Himalaya Herbals - Gentle Refreshing Face Wash

21:16

Čistá, svieža a žiarivá pleť je snom asi každej ženy. Na našu pleť negatívne vplýva veľa vecí: nedostatok spánku, zlá životospráva, fajčenie, klimatizácia, stres, životné prostredie. O pokožku sa treba starať a nájsť vhodné kozmetické výrobky, ktoré splnia všetko to, čo sľubujú. Ja som už vyskúšala veľa výrobkov od výmyslu sveta a často čelím otázke, prečo si kupujem stále niečo nové, keď som viackrát povedala, že som našla niečo úžasné. A moja odpoveď je jasná: aby som objavovala nové vychytávky a mohla sa podeliť s ďalšími skúsenosťami :) A tak som sa zoznámila aj s osviežujúcim pleťovým gélom od Himalaya Herbals, s ktorým som sa hneď skamarátila.

Pleťový gél má 150 ml

Himalaya Herbals - Gentle Refreshing Face Wash


Prvý raz som si kúpila kozmetiku Himalaya Herbals v drogérii, ale keďže tam mali len niekoľko výrobkov, preto som sa rozhodla nakúpiť na internete, kde som sa dozvedela, že sa dá kúpiť aj v lekárňach.

Gél je v 150 ml balení. Vďaka priehľadnému pásu na balení vidno, že gél je priesvitný a modré čiastočky. Jeho vôňa je svieža, i keď ju neviem presne špecifikovať. Citrón v nej necítim, ale rozhodne sa mi páči :) Gél je hustejší, ľahko sa rozotiera a naozaj stačí iba troška a výborne pení. Výsledkom je čistá, vláčna pleť.

Vďaka tomu, že stačí použiť malé množstvo, balenie dlho vydrží, stačí ho mať uskladnený na suchom mieste, kde naň nesvieti slniečko. Výrobok je dermatologicky testovaný a hypoalergénny. Priznávam sa, jedno balenie mám už skoro prázdne, tak ma v skrini čaká nové :) 
Za 150 ml som zaplatila 5,28, výrobky si môžete kúpiť v kamenných obchodoch i na internete.


Používate výrobky Himalaya Herbals? :)


You Might Also Like

1 Vaše komentáre

  1. Používam Himalaya Herbals, je to úplne v pohode kozmetika, ktorá si robí svoju prácu, niektoré produkty sú výnimočné, iné jednoducho splnia, čo sľubujú, čo je v dnešnej dobe klamlivej reklamy veľké plus. Produkty nakupujem v lekárni, kvalitou konkurujú tým najdrahším značkám a predávajú sa za ceny dostupné naozaj každému. Himalayu môžem len odporúčať. www.zdraviehimalaya.sk Katarína

    OdpovedaťOdstrániť

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe