Vysnívaný čistiaci gél od Two Cosmetics

14:40

Píšete si svoje wishlisty? Chcete také tie milé pekné veci, ktoré by ste chceli, ale nejde to hneď? Už pár rokov si píšem zoznamy kozmetiky, kníh a parfumov, ktoré veľmi chcem a keď príde príležitosť, niečo si z nich kúpim. Momentálne som stále v štádiu hľadania novej práce, takže si veľmi vyskakovať nemôžem, ale našťastie, v mojej poličke je dosť skvostov, o ktorých vám môžem napísať :) To bude prípad aj dnešnej recenzie, v ktorej bude reč o čistiacom géle s kyselinou salicylovou a jablkovým ciderom od slovenskej značky prírodnej kozmetiky Two cosmetics. Je to jedna z mojich obľúbených značiek a chcela by som skúsiť ešte niekoľko produktov. Ešteže mám ten svoj wishlist :)


Two cosmetics AM/PM Routine Cleansing Gel 2% Salicylic Acid zloženie

Two cosmetics AM/PM Routine Cleansing Gel 2% Salicylic Acid

Čistiaci gél s kyselinou salicylovou a jablkovým ciderom

Two cosmetics Čistiaci gél s kyselinou salicylovou a jablkovým ciderom

Každý deň čistím pleť dva razy - ráno čistiacim mliečkom alebo gélom, večer najmä čistiacim gélom, penou alebo dvojkrokovo, kedy siahnem aj po oleji alebo po balzame. Tento rituál dodržiavam aj na dovolenke alebo výlete, hoci počúvam reči o tom, ako dlho mi to trvá. Nevadí. Podstatné je, že pleť je čistá, zdravá a krásna. Akurát v období pred menštruáciou, kedy sa hormóny splašia, vyzerám ako puberťák a viem, že to proste musí iba prejsť. Na problematickú pleť je Čistiaci gél s kyselinou salicylovou a jablkovým ciderom od Two cosmetics veľký pomocník. Chvíľu som si k nemu hľadala cestu, ale nakoniec sa z neho vykľul veľký kamarát. 

Tento čistiaci gél má až 200 ml a je v peknom sklenom obale s pumpičkou na dávkovanie. Už dávno som prišla na to, že tieto pumpičky večerné čistenie (najmä ak mám za sebou strašne dlhý deň) výrazne uľahčia a urýchlia. Už dlhšie preto poškuľujem aj po iných géloch v takomto balení:) Táto pumpička sa mi občas zasekne, neviem, čo to býva aj pri ďalších obaloch, ale vždy sa rozbehne. Obal je trochu ťažší, preto si vždy dávam pozor, aby som ho nezhodila, určite by sa niečo rozbilo. A to by bolo škoda, ako gélu, tak aj dlažby v kúpeľni. Okrem tohto gélu má Two cosmetics v ponuke ďalšie dva a oba sú v mojom zozname. 

Ako som spomenula, trochu sme si k sebe hľadali cestu. Nevedela som si zvyknúť na jeho vôňu. Ako by som ju len popísala... je trochu ako kyselkavé jablko. Nie je silná ani výrazná, no bolo v nej niečo, čo mi prekážala. Keďže som ho však používala každý deň, zvykla som si. Trvalo to, nebolo to za dňa na deň, ale za tú peknú pleť mi to stálo. Jeho konzistencia je redšia, nie je úplne gélový ani ako želé. Skrátka je úplne svojský a vytvára krémovú penu. Odhliadnuc od počiatočných problémov s vôňou (to je však veľmi subjektívne), je to jeden z najlepších prírodných gélov, aké som kedy mala. 

Čistiaci gél s kyselinou salicylovou a jablkovým ciderom veľmi dobre čistí pleť. Póry sú čistejšie a stiahnuté, gél prispieva k tomu, aby bolo na pleti menej čiernych bodiek. Pri pravidelnom používaní sa akné tvorí minimálne a ak sa objaví (ako som spomenula, najmä v čase menštruácie), prispieva k zmierneniu začervenania a k rýchlejšiemu zahojeniu bez fliačikov alebo jazvičiek. Pleť je zároveň menej mastná, pekne jemná. Nevysušuje ju, nedráždi a to je základ. Zmeny k lepšiemu sa dostavia pomerne rýchlo. Nákup som odkladala pomerne dlho a je to škoda, do mojej rutiny zapadol úplne perfektne. 

Plusy:
  • dosť veľké balenie
  • dobrá konzistencia
  • pleť nedráždi a nevysušuje
  • veľmi dobre čistí pleť, sťahuje póry. redukuje množstvo čiernych bodiek, zmierňuje začervenanie
  • pleť je hodvábne jemná a matná 
Mínusy:
  • musela som si zvyknúť na vôňu
  • pumpička sa zasekáva, ale vždy sa potom rozbehne
Kúpite ho v eshope Two cosmetics alebo v partnerských predajniach, jeho cena je 24,90 eur. 


Mali ste niektorý z čistiacich gélov tejto značky? Ako ste boli spokojné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe