Essence - STAYS no matter what ceruzka na oči

15:44

Essence kozmetiku som začala používať až tento rok. Mala som pár lakov na nechty, ktoré som nakupovala vo výpredajoch, ale to bolo všetko. A potom som nejako skúsila pár výrobkov, Essence som si obľúbila  a dnes sledujem všetky novinky a limitky. Pre radosť :) Vždy som bola trochu skeptická voči lacnejším maskarám a ceruzkám na oči, lebo ak nie som spokojná s výsledným líčením, snažím sa to opraviť dovtedy, kým to nepokazím úplne a už s tým nič neurobím. Skepsu som na chvíľu odložila bokom a skúsila som vodeodolnú ceruzku Stays no matter what. Čítala som o nej na iných blogoch, niekto chválil, niekto hanil, tak som sa rozhodla skúsiť ju. 

STAYS no matter what



Ceruzka po prvom zastrúhaní

O ceruzke si môžete prečítať:

     "Party odolná až po dobu 16 hodín! táto plastová ceruzka je strúhateľná - a zostáva na mieste! Krémové, jemné zloženie ponúka úžasné krytie a nerozmaže sa. Zároveň je vodeodolná a vydrží celý deň (celú noc). Vyrobená z materiálu bez umelých látok s vysokým krytím, ceruzka sa neroztopí pri teplote až do 40°c. V ponuke tri stays no matter what odtiene."

K výberu tejto ceruzky ma viedla skutočnosť, že je vodeodolná a takú som doma nemala. Vybrala som si čiernu, v ponuke je ešte hnedá a šedá. Je v plastovom obale, strúha sa. Tu nastal môj prvý konflikt s ceruzkou, lebo som vyskúšala 4 rôzne strúhadlá a takmer som sa zbláznila, lebo ceruzka strúhať nešla, proste sa zasekla a ani pohnúť. Myslím, že by bola nezastrúhaná dodnes, keby som ju nestrčila do automatického strúhadla, ktoré mám na stole. Tuha je na moje pomery veľmi tvrdá, chvíľu mi trvá, kým si nalíčim oči k mojej spokojnosti, ale farba je sýta čierna, čo veľmi oceňujem. Naozaj je vodeodolná a vydrží na očiach v nezmenenej podobe celé hodiny, neotiera sa, nerozmazáva. Priznávam, na dolnú linku ju nepoužívam, lebo než si s ňou urobím výraznejšiu linku, som staršia o desať rokov, ale na viečku si s ňou linku robím rada, lebo sa neotláča, farba je čierno čierna a ako ju ráno nanesiem, tak ju večer odlíčim.

Plusy:
  • sýta čierna farba
  • je vodeodolná
  • je dlhotrvácna, farba je sýto čierna a neotláča sa, nerozmazáva sa
  • cena
Mínusy:
  • veľmi ťažko sa strúha
  • pre mňa je veľmi tvrdá, a preto mi dlhšie trvá, kým sa s ňou namaľujem
Keď ceruzku celkovo hodnotím, za tú cenu je dobrá a plusy stále prevyšujú nad mínusmi. Kúpite ju za 1,59 na:
Máte niektorú ceruzku na oči z Essence? Vedeli by ste mi poradiť nejakú mäkšiu ceruzku tejto značky?

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe