Tento šampón milo prekvapil - prečo zaujal?

18:51

Už roky si kupujem rôzne prírodné šampóny na vlasy. Často sú najmä tuhé, lebo majú nezameniteľné kúzlo, ale v poslednej dobe ich rada striedam s tekutými. Najmä ak mám menej času a všetky kroky starostlivosti sa snažím skrátiť najviac, ako to len ide. Vyberám si známe aj menej známe značky a vždy sa veľmi teším, ak nájdem niečo skvelé. Tak tomu bude aj dnes. Bio šampón s neemom a amlou od Oleanat sa v eshope nedal prehliadnuť a aj to bol jeden z dôvodov, prečo skončil v košíku.


Bio šampón s neemom a amlou Oléanat zloženie

Bio šampón s neemom a amlou Oléanat ingredients

Oléanat

Bio šampón s neemom a amlou Oléanat

Značku Oléanat som si dlho spájala najmä s telovými maslami, do ktorých som sa celkom zamilovala. Moja pokožka je po nich ako vymenená a tak som s kúpou niečoho nového dlho neotáľala. Tento šampón doslova žiari. Kombinácia zelenej a žltej je trefa do čierneho a hoci mám radšej menej výrazné farby, toto sa podarilo. Vyzerá menší, má 200 ml a aj vďaka tomu by som ho so sebou pribalila aj na dovolenku, lebo ho môže používať celá rodina.

Obal nebol to jediné, čo sa mi na ňom zapáčilo. Bolo to aj zloženie. Obsahuje neem a amalaki, ktoré sú mi veľmi dobre známe. Neem prášok si kupujem už roky a pridávam si ho do pleťových masiek. Amalaki obsahuje vysoký obsah vitamínu C a domov ho kupujem sušené. Chutí báječne :) Pomáha a vlasom, lebo dokáže stimulovať ich rast. Ďalšou dôležitou superschopnosťou je to, že pomáha zabraňovať šediveniu vlasov. Spolu s neem práškom sú tak ako stvorené na podporu rastu vlasov a zlepšenie stavu lupín, ekzémov.

Bio šampón s neemom a amlou  má zaujímavú a sviežu vôňu.Nie je to taká tá typická sladká šampónová vôňa, ale je v nej niečo exotické, iné, pútavé. Okamžite sa mi zapáčila a ja som hneď vedela, že budeme kamaráti. Prekvapilo ma len to, že je trochu redší, a preto som pri prvom použití aj trochu vyliala. Potom som si však dala pozor a mimo vlasov neskončila ani jedna kvapka. Pení dobre a umývanie s ním je zábava.

Ako úplne prvú vec som si všimla, že blahodarne pôsobí na môj ekzém. Nielenže menej svrbel, ale začal sa zmenšovať a sťahovať, takže ostal len na pár plôškach, najmä okolo uší. Neverila som, že také dobré výsledky som dosiahla len so šampónom, bez krému alebo masti. Hneď potom som videla, že vlasy sú krásne lesklé, jemné a dobre sa česali aj bez kondcionéra. Nemusela som použiť ani masku a vytrhla som si žiadne vlasy. 

Nebudem klamať, ale ostala som nadšená. Ako som povedala, nerátala som s tým, ako dobre mi sadne. Bio šampón s neemom a amlou  je jedno z najmilších prekvapení posledných mesiacov a ani ma neprekvapuje, že som ho minula pomerne rýchlo. 

Plusy:
  • pekný žiarivý obal
  • menší, dobrý aj na cesty
  • pekne vonia
  • redší, ale keď som si dala pozor, nestiekol
  • dobre pení
  • výborne pôsobí na ekzém
  • vlasy sú jemné, čisté a nepotrebujú kondicionér, pekne sa lesknú
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Bionatural za 8,95 eur. 


Aký zaujímavý šampón ste v poslednej dobe skúsili? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe