Tuhý šampón z levanduľova

18:14

V posledných mesiacoch som zažila veľa stresu. V práci. Viac razy som si myslela, že už to nevydržím a odídem. Bez slova, bez rozlúčky, hlavne navždy. Vždy sa objavilo niečo, kvôli čomu som chcela vydržať, no cítim, že dlho to už nevydržím. Nie som zbabelec, ktorý uteká z boja, ale mám pocit, že zlu a intrigám sa dlho vzdorovať nedá. Nepodpísalo sa to len na mojom zlom spánku a apatii k všetkému, čo mám rada, ale aj na mojom ekzéme. Žiaľ, zväčšil sa, začal veľmi svrbieť a už som sa na seba ani nedokázala pozrieť. V tom najhoršom čase som si kupovala nový šampón a hľadala som taký, ktorý by bol aj proti lupinám, prírodný a tuhý. Nakoniec som si kúpila dva. O jednom si dnes povieme. Je levanduľový. A milujem ho.





Tuhy šampón levanduľa

Môj prvý tuhý šampón od 2 Sis bola menšia vzorka, ktorá bola v Biobeauty krabičke krásy. Bol to Cucu šampón, voňal jahodami a bol skvelý. Už vtedy som vedela, že sa vrátim k niektorému ich tuhému šampónu. Vzala som si levanduľový a Pure, ale začala som tým skvostným fialovým. Denne ma obklopuje veľa levandule a aj keby jej je ešte viac, nebude jej nikdy dosť. A hlavne nie v kúpeľni. Šampón je dosť veľký, má 85 g. Najprv som sa trochu bála, že v ruke bude priveľký a nebude sa mi s ním pohodlne umývať, ale hneď pri prvom použití to prešlo. Aj keď je väčší, umýva sa s ním veľmi dobre.

Je krásny. Fialová placka ozdobená sušenou levanduľou sa pekne vyníma pri vani a poteší ma vždy, keď o ňu zavadím pohľadom. Nielen krásne vyzerá, ale aj krásne vonia. Doposiaľ všetko od 2 Sis voňalo dokonale a šampón nie je výnimka. Levanduľová vôňa sa šíri kúpeľnou a prevonia vlasy, ktoré ostanú úplne levanduľové :) Ako rozkvitnutý fialový koberec v záhrade. Vytvára bohatú penu. Veľmi šetrne umýva vlasy aj vlasovú pokožku hlavy. Nedráždi, nevysušuje, umýva. Vlasy sú jemné, lesklé, dobre sa češú a nemastia sa mi.

Pokožku upokojuje a menej svrbí. Ekzém sa trochu stiahol, ale obávam sa, že kým budem v tom istom prostredí, to bude len o drobných zmenách. Našťastie ale nemám takú potrebu škriabať si miesta, ktoré svrbia a pokožka tak nie je rozškriabaná. Považujem to za výrazné zlepšenie, lebo to bolí aj pri česaní. Celkový stav vlasov je podstatne lepší a myslím si, že je to na nich aj vidno. Padajú na plecia ako vodopád, pekne sa češú a účes drží tvar. Rozhodne sa k nemu vrátim, lebo sme sa skamarátili ♥

Plusy:
  • Pekný obal, dá sa recyklovať
  • Krásne vonia
  • Pekne vyzerá
  • Dobre sadne do ruky
  • Jemne umýva vlasy aj pokožku, vlasy sú jemné, hladké, lesklé, dobre sa češú sú pevné
  • Pokožka menej  svrbí, ekzém sa sťahuje
Mínusy:
  • Nenašla som
Na internete ho nájdete za 9,50 eur.

Ktorý šampón od 2 Sis by ste chceli skúsiť? :)




You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe