Prírodné odličovacie obrúsky

19:33

Používanie klasických odličovacích obrúskov považujú mnohí za neekologické. Vzniká z nich plastový odpad a niektoré z nich sú dosť nekvalitné. Rukami mi ich prešlo už veľmi veľa a prestala som ich používať pomerne nedávno. Celkom mi postačuje odličovacia rukavica a olej alebo zero waste tampóny s akýmkoľvek odličovačom. Najmä na cesty sa však snažím hľadať ideálne riešenia, pri ktorých by som nemusela nosiť priveľa kozmetiky. Pri jednom z mojich nákupov som narazila na prírodné odličovacie obrúsky od Organyc a rozhodla som sa ich vyskúšať.

prírodné odličovacie obrúsky od Organyc

prírodné odličovacie obrúsky od Organyc zloženie

prírodné odličovacie obrúsky

Prírodné odličovacie obrúsky od Organyc

Značku som si vybrala z viacerých dôvodov:
  • jej produkty sú šetrné k životnému prostrediu
  • odličovacie obrúsky sa vyrábajú z biobalvny, nie sú bielené chlórom a neobsahujú žiadne kovy, plasty a preto sú 100% odbúrateľné v prírode
  • Obal, v ktorom sa obrúsky nachádzajú, sa vyrába z exkluzívnych polymérov kukuričného škrobu, ktorý je plne rozložiteľný a kompostovateľný
  • značka je certifikovaná, má certifikát ICEA (Inštitút pre etickú a environmentálnu certifikáciu) a Soil Association
Balenie odličovacích obrúskov je pomerne malé a nosila som ich so sebou aj v batohu namiesto vlhčených obrúskov. S Riškom sa radi túlame prírodou a vtedy ich považujem za nutnosť, nie za zbytočný luxus. V balení je 20 obrúskov, ktoré sú jemné a príjemné na dotyk. Netrhajú sa, sú pevné a ich veľkosť postačuje na odlíčenie tváre.

Vyznačujú sa ľahkou vôňou, ktorá sa mi páči. Výťažok z aloe, ruže a harmančeka sa o pleť postará o upokojuje ju. Vlhčené sú tak akurát - nič z nich nekvapká a nie sú ani príliš suché. Na odlíčenie make-upu z pleti postačujú, ale na oči sú vlhčené málo a vtedy potrebujem ešte trochu micelárnej vody. Inak odličuje bez podráždenia a štípania, pokožku upokojuje a zanecháva jemnú. Je to príjemné a rozhodne patria k tým najlepším obrúskom. 

Využívať sa však dajú aj inak, nielen na odličovanie:
  • ako som spomenula, cestovali so mnou a mala som ich po ruke, keď bolo treba vyčistiť alebo osviežiť ruky. Neznášam, ak sú spotené a potrebujem ich pravidelne čistiť
  • Na dovolenke mi poslúžia aj na umytie pleťovej masky, ak si náhodou zabudnem mušelínový obrúsok alebo viac zero waste tampónov
Moja prvá skúsenosť so značkou Organyc dopadla dobre. Jej ponuka je pestrá, ponúka vložky a tampóny z biobavlny, eko tyčinky do uší a odličovacie tampóny alebo gél na intímnu hygienu. Teším sa, čo ďalšie skúsim. 

Odličovacie obrúsky nájdete za 4,9 eur v eshope bio-way.

Používate odličovacie obrúsky? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. No bola by som na ne fakt zvedavá. Lebo moja skusenost s odličovacimi obruskami je taká, že radšej už žiadne neskušam. Zatial som totiž nenašla také, čo by odličovali fakt dobre a zároven ma ani neštipali v očiach... tak sa radšej spolieham na klasiku, aj na dovolenku - odličovač a vatove tampony

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ sú ekologické, skúšam ich rada, aj v DM-ke som našla šikovné detské obrúsky, ktoré používam na odličovanie a sú super :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe