Mineral Beauty System - Bahenná maska na tvár pre suchú a citlivú pleť

19:53

Určite ste si už všimli, že pleťovým maskám sa venujem často. Nuž áno, nedám dopustiť na dobrú pleťovú masku, ktorá dokáže napraviť mnohé nedokonalosti, čistia, hydratujú, upokojujú, osviežia, rozžiaria. Na http://www.biobeauty.sk som našla niekoľko zaujímavých masiek, aj v októbrovej krabičke krásy som si našla masku s argánovým olejom,  do ktorej som sa zaľúbila na prvé použitie, ale o tej vám poviem neskôr :) Teraz sa budem venovať maske, ktorú som dostala nedávno a samozrejme, že som ju musela vyskúšať :)

Maska má 2 x 8 ml


Čistiaca maska určená najmä pre citlivú pleť

O maske si na http://www.biobeauty.sk môžete prečítať:
     "Hĺbkovo čistiaca maska ​​jemne a účinne oživuje Vašu pleť a podporuje regeneráciu buniek. Reguluje tvorbu nadbytočného mazu, odstraňuje odumreté kožné bunky a zjemňuje póry. Po zaschnutí masky sa toxíny a nečistoty, ktoré upchávajú póry, dostanú na povrch. Výťažky z Aloe Vera, avokádového a levanduľového oleja a panthenol pleť upokojujú a zabraňujú jej podráždeniu a vysušovaniu. Bahno z Mŕtveho mora dodáva Vašej pleti výživné esenciálne minerály. Výsledkom je zdravá, vyrovnaná pleť. Použitie: Naneste masku na vyčistenú pokožku tváre, krku a dekoltu. Nechajte pôsobiť 15–20 minút. Suchú masku zmyte teplou vodou a jemnými krúživými pohybmi kozmetickou hubkou alebo žinkou. Vyhnite sa oblasti očí. Používajte 1 či 2 krát týždenne."

I keď nemám citlivú pleť, maske som sa veľmi potešila. Preferujem čistiace masky, pretože pri mastnej pleti je pravidelné čistenie veľmi dôležité. Mastná pleť starne pomalšie, teda i vrásky sa objavia neskôr, v čom vidím asi jediné pozitívum, pretože pri mojej pleti mám občas pocit, že zošediviem. Maska je v balení 2 x 8 ml, teda na dve použitia. Maska má príjemnú vôňu, ktorá nepôsobí rušivo a krátko po nanesení na tvár ju  nie je cítiť. Maska má hustú konzistenciu, ale ľahko sa kĺže po pleti a ľahko sa rozotrie, nepotrebujem ani štetec. Masku je najlepšie aplikovať na vyčistenú pleť a nechať pôsobiť maximálne 20 minút. Po uplynutí tejto doby som ju zmyla vlažnou vodou a hubkou na pleť. Výsledok bol uspokojivý, pretože póry boli čisté, pleť  na dotyk hodvábne hladká a zmatnená. Jemné linky na tvári boli vyhladené a pleť pôsobila sviežo a čisto. Následne som si na tvár naniesla ešte nočný krém. 
Masku si môžete kúpiť na http://www.biobeauty.sk za 1,79.

Preferujete veľké balenia masiek alebo masky, ktoré sú v malých obaloch na jedno alebo dve použitia?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe