Lirene - Micelárna voda 3 v 1

13:05

V tomto príspevku by som vám rada predstavila Lirene kozmetiku a jej micelárnu vodu. Každý nový výrobok Lirene je podrobovaný podrobným laboratórnym a aplikačným skúšam a objaví sa na regáloch predajní až vtedy, keď vyhovie vysokým kritériám účinnosti a príjemného používania. Lirene je jednou z najsilnejších a najznámejších zákazníckych značiek na poľskom trhu.  Pred niekoľkými dňami hľadali testerky ich novej micelárnej vody a mala som to šťastie, že som sa k nej dostala :)


Micelárna voda má 200 ml

Lirene - Micelárna voda 3 v 1 


Micelárna voda je v plastovom obale, má 200 ml. Vrchnáčik je pripevnený k obalu, na moje šťastie, lebo nie raz chodím štvornožky po kúpeľni, keď mi vrchnák vypadne z ruky :) Pleťová voda je číra, a opäť, na moje šťastie, nezanecháva na oblečení fľaky (ráno som sa ponáhľala a samozrejme, že som sa ofŕkala). Má  príjemnú, sviežu vôňu, za čo má u mňa prvé plus. Micelárnu vodu môžete použiť:

  • na odličovanie. Hravo si poradí s make upom, očnými tieňmi, vodeodolnou linkou i maskarou. Keďže je k očiam veľmi šetrná a neštípe v nich, odličujem si ich s ňou bez problémov, len pri maskare musím použiť trošku viac vody a pritlačiť, aby som ich odlíčila poriadne. Make up ide dolu ľahko a rýchlo, s čím som  spokojná
  • používam ju tiež ako posledný krok pri čistení pleti. Po peelingu a čistiacom géle nasleduje pleťová voda, pleť je tak vyčistená, môže dýchať a riziko vzniku vyrážok sa tak výrazne znižuje
  • ráno používam iba pleťovú vodu a následne sa nalíčim. Po použití Lirene micelárnej vody je pleť svieža a rozjasnená
S touto vodou som spokojná, k pleti je šetrná, neštípe na pleti ani v očiach (neobsahuje alkohol), výborne odlličuje make up, ak si dáte viac vody, poradí si aj s maskarou, pleť osvieži a je v praktickom balení.

Kúpiť si ju môžete v drogériách. Cena za 200 ml sa pohybuje okolo 4 eur.

Používate Lirene výrobky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe