Natura Siberica - Aktivujúci masážny olej

17:14

Poznáte ten pocit, keď si nejaký výrobok obľúbite hneď po prvom použití? :) V poslednej dobe sa mi dostalo do rúk veľmi veľa kvalitných kozmetických kúskov, ktoré si neviem vynachváliť. Keď som si prezerala ponuku výrobkov značky Natura Siberica, netušila som, že tam nájdem masážny olej, ktorý po pár dňoch používania vyhlásim za najlepší olej,aký som kedy mala,  pretože splní všetko, čo sľubuje. 



Ocenenie z roku 2012

Natura Siberica - Aktivujúci masážny olej                            

Ako prvé ma zaujal obal. Krásna, fialová fľaša je plastová a zatvára sa šraubovaním. Mám ju položenú na poličke, lebo fialovú farbu zbožňujem a obal pôsobí veľmi elegantne. Olej nádherne vonia! Je to vôňa prírody, svieža, povzbudivá, sladká. Pri prvom použití som sa od nej nevedela odtrhnúť. Olej používam na masáž problematických partií, je to taká oddychová chvíľka, pri masáži sa uvoľňuje svalstvo a prevonia sa pokožka :)

Výborné výsledky

Výsledky bolo vidieť už po dvoch dňoch používania. Pokožka bola hladká na dotyk. Dlho som neverila zoštíhľujúcim prostriedkom (ale napriek tomu som ich vždy kupovala a skúšala:)), no tento olej ma presvedčil o tom, že to môže naozaj fungovať. Pri ceste k plochému brušku si všímame každý jeden malý pokrok a tento olej k nemu približuje oveľa rýchlejšie. V spojení s cvičením a zdravšou životosprávou je správnou cestou k môjmu cieľu. 

Kúpiť si ho môžete od 8,49 eur.

 A ja si ho kúpim určite zasa, lebo je úžasný, voňavý a hlavne, splní to, čo sľúbil :)

Máte radi masážne oleje? :)

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe