Poklad v kúpeľni od Moroccan Natural

16:51

Ak je niečo, na čo nikdy nedám dopustiť, tak je to arganový olej. Patrí k prvým, ktoré som vyskúšala a už roky mi nesmie chýbať v mojej poličke. Skúsila som rôzne značky a nie vždy to bola trefa do čierneho. V poslednej dobe som čoraz háklivejšia na to, čo si na pleť dám, a preto sa snažím vyberať si to najlepšie pre zdravie a krásu. Kozmetika Moroccan Natural patrí k mojej obľúbenej a môžete sa spoľahnúť, že sa vám do rúk dostávajú  prírodné produkty bez konzervantov alebo akýchkoľvek chemických látok. Milujem najmä perlový prášok a opunciový olej, no tento arganový, to je jedna báseň. 


arganový olej

kozmetika Moroccan Natural

Bio arganový olej Moroccan Natural

Kozmetika Moroccan Natural zaujme aj svojimi obalmi. Arganový olej je vo veľmi peknej modrej fľaštičke s aplikátorom, vďaka ktorému sa dávkuje celkom ľahko. Prvý dojem bol na jednotku s hviezdičkou, olej krásne vyzerá a hoci vyzerá byť maličký (má 30 ml), aj pri pravidelnom používaní z neho ubúda pomaly. Najradšej ho používam na pleť miesto nočného krému, ale hodí sa na ošetrenie pokožky celého tela, na masku na vlasy i do pleťovej masky.  

To, že krásne vyzerá, je jasné. Ďalším plusom je jeho jemná typická vôňa, na ktorú som si rýchlo zvykla. Je taká oriešková, veľmi ľahká (ak vonia sladko, obyčajne nie je čistý a pokiaľ zasa nevonia príliš pekne, nie je čistý tiež alebo je to len lacnejšia menej kvalitná verzia) a patrí k mojim obľúbeným (nádherne mi ešte vonia napríklad slivkový, ako marcipán). Nie je veľmi mastný ani hustý a moja zmiešaná pleť ho zbožňuje. 

Ako som spomenula, môžete ho pridávať do masiek na pleť i vlasy, ošetruje suchú pokožku, spevňuje ju a zanecháva jemnú a hydratovanú. Pre mňa je to ale jeden z najlepších pleťových olejov. Večer si pleť dôkladne vyčistím, tonizujem a následne nanesiem olej. Dôležité je, aby ste ho neaplikovali na celkom suchú pleť, pretože inak ostane mastná. Ak ju necháte navlhčenú (pleťovou vodou, sérom, obyčajnou vodou), olej sa lepšie vsiakne a nezanechá mastnú pleť. Potom môžete, ale nemusíte naniesť nočný krém (v zime, ak mám veľmi suchú pleť, krém použijem, inak ho nepotrebujem). 

Tak, a teraz sa pozrime na to, prečo by nemal chýbať ani Vám:
  • pleť spevňuje, ostáva jemná  a vyhladzuje vrásky
  • krásne ju rozjasňuje, je žiarivá
  • regeneruje ju
  • v zime mi nevznikajú šupinky okolo nosa
  • priaznivo vplýva na môj ekzém
  • pleť je celkovo omnoho krajšia a jemnejšia, vďaka čomu sa nebojím pozrieť do zrkadla
Milujem ho, lebo hravo strčí do vrecka mnohé pleťové krémy, ktoré ma stáli omnoho viac peňazí. Oleje kupujem už roky a stále ma utvrdzujú v tom, že sa do nich oplatí investovať.

Plusy:
  • pekne vyzerá
  • šikovný aplikátor
  • jemne vonia
  • nie je mastný ani hustý
  • dobre sa vsiakne
  • vhodný do masiek i na ošetrenie pokožky celého tela
  • pleť je svieža, spevnená, vyhladená, regeneruje ju, priaznivo vplýva na ekzém aj akné
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope Bionatural, kde 30 ml stojí 17,56 eur. 


Ak by ste si mali zo sebou na opustený ostrov vziať len jeden olej, ktorý by to bol? :)































You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe