Akamuti - Africké čierne mydlo

12:20

Pred pár týždňami som na stránke http://www.bellua.sk urobila väčší nákup a zamerala som sa na kozmetiku Akamuti. O čistiacom  kréme som vám už písala (viac si o ňom môžete prečítať TU). Na africké čierne mydlo som sa vrhla hneď, ako som si prevzala balík, pretože s tak výnimočným mydlom som sa ešte nestretla.
Mydlo je v papierovej krabičke



Ochranný papier

Mydlo má 130 gramov

O mydle si môžete prečítať:

    " Africké čierne mydlo je ručne vyrábané ženskými výrobnými združeniami v Ghane, v Západnej Afrike. Následne je distribuované prostredníctvom Fair Trade.

Africké čierne mydlo má veľmi jemnú vôňu a úžasnú krémovú penu, ktorá zanechá vašu pokožku hydratovanú a jemnú.Africké čierne mydlo je jedno z najviac pokožke prospešných mydiel vďaka svojej čistote a jednoduchosti zloženia. Čierne mydlo je odporúčané pre mladých i starých, alebo kohokoľvek s citlivou pokožkou. Pomáha vyčistiť pokožku od akné. Zároveň je známe svojimi výbornými hydratačnými účinkami, pomoci pri vyrážkach, suchej a ekzematickej pokožke ako aj prírodný šampón pre zdravie vlasovej pokožky.

Vhodné pre všetky typy pokožky.
Mydlo je vyrobené z 48%-tného čistého bambuckého masla vypestovaného v ekologickom poľnohospodárstve a z kokosového oleja získavaného z rastlín voľne rastúcich v prírode. Lúh, ktorý sa používa pre dosiahnutie penivosti mydla, pochádza z popola získaného zo škrupín kokosových orechov. Africké čierne mydlo neobsahuje žiadne chemické a konzervačné látky, farbiace zložky a parfémy. Čierna farba mydla je výsledkom saponifikáčneho procesu, ktorým prechádza pri výrobe. Neobsahuje žiadne čierne farbivo ani drevné uhlie.

Ako uchovať mydlo v dobrom stave
Africké čierne mydlo veľmi ľahko absorbuje vodu, preto odporúčame mydlo odkladať do nádoby na mydlo. Toto mydlo je jemnejšie ako komerčne vyrábané mydlá, takže sa veľmi jednoducho dá krájať, pokiaľ ho chcete použiť ako šampón. Nakoľko je toto mydlo čistý produkt, môžu sa v ňom vyskytnúť stopy zrniečok. Mydlo radšej naneste na ruky než priamo na telo, aby nedošlo k poškriabaniu pokožky.

Zloženie: saponifikované bambucké maslo* (Butyrospermum parkii), saponifikovaný kokosový olej z voľného zberu, kokosové škrupiny.
* z voľného zberu, spravodlivého obchodu (Fair Trade)"

Vonia tak typicky, mydlovo :) Je dosť mäkké, ja si z neho kuchynským nožom odrezávam plátky. Jeden je na umývadle na umývanie rúk, jeden plátok je pri vani, pretože mydlo sa môže používať aj ako šampón či sprchový gél a jeden kúsok mám vo svojom kútiku krásy, kde si odkladám pleťovú kozmetiku. Ak sa mydielko namočí, je ešte mäkšie, preto som si ho nakrájala, aby sa nemuselo celé opätovne namáčať a schnúť. Zvyšok mám stále odložený v krabičke v papieri. Mydlo vyzerá na pohľad krásne, keď som ho prvýkrát priniesla do kuchyne, otec sa ma spýtal, aký koláčik som mu priniesla :) 
Mydlo môžete použiť :
  1. ako klasické mydlo na ruky, veľmi dobre pení, vynikajúco čistí a pekne, jemne vonia
  2. ja som ho používala aj miesto sprchového gélu, pretože vďaka zloženiu (bambucké maslo, kokosový olej) zanecháva pokožku hydratovanú a hodvábne jemnú. 
  3. mydlo sa naozaj dá použiť aj ako šampón, pretože vytvorí bohatú penu, vlasy sa ľahko zmyjú. Po jeho použití sú vlasy lesklé a jemné a vlasová pokožka je vyživená a hydratovaná, mydielko odporúčam ľuďom s atopickým ekzémom, mňa po jeho použití nesvrbela hlava a príznaky boli potlačené
  4. s mydlom si umývam aj tvár. Je vhodné na problematickú pleť, po niekoľkodňovom používaní (používala som ho ráno), som si všimla zlepšenie na mojom pubertálnom čele. Pleť je vyčistená a vyrážky, začervenané miesta a ranky sa hoja oveľa lepšie a rýchlejšie. Po použití je pleť dosť napnutá, ale nie je to nepríjemný pocit. Po nanesení krému ustúpi a vy sa môžete dívať na žiarivú, čistú a zdravo vyzerajúcu pleť
Ešte som sa nestretla s mydlom, ktoré by som mohla naraz použiť ako šampón, sprchový gél a čistiaci pleťový gél a povedať, že všetko zvládol na jednotku :) 
V e-shope http://www.bellua.sk kúpite 130 gramov mydla za 4,99. 

You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. Super mydlo :) pleť po umytí nezostané napnutá alebo vysušená. Skúšala som ho aj na umytie vlasov (mám vlasy husté a dosť suché) a krásne penilo a presne, pokožka hlavy ma potom nesvrbela :) určite si ho kúpim znovu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, je univerzálne, príjemne vonia a k pleti je veľmi jemné :)

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Instagram

Subscribe