Kúpeľové oleje od Kneipp

19:13

Keď sa ma pred Vianocami pýtali, čo by som si rada našla pod stromčekom, kozmetika mi nenapadla. Kúpim si ju kedykoľvek, keď sa mi minie alebo mám chuť niečo nové skúsiť. Preto ma čakal iba jahodový balzam na pery a sada kúpeľových olejov od Kneipp :) Značku mám veľmi rada, kupujem si ju už pár rokov a považujem ju za veľmi vydarenú. Zo začiatku som skúšala len rôzne soli do kúpeľa, časom ma oslovila aj pleťová kozmetika. Kúpila som si peeling a masky, ale o nich si prečítate nabudúce. Sú ľahšie dostupné, lebo sa dajú kúpiť aj v DM – ke. Sada kúpeľových olejov je na zimu perfektným darčekom, pretože pomôže nielen telu, ale aj duši. 

Kúpeľové oleje Kneipp



oleje do kúpeľa Kneipp

Kúpeľové oleje Kneipp zloženie

Kúpeľové oleje Kneipp ingredients

Mám veľmi rada rôzne oleje, rôzne šumivky a zmesi do kúpeľa. Nielen preto, lebo obyčajne je to krásne divadlo, keď šumia alebo sa rozpúšťajú, ale aj preto, lebo pomáhajú riešiť rôzne problémy. Raz, dva razy do týždňa si vychutnám kúpeľ, pri ktorom si oddýchnem, prestanem rozmýšľať a urobím niečo aj pre svoju pokožku. V peknej krabičke s priehľadnou prednou stranou je uložených 6 roztomilo malých sklených fľaštičiek. Každá má 20 ml a peknú etiketu, ktorá prezradí, o aký olej sa jedná. Niekedy sa to dá odhadnúť aj podľa farby (fialová levanduľová mi bola jasná okamžite). Sklené obaly si po minutí každého jedného oleja odkladám, pretože sú naozaj šikovné a môžu sa použiť na rôzne veci – pri výrobe domácej kozmetiky, pri prelievaní vôd alebo olejov, dokonca aj kuchyni. Stačí naň nalepiť  etiketu, aby ste vedeli, čo tam je a výsledok je skvelý :) Každý z olejov je iný a slúži na iný druh problémov.




Na levanduľový som sa tešila najviac. Veď viete prečo :) Jeho hlavnou úlohou je uvoľniť myseľ, aby sa ľahšie zaspávalo. Je intenzívnej fialovej farby, vonia pekne levanduľovo, ale nemôžem povedať, že by sa mi páčil najviac. Najviac mi voňal Enjoy Life, ktorý obsahuje Litsea cubeba a citrón. Bol žiarivo žltý a voňal neskutočne citrusovo, sviežo a energizujúco. Naozaj dokázal zlepšiť náladu a človek sa po jeho použití cíti slobodne a sviežo. Akoby opadli všetky okovy, ktoré nás ťažia. Eukalyptus je skvelým olejom, ktorý dokáže uvoľniť dýchacie cesty. Od Kneipp som mala aj soľ s touto vôňou a patrí k mojim favoritom. Nádherná mentolová vôňa pôsobí ako antidepresívum, lebo osviežuje myseľ. Devil´s claw voňal pomerne kvetinovo a hoci nemôžem povedať, že by sa mi nepáčil, nebola to celkom šálka mojej kávy. Minula som ho s radosťou, lebo blahodárne pôsobí na chrbticu a šiju, ale inak by som sa k nemu už nevrátila. Veľkým prekvapením bol pre mňa Pure Bliss s červeným makom. Nevedela som si celkom presne predstaviť, ako bude voňať, ale veľmi ma zaujal. Pôsobiť by mal na regeneráciu tela i mysle. Posledným olejom v balení je olej Valerian pre sladké sny. Vonia úžasne a tiež bol veľmi výraznej farby.





Každý olej krásne prevoňal a výrazne zafarbil vodu. Tie tmavé dokonca až tak, že som sa bála, že budem farebná ja aj vaňa :) Ale nič podobné sa nestalo... teda, až na tú vaňu. Olej je potrebné naliať do už natečenej horúcej vody. Jednak preto, aby nefarbil vaňu a jednak preto, aby silice rýchlo nevyprchali. Potrebujú horúcu vodu a premiešať, aby sa rozptýlil. Voda sa pekne zafarbí a môžete si užiť kúpeľ. Po vypustení vody treba dať pozor, aby ste ju nezabudli opláchnuť, pretože na okraji môžu ostať farebné šmuhy. Umyjú sa ľahko, ale ak sa hneď opláchnu, nevidno ich. Pozor si treba dať aj na klzkejšiu vaňu, pretože sa ľahšie môžete pošmyknúť. Stalo sa mi to pri prvom použití a odvtedy som si dávala veľký pozor, aby som sa neprizabila. 

Pokožka po použití nie je mastná, ale príjemne vláčna. Keď som lenivá, v ten večer si ju ani nenatriem. Oddýchnu si aj svaly a kĺby a regeneruje sa celé telo. Priaznivý vplyv je predovšetkým na myseľ a duševné zdravie. Tá maximálne polhodina, počas ktorej kúpeľ trvá (maximum je síce 20, ale niekedy sa mi nechce z vody), je upokojujúca a prečisťuje myseľ. Je to vynikajúci nápad na darček, pretože vône sú rôzne a jeden olej vydrží na dve použitia. Celkovo som si tak vychutnala 12 voňavých kúpeľov, ktoré mi pomáhali naučiť sa relaxovať v mojom uponáhľanom svete.


Plusy:
  • V jednom balení rôzne oleje
  • Pekné balenie – krabička aj oleje
  • Malé fľaštičky sa dajú použiť aj po minutí
  • Každý olej má výraznú, peknú, nerušivú vôňu, ktorá sa zjemní po pridaní do vody
  • Pomáhajú telu i duši
  • Zrelaxovaná myseľ, vláčna pokožka, uľavujú aj svalom
Mínusy:
  • treba byť opatrným, kĺže vaňa 
Netuším, kde ich kúpili, ale našla som ich na internete, ceny sa pohybovali okolo 8 eur.


Používate podobné oleje? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Už nějaký ten rok zpátky jsem se po nich dívala v Dmku, ale vždy jsme nakonec odolala. :) Také mám moc olejíčky ráda. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby som ich nedostala ako darček, ani by som netušila, aké sú super :)

      Odstrániť
  2. Tuhle sadu olejíčků jsem kdysi na netu už zahlédla, ale doma nemám vanu, takže by mi byly k ničemu. Ale jako dárek pro někoho paráda :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To máš pravdu, keby nemám vaňu, trochu by ma to mrzelo :) Mám takéto produkty veľmi rada.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe