Balzamy od Kneipp, ktoré potešia malé i veľké parádnice

18:40

Balíček kozmetiky od Kneipp, ktorý mi poslalo v rámci spolupráce Elnino, bol na leto ako stvorený. Obsahoval tri krásne voňajúce sprchové gély a dva balzamy na pery - jeden klasický regeneračný, jeden tónovací. V lete používam balzam na pery častejšie ako v zime, pretože v horúcom počasí omnoho menej používam dlhotrvácne rúže. Radšej siaham po leskoch na pery, olejoch či farebných balzamoch, ktoré pery pekne zvýraznia a hydratujú. Vyhnem sa tak vysušeným popraskaným perám a zároveň budú krásne a výraznejšie. Balzamy na pery od Kneipp ma milo prekvapili, najmä ten farebný je ozaj poriadne farebný :) 


Kneipp Lip Care Lemon Balm & Chamomile

Kneipp Lip Care

Kneipp Lip Care Lemon Balm & Chamomile zloženie

Kneipp  balzamy na pery

Kneipp balzam na pery kamilka


Kneipp Lip Care Lemon Balm & Chamomile

Začnem klasickým balzamom na pery, ktorý síce nefarbí, ale o pery sa stará ukážkovo. Kneipp Lip Care Lemon Balm & Chamomile upúta pekným balením. Papierový obal je neprehliadnuteľný a doslova kričí, že ukrýva niečo kamilkové :) Už nie raz som povedala, že omnoho dôležitejší ako obal je obsah, ale raz darmo, my ženy nakupujeme aj očami. A rada by som povedala, že s pribúdajúcim vekom to tak nie je, ale klamala by som. Stále radšej sa otočím za pekným obalom. 

Vysúvací balzam na pery má tiež pekný obal. Zaujímavé je, že spodná časť balzamu je vyrobená z recyklovaného korku a obal z kartónu s 25% obsahom trávy. Vyzerá roztomilo a ekologické balenia sú skvelým signálom, že výrobcovi záleží na tom, čo predáva. Do rúk sa mi dostal voňavý kúsok s extraktom z harmančeka a medovky, no v ponuke nájdete aj balzam s aloe vera, mandľami či vanilkou. Takéto bezfarebné balzamy sú super aj pre malé slečny, ktoré si chcú po vzore mamičiek namaľovať pusu. A môžu ich so sebou nosiť aj v batôžkoch, aby sa cítili dospelo :)

Ako som už spomenula, balzam pekne vonia po kamilke a príjemne aj chutí. Nie je to žiadna umelá nepríjemná pachuť, naopak. Nie je mastný ani lepkavý, používam ho cez deň i v noci, keď idem spať. Vďaka tomu sú pery neustále hydratované, jemné a vyživené. Ak sa mi náhodou stalo, že po dni na slniečku, keď som balzam nemala po ruke, boli suché, citlivé alebo šupinkaté, balzam to v priebehu krátkej doby napravil. Som s ním spokojná, nemám mu čo vytknúť. Používa ho aj môj priateľ a pochvaľuje si, že aký je sladký (balzam, nie on). Jeho cena sa pohybuje okolo 7,50 eur. 

Kneipp Natural Care & Color Vyhladzujúci balzam na pery

Kneipp Natural Care & Color

Kneipp Natural Care & Color Vyhladzujúci balzam na pery  zloženie

Kneipp Vyhladzujúci balzam na pery

Kneipp Natural Care & Color Vyhladzujúci balzam na pery  červený

Kneipp Natural Care & Color Vyhladzujúci balzam na pery 

Tónujúci balzam na pery som dostala v prekvapivo výraznej červenej farbeKneipp Natural Care & Color Vyhladzujúci balzam na pery však zoženiete aj v nežnej ružovej alebo nude farbičke, ktoré tiež vyzerajú krásne (pokojne by som si kúpila hneď oba, boli by super aj do práce miesto rúžu). Obal je opäť ekologický a pekný a tento balzam je o niečo vyšší a štíhlejší ako jeho bezfarebná verzia. 

Môj balzam v odtieni Natural Red obsahuje extrakt z reďkovky, ktorý jemne pery sfarbuje do červena. Musím povedať, že ich sfarbuje dosť a môžete ho použiť aj namiesto rúžu (treba len viackrát prejsť po perách). Takto dobre pigmentovaný tónujúci balzam som ešte nemala a je super hneď z niekoľkých dôvodov:
  • keď ho aplikujete na pery, nevysuší ich - hydratuje, zjemňuje,  vyživuje a chráni ich pred popraskaním
  • v lete nosím rúže málo a tento balzam ich ľahko zastúpi. Ak mám chuť na niečo žiarivejšie, dám naň trochu trblietavého lesku (tento rok som zohnala starú klasiku s trblietkami a teším sa z neho ako malá) a môžem vyraziť do sveta
  • nezvýrazňuje suché miesta na perách
Stále však treba myslieť na to, že je to balzam a môže sa pri jedení a pití otláčať, vtedy nemá dlhú výdrž. S tým som však rátala a nepovažujem to za negatívum. Keď idem von, prihodím si ho do ruksaku a po kávičke alebo obede pery znovu natriem. Veľmi ma láka ten ružový odtieň, pôsobí nežne a romanticky. Vonia pekne, sladko a tiež dobre chutí :)  Jeho bežná cena na Elnino je okolo 10 eur.


S balzamami na pery od Kneipp som sa zoznámila až teraz a uznávam, že ma milo prekvapili. Recenzie na ne som si prečítala až potom, ako som ich poriadne vyskúšala a tiež sa nesú v pozitívnom duchu, najmä tónujúci balzam v odtieni Natural Red zožal plno chvály. Nečudujem sa, je to pekná farbička. A s príchodom jesene skončia balzamy vo vrecku kabáta, aby som ich mala hneď po ruke.


Ktorý z farebných balzamov od Kneipp vám najviac padol do oka? :) 



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe