Masky od 100% Pure

17:50

Látkové masky išli dlho okolo mňa. Zdali sa mi menej účinné, menej praktické a nebudem klamať, ich aplikácia mi trvala dlho. Rokmi som im však prišla na chuť a zistila som, že ich nemôžem všetky hádzať do jedného vreca. Ponúka ich mnoho značiek a nie každá splní to, čo o nej výrobca hovorí. Dnes by som vám však chcela ukázať masky, ktoré splnia do bodky každý jeden sľub a nebudete sa ich chcieť vzdať. Lepšie som ešte nemala a sú hodné každého eura, ktoré stoja :) Dovoľte mi, aby som vám predstavila látkové masky od 100% Pure.

100% PURE


Pôvodný plán bol vyskúšať všetky, ale nakoniec mi ich ešte pár ostalo a aspoň sa mám na čo tešiť :) Ukážem vám ich dokopy 6 - jedna je očná, zvyšné sú na celú pleť. Aj keď je každá iná a slúži na iný skrášľujúci rituál, pár znakov majú spoločných:
  • krásne voňajú
  • ani jedna pleť nepodráždila, neštípala, nič
  • sú veľmi dobre navlhčené, vďaka čomu krásne priľnú na pleť a nezošuchnú sa dolu ani v prípade, ak napríklad sedíte alebo chodíte. Pri týchto maskách sa snažím ležať a niečo pekné si prečítať, ale ak to nevyjde, nevadí, maska drží. Napriek množstvu tekutiny z nich nič nakvapká ani nesteká
  • pevné, neroztrhnú sa a zároveň jemné, preto sú na pleti ako nejaká bavlnka
  • sú prudko návykové
Skúšala som ich postupne, poctivo si zapisovala zmeny, ak bolo treba, kúpila si aj dve tri balenia :) Lebo výsledky bolo vidno hneď a mala som pocit, akoby som sa vrátila od kozmetičky, ktorá na mne urobila nejaký hokus - pokus a vyzerala som nenormálne k svetu. Vždy som k maskám mimoriadne kritická, pozorne sledujem každú zmenu a ak sa nedostaví, už u mňa šancu nemá.

PLEŤOVÁ MASKA – ANTI AKNÉ

PLEŤOVÁ MASKA – ANTI AKNÉ zloženie

100% Pure Anti - Acne

Maska Anti-acne je pre všetky dámy, ktoré trápia nedokonalosti pleti. Rokmi sa mi stav akné podarilo dostať do kontrolu a dnes sa nejaká vyrážka objaví len sporadicky. Viac ma hnevajú čierne bodky, ktorých sa na nose neviem celkom zbaviť. Našla som síce viacero šikovných pomocníkov ako čistiace gély alebo emulzie, ale často sa spolieham práve na masky.

Anti-acne maska vonia ako čajovníkový olej, pekne, sladšie, nerušivo. Stala sa mojím miláčikom, pretože nádherne vyčistí pleť a zanecháva ju matnú. Zapálenú alebo podráždenú pokožku upokojuje, zjemňuje začervenanie a prípadné svrbenie alebo bolesť. Čo ma potešilo najviac, výrazne redukuje počet čiernych bodiek aj na nose, kde ich mám najviac. Po použití je tvár žiarivá a zjednotená, čo sa mi pri mnohých čistiacich maskách nestalo. 

PLEŤOVÁ MASKA – VŠETKO V JEDNOM

PLEŤOVÁ MASKA – VŠETKO V JEDNOM zloženie

Pleťová maska Všetko v jednom

Does it all je maska, ktorú sa doma oplatí mať, ak presne neviete, čo pleť potrebuje. Táto jej dá skrátka všetko a nič nezanedbá ani neodflákne! Myslím, že tak univerzálny kúsok som ešte nemala a to už mi toho rukami prešlo až až. Voňala mi ako káva a asi aj preto som sa jej nevedela nabažiť. Výborná je na všetko:
  • vynikajúco čistí pleť a odstraňuje aj čierne bodky
  • zmatňuje
  • hydratuje, vyhladzuje a zjemňuje pleť
  • osviežuje
  • vyrovnáva tón pleti
To už stojí za zmienku, no nie?

PLEŤOVÁ MASKA – HYDRATÁCIA

PLEŤOVÁ MASKA – HYDRATÁCIA zloženie

Pleťová maska Deep Hydration

Deep hydration maska je určená na hĺbkovú hydratáciu pleti. Myslím si, že práve ona je ideálnym spoločníkom na leto, kedy je moja pleť trochu smädná a nenesie ľahko horúčavy, klimatizáciu alebo suchý vzduch. Jej vôňa mi pripomína zem. Neviem to inak napísať, ale vonia ako zem v lete. Okamžite sa mi zapáčila a to som ešte nevedela, čo dokáže s pleťou. Výborne vyhladzuje linky, vypína a zjemňuje, pokožka je svieža a jemná na dotyk. Neveriacky som sa obzerala v zrkadle, lebo som sa sama sebe páčila. Dobre padne aj po dlhom a náročnom dni, kedy sa stopy únavy nedajú zakryť a pleť si zaslúži rozmaznávať.

Collagen boost

maska Collagen boost zloženie

Maska Collagen boost

Collagen boost, ako už sám názov napovedá, je maska s obsahom kolagénu pre pevnejšiu, mladšiu a žiarivejšiu pleť. Kolagén v kozmetike vyhľadávam pár rokov, lebo po 25-tke som si povedala, že moja kozmetika už musí myslieť aj na starnutie a mladistvý vzhľad. Maska vonia po citrusoch, pripomína mi leto, dovolenku, pokoj a krásne bezstarostné dni :) Po použití masky je pleť jemná, vypnutá, hladká a krásna na pohľad (samozrejme, aj na dotyk!). Zamáva s únavou, linkami aj jemnými vráskami, cítiť sa budete ako po skrášľujúcej procedúre. 

Očná maska rozjasňujúca pre hydratáciu očného okolia


Očná maska rozjasňujúca 

Očná maska je zelená a presne tak aj vonia. Sviežo a zeleno. Niekedy si hovorím, akoby asi voňali farby a zelená by bola takáto. Vankúšiky výborne priľnú na očné okolie a pokiaľ ich pred použitím necháte v chladničke, môžete sa tešiť na neuveriteľne príjemný zážitok. Očná maska je veľmi účinná, výborne rozjasňuje a osviežuje očné okolie. Je pevnejšie, jemnejšie a vyhladené, zlepšuje aj stav opuchov a kruhov pod očami. Vďaka prírodným výťažkom je veľmi jemná k citlivej pokožke okolo očí a nemusíte sa  báť podráždenia alebo začervenania. Palce hore, vyzerala som mladšia a bola som spokojnejšia :)

Očná maska stojí 7,9 eur a masky na pleť 6,90 eur alebo ich môžete kúpiť vo väčších  cenovo  výhodnejších balíčkoch. Nájdete ich na 100 Pure Slovensko.

Aké látkové masky máte rady? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe