FITNE - Silicium šampón a sprchový gél

12:43

Dlho som používala iba drogériové šampóny, prípadne šampóny z Avonu, ktoré si obľúbila celá moja rodina. Snažila som sa nájsť niečo, čo by vyhovovalo aj mojej veľmi suchej pokožke hlavy, skúsila som zvučné značky z reklám, dala som na rady lekárnikov, ale nič nepomáhalo. Naureus mi k mojej objednávke pribalil aj môj prvý bio šampón.

Šampón a sprchové gel

Obsahuje extrakty z bambusu a pŕhľavy

Pre mňa ideálny vrchnáčik :) Nemusím nič šraubovať mokrými rukami

FITNE - Silicium šampón a sprchový gél

Spolu s mojou maminkou ho používame pár týždňov.  Odkedy ho mám doma, žiaden iný som nepoužila :) Asi preto, že tento sa stal mojím zlatíčkom. 200 ml a je v plastovom obale. Vrchnáčik sa nešraubuje, ľahko sa otvára, čo oceňujem, lebo nemám rada šampóny, ktoré treba pomaly kliešťami otvárať, tak pevne držia. Vôňa je veľmi svieža, povzbudzujúca a hlavne, dlho ju vo vlasoch cítiť. Ak nepoužijem tužidlo alebo balzam na suché končeky, vôňu cítiť aj ráno, keď si rozčesávam vlasy :) Veľmi dobre pení, stačí len malé množstvo, aby sa vytvorila bohatá pena. Nuž, a výsledok:
  • mojej maminke sa po ňom prestali mastiť vlasy
  • vyživuje suchú pokožku hlavy, vďaka čomu sa môj atopický ekzém stráca, pokožka je oveľa hydratovanejšia, nesvrbí
  • vlasy sú pevnejšie, jemné na dotyk a krásne sa lesknú
  • nepotrebujem kondicionér, pretože vďaka výťažku z čakanky a inulínu šampón pôsobí aj ako kondicionér
  • v prípade, že sa použije ako sprchový gél, je pokožka hydratovaná, hladká a prevoňaná
Na Naureus kúpite tento šampón za 11 eur. A zdravá pokožka a krásne vlasy ako koruna krásy sú na nezaplatenie :)

Poznáte FITNE výrobky? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe