Mineral Beauty System - Prírodná morská soľ do kúpeľa - antistress - 46% magnézium

15:50

Včera som mala hrozný deň. Od rána dlho do noci som sedela pri seminárnej práci, ktorá sa mi zdala nekonečná, lebo som musela prečítať 330 stranovú knihu a spracovať ju. Keď som sa večer postavila od stola, bolel ma krk aj oči, bola som ufrflaná a hladná :) V októbrovej krabičke krásy som mala antistresovú soľ do kúpeľa, tak som si povedala, že po celom dni si relax zaslúžim.

Soľ v krabičke krásy :)



Balenie malo 250 gramov

Mineral Beauty System - Prírodná morská soľ do kúpeľa - antistress - 46% magnézium


Napustila som si véééľa vody do vane, vysypala som tam moje 250 gramové balenie a podľa rady som len tak ležala vo vani asi 20 minút. A výsledky :
  • cítila som sa sviežo, oddýchnuto, akoby som zázračne načerpala nové sily, po únave nebolo ani stopy
  • bolesť v krku a chrbáte ustúpila (a to som sa nad notebookom hrbila minimálne 8 hodín)
  • nepoužila som žiadny sprchový gél ani olej, pokožka bola hebká na dotyk, vôbec som sa nekrémovala a ráno pokožka nebola suchá, stále bola hodvábne hladká
  • ale asi najpozitívnejšie vnímam vplyv soli na môj atopický ekzém. Trápi ma roky, sú lepšie i horšie dni, včerajší bol kvôli stresu hrozný. Po uschnutí vlasov bola vlasová pokožka úplne normálna, ani stopy po šupinkách alebo krvavých rankách, nepociťovala som žiadne svrbenie ani pálenie, vlasy sú krásne ligotavé. Dnes som pár suchých miest pri česaní našla, ale podstatne menej ako včera! A to som si myslela, že zdravšej vlasovej pokožky sa nedočkám
Hodnotenie produktu? Ak by som dávala nejaké body, na 100% ich má soľ plný počet :) Až ma mrzí, že som si ju nerozdelila na polovicu. Najbližšie ma čaká morská soľ s vôňou citrónovej trávy, teším sa na tú :)

Za 500 g soli zaplatíte na Biobeauty 3,90 eur.

Používate morskú soľ do kúpeľa? :)


You Might Also Like

2 Vaše komentáre

  1. ja kupujem sol z mrtveho mora v DM, tu ich znacku Das gesunde plus, je to 1,5kg soli za nieco vyse 2,50e, namiesam do nej pripadne etericke oleje, alebo susene kvety. Milujem vonave kupele.

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe