Púder fešák

18:59

Púder je časťou líčenia, na ktorú si až tak nepotrpím, ale musím ho mať doma. Všetko do veľkej miery závisí od make upu, ktorý práve používam. Mnohé nechajú pekný matný finiš, prípadne sú tak husté, že púder ich len pokazí. Rovnako treba odhadnúť aj to, aby boli make up a púder podobného odtieňa, inak sa maľovanie môže skončiť tragikomicky. Rovnako tak je tragédiou, keď vidím pekné mladé baby, ktoré majú na pleti takú vrstvu omietky, že keby opadne, možno ich ani nespoznám. Roky som používala najmä púder od ELF, ktorý je stále môj najmilší a kupujem ho pravidelne. Občas to chce ale zmenu a tak som sa rozhodla dať na radu kamarátky, ktorá mi odporučila milo vyzerajúci púder od značky, ktorá mi je dôverne známa a nemala som s ňou viac menej žiadne problémy.

Makeup Revolution  Luxury Banana Powder

Makeup Revolution  Luxury Banana Powder  zloženie

banánový púder

Makeup Revolution

Makeup Revolution  Luxury Banana Powder 

Ten pocit, keď otváram balíček, ktorý som si objednala a nevedela som sa ho dočkať, je vždy úžasný :) A je celkom jedno, či som nakupovala kozmetiku, oblečenie, topánky alebo bižutériu. Ideálne je, keď zabudnem, čo všetko som si objednala a potom híkam, aké krásne veci mi prišli. Nakupovať  cez internet som začala už dávno a vyhovuje mi z viacerých dôvodov. V čase výpredajov si v pohodlí doma obzerám nádherné oblečenie bez toho, aby mi nejaká nervózna panička drgala do boku, že ona to tričko videla prvá alebo stojím v uličke pridlho.

Pri kozmetike si zasa prečítam recenzie, popozerám informácie, zloženie a rozhodnem sa. Nakoniec mi to privezú, kde chcem a ak niečo nevyhovuje, už aj na Slovensko dorazila výmena tovaru alebo reklamácie. K tomuto púdru ma priviedla kamarátka, ktorá ho vychválila do nebies. Tak som sa rozhodla, že sa naň pozriem trochu lepšie aj ja. Vyzerá fakt pekne. Taký inak tvarovaný plastový obal, ktorý vyzerá ako miniatúrna bandaska, ma uchvátil... ale len do prvého použitia. Lebo ja, hrdina, som najprv hodne dlho premýšľala, ako dostanem púder von bez toho, aby som sa zaprášila a aby som ho efektívne naniesla. Nakoniec som sa naučila trochu nasypať do vrchnáka, ale stále mám pocit, že dosť z neho vyjde nazmar a nie je to úplne vyhovujúce.

V ponuke je jeden odtieň, ktorý sa zatiaľ prispôsobil rôznym škálam môjho opálenia. Nenanášam ho veľa, len ním jemne poprášim make up, aby ho zmatnil a zafixoval. Je jemný a na pleti zanecháva len nenápadný finiš. Nezvýrazňuje póry, nezachádza do vrások, nezanecháva mapy. Celkovo môžem povedať, že je to jeden z lepších púdrov, pretože zanecháva prirodzený dojem bez efektu masky a nezvýrazní nič, čo by malo ostať zakryté.  Výdrž je tiež dobrá, pretože takmer celý pracovný deň líčenie drží. Ak sa trochu lesknem, použijem zmatňujúci obrúsok. Zloženie je také, aké je.

Plusy:
  • Zaujímavý obal
  • Zatiaľ nemení farbu make upu
  • Jemný, dobre sa nanáša bohatým štetcom
  • Zanecháva matný finiš, fixuje make up
  • Nezachádza do pórov a vrások, nezvýrazňuje suché miesta
  • Líčenie v pohode vydrží celý pracovný deň
Mínusy:
  • Ťažšie sa dostáva von
  • zloženie
Púder stojí 9,40 eur a kúpila som ho v eshope Pink Panda.

Aký púder momentálne používate? J

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe