Ako ideálne zakončiť (nielen) horúci letný deň? Voňavou sprchou s Kneipp!

16:23

Ako zvyknete trávievať skutočne horúce letné dni? Keď pracujem, tak sa po práci snažím vychutnávať si naplno každý deň (za predpokladu, že neprídem domov úplne k.o. a nejdem radšej spať). Trochu času v záhrade pri bazéne, nejaká prechádzka na zmrzlinu alebo dobrý drinčík, prípadne nákupy v klimatizovanom obchodnom centre (alebo len nenápadné motanie sa, lebo je tam príjemne), dobrá kniha na terase alebo kdekoľvek, kde je chládok. K tomuto počasiu nevyhnutne patrí aj poobedná a večerná sprcha, lebo horúčavy mi dávajú zabrať o trochu viac ako zamlada. V posledných mesiacoch som si zvykla na voňavé sprchové gély, ktoré povýšia večernú sprchu na voňavý rituál. Všimla som si, že omnoho viac sa sústreďujem na vône, ktoré blahodarne pôsobia aj na náladu a celkový pocit pohody a šťastia. A teší ma, keď nájdem také so šetrnejším zložením, aby moja pokožka nebola zbytočne vysušená. Keď mi z  Elnina poslali balíček kozmetiky Kneipp, bola som nadšená - nachádzali sa v ňom tri sprchové gély, ktoré nielenže pekne vyzerali, ale aj voňali.


Značka Kneipp je jednou z tých, ktoré sa v mojej kozmetickej poličke objavujú pravidelne. Obľubujem najmä oleje a soli do kúpeľa, telové mlieka a pleťové masky. Je jednou z tých najvoňavejších, aké som mala a vyniká aj krásnymi obalmi. O čom si v dnešnej recenzii môžete prečítať? Poďme sa trochu lepšie pozrieť na tri sprchové gély, ktoré sú potešením zmyslov. 

Kneipp Sprchový gél Levanduľové snívanie

Kneipp Sprchový gél Levanduľové snívanie zloženie

Kneipp Sprchový gél Levanduľové snívanie ingrediencie

Kneipp Sprchový gél Levanduľové snívanie

Ponuka značky Kneipp je pestrá a vyberie si z nej celá rodina. Na nákup solí do kúpeľa a olejov sa vždy veľmi teším, lebo kúpeľ zmenia na jednu voňavú rozprávku. Musím však hneď dodať, že to bez problémov dokážu aj sprchové gély. Recenziu začnem, ako inak, levanduľovým kúskom :) Kneipp Sprchový gél Levanduľové snívanie je totiž presne ten sprchový gél, ktorý som musela skúsiť ako prvý. Milujem všetko levanduľové a levanduľovej kozmetiky nikdy nie je dosť. Sprchový gél (aj tie dva ďalšie) má 200 ml a na plastovej tube sa vyníma krásna levanduľa. Na Elnine majú aj pekné darčekové balenia  s menšími gélmi, tie majú 75 ml a tento levanduľový tiež nájdete v menšej verzii. Je to veľkosť super na dovolenku, nezaberie veľa miesta a môžete sa cítiť skvele kdekoľvek na svete. 

Konzistencia je klasická gélová a vytvára bohatú penu, ktorá prevonia pokožku, vodu, vzduch okolo vás, všetko. Pri sprche alebo kúpeli si naplno uvedomujete len to, ako nádherne to okolo vás vonia a pomaly, ale isto sa do duše vkráda pokoj a úľava. To zlé z celého dňa ostáva za dverami z kúpeľne a nálada sa lepší. Vône majú nad nami magickú moc a najmä preto sa snažím vyberať si iba také, z ktorých plesá dušička. Netýka sa to len sprchových gélov, ale aj parfémov a vlastne všetkého voňavého (sviečky, sviečky). 

Pokožku umýva bez vysušenia a keďže mám doma aj levanduľové telové mlieko, vôňa sa vrství a vydrží dlhšie voňať. Potom vonia aj pyžamo a večer v posteli sa cítim ako na voňavom obláčiku. Možno si poviete, že to je vôňa len pre ženy, ale podľa vône idúcej z kúpeľne viem, že občas po nej siahnu aj muži :) No a pokiaľ zvolíte levanduľovú soľ (prípadne penu) do kúpeľa, harmónia je zaručená na 100%. Sprchové gély od Kneipp stoja do 5 eur. 

Kneipp Sprchovací gél Enjoy Life

Sprchovací gél Enjoy Life zloženie

Sprchovací gél Enjoy Life ingrediencie

Kneipp Sprchovací gél Enjoy Life May Chang

Druhým gélom v balíčku bol Sprchovací gél Enjoy Life May Chang, ktorý už na prvý pohľad pôsobí optimisticky a veselo. Vďačí za to žltému obalu a v taktiež vôni. Ooo, toto tak krásne vonia! Citrusová vôňa vavrínu a citrónu pôsobí tak radostne, šťastne, letne a nenormálne sviežo. Keď sa cítim unavená a bez života (nechcem písať smutná, ale aj to patrí k životu), tak tento sprchový gél je ideálna voľba. Je ako náplasť na dušu a privedie ma na iné myšlienky. Veselšie a optimistickejšie. Zbožňujem ho aj po cvičení, keď sa uvoľní veľa endorfínov a tento sprchový gél ich ešte znásobí. Na poličke je neprehliadnuteľný a opäť musím povedať, že aj muži nemajú problém vybrať si ho miesto svojich mužných vôní. 
Kneipp Sprchovací gél Good Night

Kneipp Sprchovací gél Good Night  zloženie

Kneipp Sprchovací gél Good Night  ingrediencie

Kneipp Sprchovací gél

Kneipp Sprchovací gél Good Night 

Posledným sprchovým gélom v balíčku bol gél Good Night, ktorý vonia tak...lesom. A úprimne vám môžem povedať, že by som si vedela predstaviť aj parfém, ktorý by voňal ako tento sprcháč.  Vďaka olejom zo švajčiarskej borovice a indického santalového dreva má úžasne opojnú, drevitú vôňu, ktorá mi prekvapivo sedí (keďže som najmä na ľahké svieže kvetinové a ovocné vône). Neviem sa jej nabažiť a viem si predstaviť, ako mi bude robiť radosť počas chladnejších jesenných večerov, kedy po sprche vkĺznem pred krb a budem si tam čítať. Či mi pomáha zaspať je diskutabilné, problémy so spánkom u mňa trvajú už viac ako rok (vlastne už to budú skoro dva), ale na to kozmetika nestačí :)


Keď si to zhrnieme, tak o géloch platí:
  • že všetky majú naozaj veľmi pekné obaly a aj vďaka nim sú výborným nápadom aj na darček
  • že všetky nádherne voňajú a vďaka tomu je kúpeľ alebo sprcha radosťou. Prispievajú k lepšej nálade, upokoja alebo nadchnú - prinesú mysli to, čo práve potrebuje
  • že pokožku čistia jemne, šetrne a bez vysušenia. Ako atopik to nesmierne oceňujem a poškuľujem aj po ďalších vôňach
  • že na vani sú ozdobou a platí, že jeden sprchový gél od Kneipp jednoducho nestačí
Mám rada, keď v rámci spolupráce objavím niečo, čo som ochotná kúpiť si alebo odporučiť celej rodine (a všetkým ostatným). Tieto sprchové gély k takým patria a keď si budem nabudúce kupovať ďalšiu soľ do kúpeľa, prihodím si tam aj novú vôňu gélu. Kozmetiku Kneipp nájdete na Elnino, kde na ňu teraz prebieha aj akcia.


Máte radi Kneipp kozmetiku? Ktorá vôňa sa vám páči najviac? :)


You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe