3x Ziaja trochu inak

13:00

Pleťové masky na jedno použitie (no, občas aj na dve, lebo som šetrná a dajú sa rozdeliť) som si začala kupovať veľmi dávno. Viacmenej zo zvedavosti, lebo vyzerali krásne. Časom, keď som sa začala viac túlať po svete, boli mojimi pomocníčkami na cestách, lebo bez masky si to už ani neviem predstaviť. Skúšala som najmä tie, ktoré sú dostupné v drogérii, ale keď nakupujem na internete, vždy si tam nejakú prihodím. Dnes sa lepšie pozrieme na zúbok trom rôznym maskám od Ziaji, ktoré zoženiete za pár centov. 

Kakaová maska Ziaja 

Kakaová maska Ziaja zloženie

Kakaová maska Ziaja

Masky sa líšia vo farbe obalov. Kakaová je hnedá, s kakaovým bôbom. Obsahuje 7 ml masky. Každú jednu som minula naraz, ale v tenšej vrstve by sa dala pokojne použiť aj na dva razy. Kakaová maska je béžovej farby. Je hustá a krémová, ľahko sa nanáša aj prstami, aj štetcom. Vonia pekne po čokoláde, dokonca som po jej použití po tabuľke musela siahnuť :) Dostala som na ňu chuť :) Páčilo sa mi, že po nanesení som ani nevedela, že ju mám. Nechala som ju pôsobiť okolo 10 minút a umyla som ju vlažnou vodou a hubkou. Pokožka bola po jej použití jemná, hydratovaná a čistá. S výsledkom som bola spokojná a kúpila by som ju zasa. Stojí 56 centov.

Olivová maska Ziaja

Olivová maska Ziaja zloženie

Olivová maska Ziaja

Táto maska sa mi zapáčila z týchto troch najviac. Tiež má 7 ml a je v zelenom obale, ktorý je ozdobený halúzkou olivového stromu. Táto maska biela a vonia veľmi jemne. Neviem, k čomu by som ju prirovnala. Našťastie to ale nie je umelá alebo nepríjemná vôňa, preto bolo použitie radostné. Je o niečo redšia, ale tiež krémová. Na pleti neštípala. Výsledkom jej použitia bola hodvábne jemná, hydratovaná a čistá pleť. Dokonca som badala aj úbytok čiernych bodiek. Tiež stojí 56 centov. 
hydratačná pleťová maska

hydratačná pleťová maska zloženie

Hydratačná pleťová maska

Táto maska sa od predchádzajúcich dvoch trochu odlišuje. Nie je krémová, ale gélová a mala by pokožku predovšetkým dôkladne hydratovať. Vonia zaujímavo, ale či by som ju prirovnala k vôni mora, si istá nie som :) Ľahká gélová konzistencia je oproti tým krémovým zmenou. Príjemnou. Ľahko sa nanáša a ani ju nie je cítiť. Nechávam ju pôsobiť asi 10 minút. Môžete ju potom umyť vodou alebo zotrieť vatovým tampónom. Ja preferujem umývanie vodou, lebo potom použijem ešte kvetovú vodu a krém. Hydratuje dobre, ale zo všetkých troch sa mi pozdávala najmenej. Zloženie majú všetky tri podobné,dalo by sa mi čo to vytknúť. Aj táto maska stojí 56 centov.

Cenovo sú naozaj výhodné, pretože keď niekam idem na tri či štyri dni, neopláca sa mi so sebou ťahať celú tubu. Kúpila som ich na stránke Dobrá kozmetika. Viac informácií o kozmetike nájdete na stránke Ziaja.

Skúšali ste masky od Ziaja? :)

You Might Also Like

6 Vaše komentáre

  1. Ziaju mám moc ráda, masky jsem od nich ještě nezkoušela, ale spoustu jiným produktů ano a byla jsem vždy spokojená :)

    www.terripeterk.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som už vyskúšala viacero vecí a viacmenej som bola spokojná :)

      Odstrániť
  2. Ziaju mám opravdu ráda. Všechny tři masky mám vyzkoušené. Za mě nejlepší olivová, pak mořská a pak kakaová. Miluji jejich kozí řadu. Myslím, že mám na blogu i článek o Ziaje. A pravidelně se objevuje ve Spotřebováno :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte nejaké masky mám, chystám sa skúšať ďalej. Ale fakt sú vydarené :)

      Odstrániť
  3. Značku Ziaja jsem si moc neoblíbila, asi jsem nenarazila na fakt fajn produkty, co by stál za to :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe