Čistiaci krém na zanesené póry

19:19

Čierne bodky ma trápili už na základnej škole. Teda, vtedy ma ani tak natrápili, lebo som si užívala ten krásny bezstarostný život. Pravdepodobne by som sa nimi nezaoberala ešte pekných pár rokov, kým mi spolužiačka s alabastrovou pleťou nepovedala, že mám upchaté póry a mala by som s tým niečo robiť. Celkom som jej vtedy nerozumela, ale bolo to prvý raz, čo som nad tým aspoň na okamih musela uvažovať. Odvtedy prešlo veľmi veľa rokov a s čiernymi bodkami bojujem viac menej úspešne. Občas si od vás nechám poradiť, občas si sama nejakú kozmetiku vyberiem, používam masky, sonické kefky, čistiace pásiky a ide to. Dnes by som vám rada ukázala jeden obzvlášť zaujímavý kúsok, ktorý je možno trochu drahší, ale výsledky vidno pomerne rýchlo.


Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser zloženie

Jemný čistiaci krém na zanesené póry Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser

Jemný čistiaci krém na zanesené póry

Jemný čistiaci krém na zanesené póry Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser

Jemný čistiaci krém na zanesené póry Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser mi poradila Nika (pozdravujem a ďakujem :)), pretože s ním bola spokojná. Rada skúsim niečo osvedčené, preto som začala googliť, kde by som ho zohnala a objednala som si ho. Hoci je táto značka známa a dosť obľúbená, ešte som s ňou nemala žiadne skúsenosti. Poznala som ju najmä z časopisov, vo Vogue, Elle alebo Cosmopolitane sa o nej popísalo pár strán, takže nebola neznáma. O to viac som sa tešila, kedy mi príde a vyskúšam ju. 

Jemný čistiaci krém na zanesené póry má 75 ml a odetý je v peknej bielej tube. Takýto minimalizmus je pre mňa fascinujúci, pretože obaly nijako nevyčnievajú z radu, sú nenápadné, a predsa sa na ne neviem vynadívať. Časom by som rada skúsila aj ďalšie kúsky, lebo mi neimponuje len ten pekný obal, ale aj jeho obsah. Predsa, ten je o niečo dôležitejší keď si niečo kúpime, očakávame nejaké výsledky.

Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser má konzistenciu ako hustejšie mlieko alebo krém. Najskôr som bola skeptická, ale nakoniec sa mi používanie zapáčilo a zrazu som bola v polovici balenia. Aj jeho vôňa je lahodná, jemná a nevtieravá. Počas  používania si ju ani neuvedomujem a rozhodne môžem povedať, že patrí k tým krajším. Zatiaľ by to všetko bolo skvelé, tak sa poďme pozrieť na to, čo dokáže.

Používanie nie je nič komplikované. Čistiaci krém jednoducho naneste na pleť celej tváre, krk, prípadne môžete aj na dekolt. Pleť jemne masírujte, kým krém nezhustne a dôkladne ho opláchnite. Používam ho dva-tri razy týždenne a už po prvých použitiach bolo vidieť zmeny k lepšiemu:
  • začalo sa to celkom nenápadne. Póry sa menej zanášali, čierne bodky sa tvorili pomalšie a boli menej nápadné. Niekedy som mala pocit, akoby sa aj tie stálice zmenšovali a zmenšovali. Nebol to pocit, bol to fakt.
  • Existujúce čierne bodky miznú a objavujú sa menej a pomalšie. Je mi jasné, že vždy tam budú, no omnoho nenápadnejšie. Nos je krajší, v čo som nedúfala ani v najodvážnejšom sne.
  • pleť je celkovo dôkladne vyčistená, jemná a žiarivá. V kombinácii s maskami aj rôznymi emulziami je to veľmi dobré. 
Ako som spomenula, Institut Esthederm Osmoclean Gentle Deep Pore Cleanser je trochu drahší, ale rozhodne neľutujem ani jeden investovaný cent. Nikdy predtým sa mi nedarilo s čiernymi bodkami bojovať tak úspešne, ako teraz. Moje mladšie ja by nemalo problém so sebavedomím, keby tento kúsok poznalo pred rokmi, ale nevadí. Podstatné je, že teraz je to omnoho lepšie. Nájdete ho na Notino.


Máte skúsenosti s touto značkou? :)

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Tak to ma teší, že som dobre poradila :) Ja ho teraz nesmiem používať, nakoľko mám retinolovú liečbu a musím sa len krémikovať a hydratovať, ale určite sa k nemu ešte vrátim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ho už minula, ale určite to nebolo moje posledné balenie :) Je fakt super.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe