Liečivá sila zeleného ílu a čierneho aktívneho uhlia

18:05

Íly patria do môjho kozmetického sveta už niekoľko rokov. Začínala som tak zľahka, najprv bielym a zeleným, ktoré boli asi najlepšie dostupné a vďaka svojej jemnosti som sa ich nebála používať, kombinovať a zisťovať, aká maska mi najviac pomôže na moju pleť. Časom sa pridal ružový, žltý i marocký a doma som si vytvorila svoje malé kúpele. Pred pár týždňami som našla mydlo, ktoré obsahuje zelený íl. Čiernych mydielok som skúsila požehnane a sú jedny z mojich najobľúbenejších produktov na čistenie pleti. Mydlá mám doma na čestnom mieste a tak som si musela zaobstarať aj to zelené.

Prírodné mydlo so  zeleným ílom

Prírodné mydlo so  zeleným ílom zloženie

Mydlárna Šafrán Prírodné mydlo so  zeleným ílom

čistiace pleťové mydlo

Prírodné mydlo so  zeleným ílom 

Mydlárnu Šafrán som spoznala prostredníctvom zaujímavého tuhého šampónu. Volá sa Snehulienka, je určený pre tmavé vlasy a vyzerá ako zlatá tehlička. Páčilo sa mi, že je veľký, za rozumnú cenu a existuje aj alternatíva pre svetlé vlasy, ktorý sa volá Zlatovláska. Okrem úžasného šampónu má Mydlárna Šafrán v ponuke aj mydielka a jedným z nich je moje zlaté zelené ílové. V peknom papierovom obale sa nachádza 100 gramové mydielko. Po otvorení som si ho ľúbezne prezrela, lebo sa mi zapáčila nielen zelená farba, ktorú mám rada, ale celkovo vyzeralo výborne. spomínam si, že ako malé dievčatko som všetkým princeznám kreslila zelené šaty, nikdy nie ružové či inej dievčenskej farby, ale hýrili odtieňmi zelenej. V tom čase to bola moja najobľúbenejšia farba a pri tomto mydle som si na to spomenula :)

Vonia mydlovo, nie je v ňom výraznejšia dominujúca vôňa. Miestami cítim čajovníkový olej, inokedy závan zeme. Tvar je ideálny do ruky a pleť si s ním umývam veľmi rada. Obsahuje samé maškrty, vďaka ktorým je omnoho krajšia, zdravšia a čistejšia. Z olejov je to olivový, kokosový, ricínový a k nim sa pridalo aj bambucké maslo. Vďaka nim pokožka nebude vysušená. Na akné a problematickú pokožku blahodarne pôsobia zelený íl, čajovníkový olej a aktívne čierne uhlie. Kombinácia týchto látok pleť účinne čistí, detoxikuje a hojí pokožku. Mydlo vytvára bohatú krémovú penu.

Používam ho buď s kefkou na čistenie pleti alebo konjak hubkou. Vytvorím si hustú penu a následne pleť vyčistím. Tesne po umytí mám na pleti akoby pocit pnutia, no okamžite ustupuje a po použití kvetovej vody a krému je to vynikajúce. Mydlo veľmi dobre čistí pleť. Vďaka tomu je pleť čistá a žiarivá. Pomáha aj pri odstraňovaní čiernych bodiek a pri dennom používaní zabraňuje vzniku nových. Pomáha upokojiť a hojiť akné, zmierňuje zápal a opuchy a redukuje tvorbu kožného mazu, vďaka čomu je pleť matná a jemná. Mydlo nesklamalo a splnilo moje očakávania. Keďže dlho som používala len čierne mydlá, toto bola príjemná zmena.

Plusy:
  • pekné balenie
  • tvar ideálny do ruky
  • len jemná vôňa
  • vytvára bohatú penu
  • pleť hĺbkovo čistí, pomáha odstraňovať čierne bodky, zmatňuje, zjemňuje, upokojuje pleť
  • možno ho použiť na celé telo

Mínusy:
  • nenašla som

Nájdete ho v eshope Mydlárny Šafrán  a v partnerských predajniach.

Aké je vaše obľúbené mydlo? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe