Kávové pobláznenie... aj s cukrom!

18:10

Na značku Priody som natrafila pred pár mesiacmi, keď som hľadala niečo úplne iné. Ponuka ma zaujala a tak som si ju dala do môjho wishlistu, kde si píšem všetko to, čo by som chcela skúsiť, keď miniem zásoby, našetrím peniažky a podobne. Pred nejakým časom hľadali blogerky na spoluprácu a ja som sa s malou dušičkou prihlásila. A vybrali si ma :) Tak sa začal náš spoločný príbeh a myslím si, že bude dlhý. Produkty sú inšpirované prírodou a sortiment sa pomaly rozširuje, aby zaujal všetky vekové kategórie. Rozhodla som sa zabrúsiť do kategórie na čistenie pleti a možno to neprekvapí, že som si vybrala peeling. Kávové peelingy som mala doposiaľ len na telo, preto ten pleťový predstavoval veľkú výzvu.









O PRIODY - prírodnom kávový peelingu na tvár si môžete prečítať:

        "Kávový peeling má skvelé účinky na nedokonalosti vašej pokožky. Obsahuje mandľový a kokosový olej, zelený čaj, pravý včelí med, vitamín E a PRIODY prírodnú zložku. Zanecháva vašu pleť neuveriteľne jemnú, hladkú a jasnú. Peeling je vyrobený výhradne z prírodných surovín a je 100% BIO. Bez umelých konzervantov, parfémov, parabénov a alkoholu. Určený pre všetky typy pleti. PRIODY kávový peeling odbúrava odumreté kožné bunky, čistí, detoxikuje, prekrvuje a zanechá detsky jemnú pokožku hneď po prvom použití. Kávový peeling sa postará o dokonalé hĺbkové prečistenie pórov a naštartuje metabolizmus pleti. Zložky obsiahnuté v peelingu patria medzi najlepšie a najsilnejšie antioxidanty a využívajú sa v starostlivosti o pleť už tisícročia. Pri pravidelnom používaní peelingu PRIODY je výsledkom jemná, čistá a vyživená pokožka. Hlavné účinky: má protizápalové účinky, priaznivo pôsobí pri zmierňovaní zápalových procesov a začervenaní pleti,  pomáha zmierňovať opuchy a tmavé kruhy pod očami, účinne odstraňuje odumreté kožné bunky, vďaka skvelej vôni pôsobí aj aromaterapeuticky, zjemňuje pokožku, hydratuje ju a podporuje produkciu kolagénu a elastínu,  vďaka vysokému obsahu vitamínu A, E a D pokožku vyživuje a hydratuje a zanecháva ju jemnú a hodvábnu, neupcháva póry.
Zloženie: Mleté pražené kávové zrná kávy Arabica, Demerara cukor, extra panenský kokosový olej (Cocos Nucifera), za studena lisovaný mandľový olej (Prunus Amygdalus Dulcis), pravý včelí med, zelený čaj, vitamín E, PRIODY prírodná zložka.
Návod na použitie: Aplikujte na odlíčenú a vyčistenú pleť. Navlhčite pokožku, naneste peeling PRIODY a krúživými pohybmi vmasírujte do pleti. Nechajte produkt zaschnúť na 5 minút a následne pleť opláchnite do čista.
Upozornenie: kokosový olej tuhne pri teplote pod 18 °C, je to jeho prirodzená vlastnosť. V takomto prípade ohrejte šetrným spôsobom.
Balenie: v skle 250ml"

Hneď na začiatok spomeniem jedno jediné mínus celého produktu, pretože potom je to už len jedna veľká báseň – tak dokonalý peeling som nemala dlho. A vy viete, že ich miniem naozaj moc. Už keď som vybaľovala peeling z krabičky, vedela som, že niečo nebude v poriadku. Sklené krásne balenie bolo celé od oleja, rovnako tak aj krabica a bublinková fólia. Vidno to aj na etikete, je zafarbená od vytečeného oleja. Prežila by som to, lebo vo vnútri ho ostalo viac ako vytieklo a zistila som, že na kvalite mu to nijak neubralo. Najedovalo ma skôr to, že tesnenie, ktoré býva na vrchnáku, aby sa lepšie ochránil obsah, po otvorení odpadlo a už sa tam nijako nedalo pripevniť. Bolo celé mastné, tak som ho poutierala, priložila, pridržala a nič... tak som ho pretrela aj s pohárom, naniesla jemnú vrstvu lepidla a ešte väčšie nič. Nasrdená som ho šmarila do koša. Obal má naozaj krásny tvar a vedela by som si ho predstaviť aj v kuchyni, ale trochu pochybujem o tom, že bez toho tesnenia to pôjde, lebo vrchnák dobre nedolieha a ešte sa aj hemlesí. Ale ako som povedala, žiadna kaša sa neje taká horúca, ako sa uvarí a okrem tejto chybičky krásy som nenašla nič zlé. Naopak. Peeling som si zamilovala na prvé použitie. Vonia dokonalo. Ako čerstvo zaliata káva v mojej obľúbenej kaviarni. Absolútne omamne, priam hypnotizujúco. Doslova láka ochutnať a neustále ho ovoniavam. Táto nádherná vôňa sa šíri kúpeľnou aj pri umývaní a veľmi sa teším na každé použitie. Okrem kávy je peelingovou čiastočkou aj cukor, ktorý je tam tiež citeľný, ale jemný – peeling je však stále nežný k pleti. Obsahuje kokosový olej, ktorý, ako mnohé viete, je do určitej teploty tuhý a topí sa až so zvyšujúcou teplotou. Vtedy ho stačí trochu zahriať – nie však celé balenie, ale len ten kúsok, ktorý idete použiť. Keď je tuhý, ťažšie sa dostáva von, preto mám v kúpeľni plastovú lyžičku, ktorú mám len na kozmetické účely (na miešanie prachových masiek, riedenie, naberanie podobne tuhých kozmetických kúskov) a už presne viem, koľko peelingu stačí na jedno použitie. Na navlhčenú pokožku krúživými pohybmi nanášajte peeling. Je to príjemné, lebo jednak všade vonia káva a jednak cítiť, ako pôsobí. Na pleti ma neštípe ani nedráždi, preto ho bez obáva použijem aj tri razy týždenne, podľa potreby. Po opláchnutí ostáva pleť vplyvom olejov trochu mastnejšia. Tento pocit mi nie je veľmi príjemný, preto obyčajne použijem mydlo alebo jemný gél. Ak sa mi nechce, rovno nanesiem pleťovú vodu. Pokožka ostáva nádherná. Až tak, že niekedy už idem medzi ľudí aj bez make upu :) A to sa kedysi nestávalo, lebo moja problematická pleť ma veľmi trápila a dodnes mi ostali jazvičky, fliačiky a iné spomienky na horšie obdobia. Úžasne čistí pleť. Viditeľne. Odstraňuje odumreté bunky, čierne bodky, suché šupinky a všetko, čo sa dá odpeelingovať. Pleť hydratuje a krásne vyhladzuje. Je úplne jemná a príjemná na dotyk. Rozjasňuje ju a vyrovnáva tón pleti. Pomohol mi aj pri podráždení od silikónov z krémov. Zistila som, že denné alebo nočné krémy s obsahom silikónov mi začínajú dráždiť pokožku a spôsobujú upchávananie pórov. Nie všetky, no už si na ne dám naozaj veľký pozor, lebo stav pleti sa mi po nich vždy trošku zhorší. Tento peeling mám veľmi rada aj ráno, lebo po jeho použití ešte použijem denný krém alebo sérum. Pleť je úplne jemná, póry zjemnené a uzavreté, make up sa  na ňu perfektne nanáša a vyzerá omnoho lepšie. Rozhodne sa k nemu budem vracať, pretože tak zdravo vyzerajúcu pokožku, ako mám po jeho pravidelnom používaní, som dlho nemala.

Plusy:
  • Nádherne vonia
  • Veľmi dobré zložky
  • Konzistencia vyhovuje aj redšia, aj tuhšia
  • Je k pleti jemný, ale čiastočky sú citeľné
  • pokožku čistí, hydratuje, zjemňuje, odstraňuje čierne bodky, rozjasňuje



Mínusy:
  • Obal


Peeling kúpite za 13,99 eur v eshooe www.priody.sk a jeho gramáž je 250 g.


Poznáte značku Priody? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Nooo, používám černou masku, jenomže jsem ne ni lehce alergická, na obličej mi sedne opravdu málo který produkt.
    Vyzkouším, kávu miluji, takže děkuji za parádní typ:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento peeling je bomba, len pri citlivej pleti si treba dať ozaj pozor :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe