DADO SENS - Čistiace mlieko a Anti-blemish Roll on

18:40

Už som vám spomínala účinný krém DADO SENS, s ktorým som spokojná nielen  ja, ale aj moja maminka, ktorú tiež občas potrápi mastná pleť (viac si o ňom môžete prečítať TU). Keď som našla balenie čistiaceho mliečka a roll onu za skvelú cenu, neváhala som a objednala som si ho.

Balenie čistiaceho mlieka a roll onu


Mliečko má 100 ml, roll on má 10 ml

Anti-blemish Roll on


Roll on má 10 ml. Napriek tomu, že sa o svoju pleť dôkladne starám, čistím ju, tonizujem, občas sa rozhodne, že sa vráti do pubertálnych čias a nájde sa vyrážka. Našťastie, čím som staršia, tým ľahšie sa hoja, ale i tak im treba pomôcť, aby sa porúčali čo najskôr :) Roll on je veľmi praktický, je maličký, vmestí sa do tašky a keďže je priehľadný, možno ho aplikovať kedykoľvek priebehu dňa, ak nie som nalíčená. Aplikácia je jednoduchá, len odšraubujete a prejdete po vyrážke. Sprvu to štípe, no tento pocit je len na okamih, hneď potom pokožku upokojí. Urýchli hojenie, zredukuje začervenanie a po jeho použití je menšia pravdepodobnosť, že na tvári zostane fliačik, ktorý sa mne neraz hojí aj pár mesiacov.

Mlieko má podobne ako účinný krém príjemnú vôňu

PurDerm – Čistiace mlieko



Keďže som túto kozmetiku už poznala a mala som s ňou pozitívne skúsenosti, veľmi som sa tešila, kedy mi balíček príde. Mliečko je v plastovej tube, má 100 ml. Vôňu má takú istú ako účinný krém, veľmi jemnú a príjemnú, ja som si na ňu zvykla a páči sa mi :) Používa sa jednoducho, tvár si opláchnem vlažnou vodou ( v tomto studenom počasí si aj zuby umývam v teplej vode), nanesiem mliečko, chvíľu krúživými pohybmi masírujem predovšetkým problematickú T zónu a po chvíli zmyjem. Potom použijem pleťovú vodu a účinný krém. Pleť je po použití mliečka čistá, matná a hebká na dotyk. Po štyroch dňoch pravidelného používania som si všimla, že ubúda upchatých pórov a pleť je žiarivejšia a menej sa mastí.


Obaja sú skvelými pomocníkmi v boji proti mastnej pleti a vyrážkam. Tento duo pack stál na Naureus 13,79 eur.

Používate roll on na problematickú pleť? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe