Lakov na vlasy nikdy nie je dosť - nájdite kvalitný a veľký lak za super cenu

14:11

Bez laku na vlasy nedám ani krok. Potrpím si na to, aby moja ofina aspoň trochu držala tvar, aj keď nie vždy sa mi to podarí. Rovnako fixujem aj moje kučery, aby účes držal tvar. Za tie roky som lakom na vlasy minula desiatky. Mnohé som si bežne kupovala v drogérii, pozerala som na cenu a na jeho silu. Rokmi som sa preorientovala skôr na internetové nákupy a pozerám si aj hodnotenia iných zákazníčiek. Aj vďaka tomu som už našla niekoľko viac ako vydarených značiek a kúskov. Dnes by som vám chcela predstaviť výborný lak na vlasy od Wella Professionals, ktorý môžem odporúčať všetkými desiatimi. 

Wella Professionals Performance lak na vlasy extra silné spevnenie

Wella Professionals Performance lak na vlasy extra silné spevnenie 500 ml

Wella Professionals Performance

Wella Professionals Performance lak na vlasy extra silné spevnenie

Wella Professionals Performance lak na vlasy extra silné spevnenie je jedným z tých, ktoré neprehliadnete. Vďaka objemu 500 ml je vysoký, dlhý, štíhly a nie raz som si musela dať pozor, aby som ho nechtiac nezhodila :) Tieto väčšie laky mám rada, sú cenovo výhodnejšie, dlhšie mi vydržia a nemusím nakupovať každý mesiac. Na dovolenky si kupujem mini balenia, doma mám tie maxi :) Občas som síce trochu neohrabaná, ale používajú sa dobre.

Jeho modrý obal mi pripomína more, nebo a dovolenku a dovolím si tvrdiť, že je pekný. Jednoduchý, ale pekný. Jeho vôňa je zaujímavá a svojská, trochu iná, ako som zvyknutá. Výhodou ale je, že je pekná, nezačne ma dusiť a rýchlo sa na ňu dá zvyknúť. Zatiaľ by to bolo všetko super, tak sa poďme pozrieť na to, čo dokáže s vlasmi.

Wella Professionals Performance má vlasy naozaj silno spevniť. Občas sa mi stalo, že ich trochu lepí, ale to bolo najčastejšie vtedy, ak som ho dala viac ako treba. Dá sa dobre vyčesať a potom po ňom neostanú žiadne biele fľaky. Naozaj silno fixuje a účes vydrží počas celého dňa, dokonca aj moja ofina sa drží na svojom mieste. Vlasy nevysušuje, pekne vyzerajú. 

Mám rada kozmetiku, ktorá nesľubuje len tak do vetra a splní svoje sľuby. Tento lak k takej jednoznačne patrí a rovno môžem povedať, že je jedným z tých najlepších, aké som mala. A málo ich teda nebolo :) Vyhovuje mi nielen veľkosť a vlastnosti, ale aj celkom príjemná cena a tak ho môžem mať doma kedykoľvek.

Plusy:
  • veľký lak, dlho vydrží
  • pekne vonia
  • nelepí vlasy
  • ak treba, dá sa dobre vyčesať
  • nevysušuje ich
  • účes výborne fixuje, vlasy vyzerajú pekne, nie ako ako helma
  • výborný, jeden z mojich najlepších
Mínusy:
  • nenašla som
Tento pekný lak nájdete na Notino.

Podľa čoho si kupujete lak na vlasy? Aké musí spĺňať podmienky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe