Exotika a iné divy

16:22

Malé baleácke pleťové masky som dlho obchádzala. Viac som sa o ne začala zaujímať až v čase, keď sme sa s Richardom začali túlať po svete a rada som ich  vzala so sebou. Tá bola obyčajne neuveriteľne naprataná a tak som všetko nepodstatné vykladala. Masky ale používam každý druhý – tretí deň, preto som sa jej vzdať nechcela. Pred pár týždňami som si kúpila ďalšie , o ktorých si dnes povieme. Aj ma mrzí, že som ich  nezačala kupovať dávnejšie.

Balea pleťová maska 

Balea pleťová maska

Balea Soft and Clear pleťová maska

Balea Soft and Clear pleťová maska zloženie

Balea Soft and Clear pleťová maska

Začala by som Soft and Clear maskou, ktorá obsahuje zinok a kyselinu salicylovú. Maska je čiastiaca a vhodná na odstraňovanie čiernych bodiek. Balenie obsahuje dve časti, každá má 8 ml. Množstvo dostatočne pokryje tvár a na jedno použitie ho miniem celé. Tak akosi podvedome som čakala, že po otvorení na mňa vykukne čierna maska, ale táto je bledá, hustá a krémová. Vonia pekne. Neviem, čo mi presne pripomína, ale je príjemná a neruší. Po aplikácii na tvári neštípe, ani v prípade, ak máte vyrážky alebo nejakú  inú drobnú ranku. Takmer okamžite po nanesení sa tvárou rozleje príjemný hrejivý pocit. Takéto produkty obľubujem najmä v zime, lebo mne je zima stále :) A po maske sa pleť pekne prekrvuje a teplo cítiť ešte chvíľu. Umýva sa dobre a ľahko, vždy použijem hubku. Veľmi dobre čistí pleť a póry, pomáha odstraňovať aj čierne bodky a pokožka ostane jemná, svieža a žiarivá. Za 0,99 centov paráda. Už sa chystám kúpiť si ďalšie.

Balea Tropical dream pleťová maska

Balea Tropical dream pleťová maska popis

Balea Tropical dream pleťová maska zloženie


Balea Tropical dream pleťová maska

Druhou maskou je Tropical dream. Balená je rovnako, ale o niečo  žiarivejšie, preto ma upútala skôr a v košíku skončila prvá. Vyznačuje sa nádhernou exotickou a ovocnou vôňou. Najviac cítiť ananás a vylepšuje mi deň už len tým, že ju cítim. Je hustá, biela a krémová, ľahko sa nanáša aj prstami, štetec nie je treba. Trochu ma prekvapilo, že chvíľu po nanesení ma na pleti štípala. Opakovalo sa to pri každom použití. Nepríjemný pocit netrval našťastie dlho, ale prekvapilo ma to, nič podobné sa mi už dlho nestalo. Zvykla som sa smiať, že mám hrošiu kožu, ktorej skoro nič neublíži a kukaj ho, jedna maska sa postarala o takú šou :) Inak som s ňou ale nemala žiadny problém a potešilo ma, že pokožka bola po umytí jemná, čistejšia, vypnutá a oddýchnutá. Vďaka tomu som jej prepáčila, že ma trochu potrápila.

Balea Chai Tea vanilla pleťová maska

Balea Chai Tea vanilla pleťová maska popis

Balea Chai Tea vanilla pleťová maska zloženie

Poslednou maskou je Chai Tea vanilla. V košíku skončila druhá. Nevedela som sa jej dočkať, lebo milujem Chai tea a verila som, že bude voňať rovnako. Naozaj voňala prekrásne. Škoricu som ucítila v okamihu, ako som to malé balenie otvorila. S radosťou som ľahkú, hustú a krémovú masku aplikovala na vyčistenú pleť a vdychovala tú omamnú vôňu. Ani ma neštípala, ani nepálila, nič. Len úžasný pocit a pokušenie ochutnať ju, lebo voňala na spapanie. Umyla som ju, poobzerala sa v zrkadle, sprava, zľava, zhora...a nič. Na pleti nebolo badať výraznejšie zmeny.  Linky sa nezmenili, tobôž nie vráska na čele, pokožka rovnaká, možno len jemnejšia na dotyk, čo ale dosiahnem pri bežnom čistení aj bez masky. Omámila ma vzhľadom a vôňou, ale výsledok bol zo všetkých masiek najslabší.

Ako som spomenula, kupujem si ich najmä keď niekam idem. Ale mám ich aj doma v milej krabičke a striedam si ich podľa nálady. Balené sú po dve časti, každá má 8 ml. Balenie sa dá použiť aj na dva razy, ale rada ho použijem naraz. Všetky pekne voňajú, ľahko sa nanášajú aj umývajú. Najlepšie výsledky som videla pri maske na čistenie pleti. Ananásová štípala, ale pleť pekne vyhladila a osviežila. Chai Tea voňala, ale tam to končí. Nevadí, prevoňala mi večery. Za 99 centov je to dosť dobré . Nájdete vo vašej DM.

You Might Also Like

8 Vaše komentáre

  1. tiež som skúšala citrusovú od balei a musím povedať, že ma tiež na pleti štípala a nepáčila sa mi ani tá vôňa tak som tú druhú polku ani nepoužila ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju minula, ale trochu som šomrala :) Mrzelo ma to, ale tak, nie vždy ten výber dopadne dobre :)

      Odstrániť
  2. Mě se hrozně líbil obal té s tou vanilkou! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Masky od Balei si občas kupuji a mám je vcelku ráda, za tu cenu si myslím, že jsou dobré. Zaujala mě ta s ananasem a kokosem, musí moc hezky vonět, super na letní dny :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já si zrovna včera koupila tu tropickou a vanilkovou, doma mám ještě medovou :) tak jsem zvědavá, jak budou působit na mě.

    LENN

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe