TianDe - Osviežujúca krémová maska Ľadovcová voda

9:56

Pri nedávnom nákupe som si do košíka nahádzala niekoľko produktov, po ktorých som poškuľovala už dávnejšie. Veľmi ma zaujali pleťové masky, ktoré vyzerali lákavo a myslela som si, že sú v takých malých fľaštičkách. O to väčšie bolo moje prekvapenie, keď som pri vybaľovaní zistila, že maska je v mäkkom obale, v akých bývajú napríklad náhradné náplne mydla :) Ale potom som si uvedomila, že je to fajn, lebo keď sa začne míňať, obal len rozstrihnem a všetku masku tak bez problémov dostanem von. A tak som len čakala na večer, kedy ju vyskúšam :)

Zdroj: internet



Obal masky je veľmi pekný

Osviežujúca maska

TianDe - Osviežujúca krémová maska Ľadovcová voda

Maska má 35 gramov a ako som spomenula, nachádza sa v akoby plastovej taštičke, z ktorej si vytlačíte potrebné množstvo výrobku. Je krásnej bledomodrej farby a zaujímavo vonia! Je to svieža, príjemná vôňa, ktorá povzbudí pleť i myseľ, pretože naozaj som na chvíľu mala pocit, že som niekde uprostred zimnej krajiny. Má dobrú, krémovú konzistenciu, nerozteká sa po tvári, ľahko sa rozotiera, nepotrebujem ani štetec. Nanášam ju na vyčistenú pleť a nechávam ju pôsobiť okolo 10 minút. Potom ju zmyjem pomocou hubky vlažnou vodou. Výsledky boli badateľné hneď po prvom použití:

  • pleť pôsobila sviežo, oddýchnuto, po stopách únavy nebolo ani stopy
  • jemné linky boli vyhladené, pleť bola hydratovaná
  • pleť bola na dotyk jemnejšia, čistejšia a matná
Maska sa vďaka svojmu obalu vmestí asi naozaj všade, či do poličky, či do skrinky a jej uzatváranie je tiež jednoduché. Stačí, ak si odstrihnete z obalu rožtek a potom s jednou, dvomi spinkami uzavriete, aby sa maska neznehodnotila.

35 gramov masky stojí  3,1 eur a vybrať si môžete zo siedmych takto krásne balených masiek :)

Máte svoju obľúbenú pleťovú masku? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe