Akamuti - 100% organické mangové maslo

13:58

Akamuti som si nesmierne obľúbila. Táto prírodná kozmetika ma ešte nikdy nesklamala, vždy splní všetko to, čo sľubuje. Preto som pri dávnejšom nákupe siahla predovšetkým po tejto značke a domov mi prišlo pár výrobkov, s ktorými som sa skamarátila veľmi rýchlo (písala som vám o balzame na pery, africkom čiernom mydle a čistiacom kréme s divokým pomarančom, ktorý sa stal miláčikom mojej maminy :)). Teraz by som vám predstavila ďalší výrobok tejto značky, ktorý som sa rozhodla skúsiť, okrem iného, aj na môj atopický ekzém.

Krásny obal



Maslo je veľmi tuhé

Zloženie

O masle si môžete prečítať:

      "Mangové maslo sa získava lisovaním jadier plodu tohto stromu. Toto exotické maslo má tuhú a jemne voskovitú štruktúru a úžasné hydratačné vlastnosti, podobné vlastnostiam kakaového masla.

Mangové maslo je obvzlášť dobré pre starostlivosť o pokožku, ktorá je vysušená vplyvom počasia. Posilňuje pokožku a hydratuje ju. Úžasné maslo na pery a vhodné ako hydratačné maslo i pre citlivú pokožku.

Zloženie: maslo zo stromu Mango (Mangifera indica)
150 ml
Spôsob použitia: pevné a voskovité maslo je najlepšie aplikovať priamo ako ochranný balzam (na citlivé miesta- pery, okolie očí, miesta poškodené ekzémom, atď). Alternatívnym spôsobom je použitie masla na hydratáciu, a to jeho zahriatím a aplikovaním na celé telo."



Maslá som dlho nepoužívala, ale keď som zistila, aké sú skvelé, mám ich doma hneď niekoľko. Toto maslo je v plastovom obale, ktorý sa šraubuje. Akamuti má veľmi pekné obaly, aj tento prináša kúsok exotiky z ďalekých krajov :) Ak by ste čakala mangovú vôňu, sklamem vás, masielko sa vyrába z jadier, nie z plodu, jeho vôňa je taká skôr olejová, zvláštna, ale nijako mi neprekáža. Maslo je veľmi tuhé a tvrdé, moja mama pri prvej aplikácii poznamenala, že ako kameň :) Nie je to veľká prekážka, pretože na lokálne použitie vám stačí ozaj len trocha, ktorú si na prst naberiete ľahko, prípadne ja si z neho odškrabnem z nechtom, ak ho chcete použiť na celé telo, stačí ho nahriať vo vodnom kúpeli. Maslo má vynikajúce hydratačné vlastnosti, hydratuje a vyživuje aj veľmi suchú pokožku, je vhodný aj na tú citlivú, preto ho môže používať každý. Ja ho používam dvomi spôsobmi: 
  • ak ho chcem použiť len na pery, lakte, chodidlá či na nechtové lôžko, naberiem si len malinké množstvo krému a rozotriem. Pri dotyku s pokožkou maslo mäkne, takže sa potom rozotrie ľahko
  • ak ho chcete použiť na väčšie plochy, prípadne na vlasovú pokožku ako som to urobila ja, riadne by ste sa namakali, keby ho po tročkách rozotierate :) Ja som si dala malú sklenú misku, do ktorej som si nabrala väčšie množstvo masla a vo vodnom kúpeli som ho roztopila a následne naniesla na vlasovú pokožku. Takto ho môžete použiť aj na celé telo, je to ľahšie a rýchlejšie.  
Výsledok po použití je viditeľný krátko po nanesení masla: pokožka je upokojená, hydratovaná, popraskané pery sa hoja rýchlejšie, suchá pokožka je minulosťou a veľmi priaznivo vplýva aj na ekzém. Suchú pokožku hydratuje a po zmytí trvá niekoľko dní, kým sa objavia suché miesta. Pri zmývaní treba byť dôsledný, ide trochu ťažšie dolu a na druhý deň by ste sa tak mohli zobudiť s celkom mastnými vlasmi. Ja používam šampón, kondicinér a masku, na druhý deň vlasy mastné nie sú. A pred ďalším zmývaním si maslo zasa nanesiem na pokožku, pár hodín ho nechám pôsobiť a zmyjem. Tiež je dobré aj na strie, nielenže ho pomáha redukovať, ale tiež zabraňuje aj jeho vzniku. Keď sa rozotrie do pokožky, pomalšie sa do nej vsiakne a nezanecháva ju mastnú.
Plusy:

  • pekné balenie
  • výrobok poteší všetkých, ktorí nemajú radi výrazne parfumované výrobky
  • výsledky viditeľné prakticky okamžite: maslo upokojuje pokožku, dlhodobo ju hydratuje, zjemňuje a je veľmi dobrý aj na ekzémy a strie
  • balenie vydrží veľmi dlho, pretože na jedno použitie stačí len veľmi malé množstvo. Ak ho budete dobre zatvárať, nemusíte sa báť, že sa mu niečo stane. Tiež ho nechávajte na tmavšom a chladnejšom mieste, lebo vplyvom tepla sa topí a výrobku neprospieva, ak mení skupenstvo  
Mínusy:

  • jediným mínusom je u mňa to, že maslo je také tvrdé, ťažšie sa naberá a rozotiera, ale výsledky tento nedostatok zatienia a vodný kúpeľ tento problém vyrieši 
Maslo kúpite na http://www.bellua.sk, balenie má 150 g a stojí 9,99. 



You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe