TVOJ levanduľový :) Z levanduľova

19:53

Už dlho sme si nehovorili o levanduľove ♥ Toľko som sa zapozerala do prírodnej kozmetiky, až mi celkom ušli levanduľové kúsky... a pritom je to jedna z tých najnádhernejších vôní, aké poznám. Tvoju kozmetiku som chodila obkukovať asi mesiac. Povedala som si, že si musím niečo kúpiť a vybrala som si krémik, kúru na päty, balzam na pery a olejovú kúru na vlasy. A potom mi prišla krabička krásy,  v ktorej bol aj krém, aj balzam na pery. Objednávku som preto na chvíľku odložila, ale trochu sa rozrástla, lebo v ponuke je aj levanduľová a ružová kvetová voda, ktorým neviem odolať.






O hydratačnom levanduľovom kréme si môžete prečítať:
      "Ľahučký a hydratačný pleťový krém s levanduľovou silicou. Je vhodný na každodenné použitie.
Kokosový olej dodáva krému antiakteriálne a hydratačé účinky, ktoré zabezpečuje aj provitamín B5. Vaša pleť ostane nádherne vláčna.
Krémik je vďaka svojej ľahučkej konzistencii ideálny aj pod make-up.
Prírodná levanduľová vôňa je čerešničkou na torte :)
Zloženie: voda, bio kokosový olej, mandľový olej, glycerín, prírodný emulgátor (Olivem 1000), vitamín E, panthenol, extrakt z grepových jadierok, prírodný konzervant (GFecosafe), levanduľová silica
Objem: 50 ml"



Doma mám levanduľu po celej izbe. Voňavá kytica sa rozprestiera vo fialovom košíčku vedľa levanduľovej sviečky. Fialová deka čaká na zimu vedľa levanduľoých hodín. Šálky s levanduľou si šetrím do nového bývania s mojím drahým. Levanduľové srdce leží na stole zdobenom levanduľovými obrázkami. A tak by som mohla ešte hodnú chvíľku pokračovať. Zamilovala som si tento krehký nežne pôsobiaci kvet a neviem sa ho nabažiť. Preto som sa z levanduľového krému nesmierne tešila. Pôsobí veľmi ... chutne. Milý obal s milou etiketou je celkom jednoduchý a pritom úplne roztomilý. Padol mi do oka okamžite, pretože také obaly sú to pravé orechové. Krém má dobrú konzistenciu, nie je ani veľmi hustý, ani veľmi riedky. Je ľahký a dobre sa rozotiera po pleti. Jeho jemná levanduľová vôňa je potešením zmyslov a teším sa na ňu každý deň. Keď som krém použila prvý raz, mala som pocit, akoby som si dala na pleť jogurt. Asi tak by som zhodnotila konzistenciu. Krém je ľahší, ale všimla som si, že moja T zóna sa po jeho použití trošku skôr leskne. Preto ho nepoužívam pod make up. Používam ho buď večer alebo cez deň, ak sa nelíčim. V tie pekné lenivé dni, keď sa na make up ani nepozriem, je úplne úžasný. Teda, úžasný je na každý deň. Do pokožky sa vsiakne rýchlo a tesne po použití nebadať, že by bola pleť mastná. Preto si myslím, že pre suchšiu pleť je naozaj ideálny aj pod make up. Trošku mastnejší pocit sa dostaví postupne,  ale nie je to veľmi vidno. Nos a čelo sa síce lesknú, ale stačí odmasťujúci obrúsok a je dobre. Podstatné je, že krém neupcháva póry a neprispieva tak k vzniku nových nedokonalostí. Pleť je po použití vláčna, jemná a dobre hydratovaná. Jemné linky sa vyhladia a pleť je pevnejšia a žiarivejšia. I keď krém nie je úplne určený na môj typ pleti, nemôžem povedať, že by mi nesadol. Práve naopak, na jeseň a v zime bude skvelým spoločníkom, lebo vtedy siaham po o niečo mastnejších a výživnejších krémoch.

Plusy:
  • milé baleníe
  • krásna vôňa
  • ideálna konzistencia
  • rýchlo sa vsiakne, po nanesení nie je mastný pocit
  • neupcháva póry
  • hydratuje, vyhladzuje, zjemňuje linky, pleť je svieža a vláčna

Mínusy:
  • trochu rýchlejšie sa mastí T zóna
Krém stojí 9,50. Našla som si ho v krabičke krásy Biobeauty, viac informácií o Tvojej kozmetike nájdete na http://www.tvojakozmetika.sk/.


Skúsili ste už niečo od tejto značky? :)

You Might Also Like

5 Vaše komentáre

  1. Sranda, ja mam zmiesanu plet a vstrebaval sa mi rychlo. Nikdy som nemala pocit, ze by mi plet ostala mastnejsia po nom. No ucinky som nezaznamenala ziadne, taky priemer za mna.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne stala a aj sa rýchlejšie mastila. Ale s hydratáciou som spokojná, aj v zime mi celkom postačil :) Na leto by som ale prijala niečo ľahšie.

      Odstrániť
    2. Na leto je vyborny medovkovy krem od Dr. Hauschka podla mna :) je naozaj taky prijemny lahky a sviezi

      Odstrániť
    3. Nejaký dobrý ľahší budem potrebovať na leto :) Musím sa po nejakom ohliadnuť.

      Odstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe