitie. Odporúča sa používať ho aspoň 6 týždňov, takže už len z toho je jasné, že jedno balenie stačiť nebude.  Môžete ho použiť na mokré alebo suché vlasy, preto je denná aplikácia bez problémov. 

Obľúbila som si ho okamžite, pretože nádherne vonia. L’Oréal Paris Elseve Full Resist Aminexil sérum na vlasy má výraznú sviežu vôňu a hoci asi nie každému to môže vyhovovať, ja sa na aplikáciu teším aj kvôli nej :) Konzistencia je klasická tekutá, aby ste sérum ľahko dostali na pokožku celej hlavy. Krátko po aplikácii pocítite veľmi príjemné chladenie pokožky, najmä v lete je to osviežujúce. Akurát sa môže stať, že ak  máte ekzém, pokožka môže aj trochu štípať (preto ho teraz nepoužívam, musím ozdraviť vlasovú pokožku). 

Prvé dni som výraznejšie zmeny nepostrehla, no ako dni pribúdali, vo vani, v umývadle a na zemi bolo čoraz menej vlasov. Jasné, že neprestali vypadávať úplne, no nedalo sa to porovnať s tým, ako padali predtým. Vlasy nielen menej padajú, ale sú aj silnejšie, pevnejšie a menej lámavé. Vyzerajú zdravšie a ten pocit je na nezaplatenie. Čakám, kedy sa mi podarí ekzém zasa dostať pod kontrolu, aby som sa k séru mohla zasa vrátiť. Momentálne stále hľadám niečo účinné, no nedarí sa mi. Asi to bude chcieť zasa Olaplex a nové sérum.  Vypadávanie vlasov je jednoducho stále prítomné a dôležité je len to, aby neprerástlo do výrazných rozmerov. Svoje o tom vie aj Katka, u nej na blogu si tiež môžete prečítať, ako jej pomohla kúra na vlasy od Vichy

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • jednoduchá aplikácia vďaka zúženému aplikátoru
  • krásne vonia
  • dobrá konzistencia
  • príjemný chladivý pocit
  • môže sa aplikovať aj na mokré, aj na suché vlasy
  • vlasy menej vypadávajú, sú pevnejšie, silnejšie, menej vypadávajú, sú zdravšie
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho na Notine. 


Aké sérum proti vypadávaniu vlasov by ste mi podľa svojej skúsenosti odporučili?  :)
 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe