ELF - Essential Triple Tip Očná linka

18:25

Pravdu povediac, tento týždeň je ozaj akýsi zakliaty. Už včera som vám spomínala, koľko výrobkov mi došlo a dnes sa k nim pridala aj očná linka od ELF a aj tarika proti akné nejako podozrivo ubúda :) Ale aspoň dokazujem môjmu skeptickému ocinovi, že naozaj tú kozmetiku míňam,keď ju toľko nakupujem. O mojej vznikajúcej láske k očným linkám som vám už písala. Od ELF mám doma niekoľko vynikajúcich kúskov, patrí k nim aj linka, o ktorej vám teraz poviem pár slov.

Vodeodolná očná linka



Zaujímavý hrot
ELF - Essential Triple Tip Očná linka 


Pre mňa je líčenie koníčkom. Preto si hľadám výrobky, s ktorými ma to bude baviť. Linka je v bielom obale a má veľmi dobrý vrchnáčik, ktorý má v sebe akúsi pružinku, pevne priľne a linka sa nevysúša, mám ju doma mesiace  a až teraz pomaly prestáva maľovať. Zaujímavý je hrot, ktorý je trojitý a vďaka nemu sa farba ľahko nanáša. S linkou sa ľahko pracuje, je vodeodolná a dlho vydrží, nevšimla som si, že cez deň by sa nejako zmenila. Neotláča sa, prakticky hneď je suchá. Odkladala som si ju vrchnáčikom nadol a niekedy stačilo silnejšie potriasť, aby opäť začala písať. Nie je to veľmi sýta čierna, ale bola som s ňou spokojná :)

Na Elf.sk si môžete vybrať z čiernej alebo hnedej linky a stojí 3 eurá. 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe