Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja zaujme hneď niekoľkokrát

15:43

Čistá pleť  = krásna pleť. Týmto sa riadi už niekoľko rokov a musím povedať, že moja pleť nikdy nebola krajšia. Je to spôsobené aj tým, že si poctivo vyberám kozmetiku a dodržiavam niektoré rituály, ktoré ma tiež veľmi bavia. Jedným z nich je aj večerné čistenie pleti, ktoré si vychutnávam. Voňavé masky, peelingy, rôzne čistiace gély a peny, kvetové vody a potom séra a krémy - kozmetický maniak ako ja je v siedmom nebi a užíva si to. Peelingy považujem za nevyhnutný kúsok, pretože moja zmiešaná pleť bojuje s čiernymi bodkami a inými nedokonalosťami, ktoré ma občas privádzajú do šialenstva. Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja ma zaujal hneď niekoľkokrát a nevedela som sa dočkať prvého použitia.


Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja ingredients

Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja zloženie

Micelárny čistiaci peelingový gél

Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja

Kozmetika Ziaja pochádza z Poľska a patrí k tým, ktoré sa oplatí skúsiť. Netreba mať predsudky a môže sa vám stať to, čo mne - niečo skúsite a už sa toho nebudete chcieť vzdať. To je napríklad prípad šampónov na citlivú pokožku hlavy alebo proti vypadávaniu vlasov. Kupujem si ich po tri, štyri balenia naraz a doma sa s nimi nedelím :)

Micelárny čistiaci peelingový gél od Ziaja  mi padol do oka vďaka modrému obalu, ktorý sa nedá prehliadnuť. Je to jedna z mojich obľúbených farieb a zaujalo ma aj to, že obsahuje výťažky Acai Berry. Nesmiem zabudnúť ani na priaznivú cenu a veľký objem až 200 ml. 

Tuba je plastová, jednoduchá a pekná. Vôňa ma nadchla okamžite, pretože je svieža, ovocná a veľmi opojná. Milujem všetko voňavé a tak som po prvom použití spokojne prikývla - voľba to bola dobrá. Konzistencia je taká, ako hovorí sám názov produktu - je to čistiaci gél, ktorý obsahuje drobné peelingové čiastočky, ktoré určite ucítite. 

Priznám sa, že pri prvom použití som si nebola istá tým, či ho mám používať ako peeling alebo ako čistiaci gél. Ono je to vlastne dva v jednom a tak som sa nakoniec rozhodla, že to bude peeling, po ktorom ešte nasleduje čistiaci gél,pena alebo mydlo a pleť je potom krajšia.

Použitie je veľmi príjemné, pretože micelárny čistiaci peelingový gél je jemný a pokožku vôbec nedráždi a myslím, že by mohol vyhovovať aj citlivejšej pleti. Pri umývaní sa okolo vás rozleje jeho opojná aróma a hneď je všetko krajšie. Pleť dobre čistí, odstraňuje odumreté bunky a ostáva hodvábne jemná na dotyk. Účinkovať by mal aj proti jemným vráskam a pleť rozjasňuje.

Celkovo hodnotím micelárny čistiaci peelingový gél ako vydarený kúsok a som rada, že som sa rozhodla kúpiť si ho. Hoci mám rada trochu výraznejšie peelingové čiastočky, minula som ho.

Plusy:
  • pekný bal
  • krásne vonia
  • zaujímavá konzistencia
  • môžete ho používať ako gél alebo peeling
  • pleť čistí, rozjasňuje, poodstraňuje odumreté bunky, opeknieva
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ho v eshope e-Ziaja, kde stojí 4,17 eur. 


Skúsili ste tento peelingový gél? Ako ste boli spokojné? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe