ELF - Studio Tyčinka na pery s peelingovými zrniečkami

10:28

V poslednej dobe sa akoby vrece roztrhlo s rôznymi peelingmi. Dlho sme čítali len o peelingoch na tvár a na telo, ale dnes už nájdete aj peelingy na chodidlá či na ruky. Ich úloha je jasná: odstrániť odumreté bunky kože a zjemniť ju. Ale čo takto peeling na pery? :) Pred nejakým časom sa k nám dostala peelingová tyčinka na pery, ktorú priniesla americká značka ELF. 


Na prvý pohľad nič zvláštne...


ale keď  dáte dolu vrchnák....

objavíte skvelú peelingovú tyčinku :)


ELF - Studio Tyčinka na pery s peelingovými zrniečkami 

Sprvu som peelingovanie pier považovala za zbytočné, myslela som si, že celkom stačí balzam na pery. Avšak keď prišlo veľmi horúce alebo naopak, chladné počasie a na perách sa zjavili šupinky, tento peeling som vyskúšala. Peelingovou tyčinkou som si niekoľkokrát prešla po perách, aby som na ne naniesla čiastočky, potom som krúživými pohybmi pery peelingovala a nakoniec som ich opláchla vlažnou vodou.

Ako peeling na pery funguje?

Výsledok použitia peelingu sa nedal porovnať s výsledkom, keď si iba natieram pery. Peeling jemne odstránil šupinky, ktoré sa tvoria, keď sú pery vysušené (príčin je viac - nedostatočný pitný režim, klimatizácia, horúce počasie, vietor, chlad, niektoré lesky i rúže pery vysušia), vyhladil ich a keď som naniesla balzam na pery, o pár hodín som nevedela, že som mala nejaké problémy. Neodporúčam však používať tyčinku v prípade, ak máte pery prasknuté až do krvi, opar alebo kútik, pretože ak zatlačíte, ranka sa môže otvoriť a krvácať.

Ak by som to zhrnula, peelingovú tyčinku som si obľúbila preto, lebo:
  • je prakticky zabalená, poľahky sa vojde do kabelky i na poličku
  • krásne vonia :)
  • pery vyhladí, zjemní, stačí po ňom naniesť balzam
  • v porovnaní ceny a kvality je to vynikajúce (tyčinka má 4,4 gramu, stojí 4,5 eur a dlho vydrží, pretože na jedno použitie stačí ozaj iba trocha).
Tyčinka stojí 4,50 eur.

Skúšali ste už peelingovú tyčinku na pery? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe