Chloé Nomade je láska - zamilujte sa aj vy

16:29

Keď som si k narodeninám vyberala darček, ani som len netušila, aká láska sa z toho vykľuje. Richard sa ma spýtal, čo by mi v čase pandémie urobilo radosť. Bolo to ťažké obdobie, zákaz vychádzania, žiadne výlety ani dovolenky, nemohli sme si ísť ani sadnúť na peknú večeru či zájsť do divadla. Veci, ktoré sme považovali za samozrejmosť, nám jednoducho chýbali a tak sme hľadali drobnosti, ktoré vykúzlia úsmev na tvári. Nakúpila som si knihy, po ktorých mi pišťala duša a Riško mi kúpil moju vysnívanú Chloé Nomade. Bola to láska na prvý pohľad a na prvé ovoňanie. 



Chloé Nomade Darčeková kazeta pre ženy

Chloé Nomade

parfumovaná voda Chloé Nomade

parfumovaná voda Chloé

telové mlieko Chloé

Chloé Nomade telové mlieko

Chloé Nomade parfumovaná voda

Richard vybral bravúrne - Darčeková sada parfumu a telového mlieka mi vyrazila dych. Krásna pevná krabička sa rozhodne nemohla vyhodiť, je perfektná a už som si do nej poukladala rôzne drobnosti :) Musím povedať, že je to do detailu premyslené a rozhodne je to jeden z najkrajších darčekov, aké som dostala. Ak budete hľadať darček pre ženu, ktorá je, podobne ako ja, maniak do vôní, týmto vedľa nešliapnete.

Vône Chloé poznám najmä vďaka vzorkám (niektoré sú úžasné, iné ma trochu sklamali) a Nomade ma okúzlila najviac. A rozhodne nie len vôňou, ale aj vzhľadom. Okrúhly priehľadný flakón s koženou šnúrkou a zlatým nápisom Chloé eleganciou doslova kričí a neviem sa naň vynadívať. Je ozdobou poličky a popri Prade, Guccim či Versacem sa nádherne vyníma. Podobne tvarované je aj telové mlieko a spolu vytvárajú dokonalú dvojicu.

Zloženie parfumu:
  • Hlava - citrón, pomaranč, bergamot, mirabelka
  • Srdce - broskyňa, jazmín, ruža, frézia
  • Základ - pačuli, biele pižmo, santalové drevo, dubový mach, jantárové drevo
Chloé Nomade je tak božská! Je nádherne ovocná a kvetinová, ale ak by ste sa ma spýtali, čo konkrétne cítim, asi by som váhala. Hneď, ako som ju ovoňala, som ucítili niečo pánske, no po chvíli sa to rozplynie a ostane len ženská, nepresladená vôňa. Vôbec nie je tuctová, práve naopak, je úplne exkluzívna, elegantná a tak neskutočne iskrivá! Keby som si ju kúpila naslepo, asi by som spievala ódy na to, ako perfektne som si zasa vybrala. Telové mlieko má jemnejšiu vôňu, ale keď sa ním ponatieram a aplikujem parfum, som ako v siedmom nebi. 

Nadchla ma jej výdrž. Keď si ju ráno nastriekam na šaty i pokožku, vonia ešte večer a nestráca nič na svojej intenzite. Vonia opojne, výrazne, ale nie rušivo a na oblečení ju cítim aj na druhý deň. Keď otvorím skriňu s oblečením, zavonia aj tam (toto milujem aj na Light Blue) a to je na nej skrátka úžasné. 

Chloé Nomade odporúčam všetkými desiatimi. Neopozeraná a originálna vôňa sa hodí aj na leto a do teplého počasia. Spoznala som ďalšiu stálicu mojej poličky :)

Plusy:
  • krásne  darčekové balenie (ale vybrať si môžete rôzne veľkosti flakónu)
  • v balení aj telové mlieko, ktoré ešte zvýrazní tú vôňu
  • elegantný flakón
  • nádherná netuctová kvetinovo ovocná vôňa
  • vynikajúca výdrž
Mínusy:
  • nenašla som
Nájdete ju v eshope Elnino :)


Ktorú Chloé máte najradšej?



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe