AK Profi Cosmetic - Mikrokryštalický peelingový prášok

20:16


Peeling používali už staré Egypťanky, aby sa zbavili starej kože a ich pokožka bola hladká na dotyk. Piesok miešali s olejmi a nanášali si ho na tvár. Úlohou peelingu je šetrne obrúsiť našu pokožku, zbaviť sa starých, odumretých buniek, zbaviť pleť nečistôt a pokožka je na dotyk jemnejšia. I keď sa neodporúča používať ho často ( nie častejšie ako 2-3 krát týždenne), dnes už nájdeme aj peelingy na každodenné použitie.

Mám doma deväť rôznych peelingov, ale pred časom som na internete objavila aj peelingový prášok od firmy AK profi cosmetic, ktorá je slovenská s vysokým obsahom prírodných, biologicky aktívnych rastlinných olejov a voskov. Prípravky nie sú chemicky prifarbované, sú neparfémované.





AK Profi Cosmetic - Mikrokryštalický peelingový prášok

V podstate si pripravíte peeling podľa nálady :) Ja mám doma levanduľový a lemon tea tree hydrofilný odličovací olej a častejšie používam levanduľový, lebo prekrásne vonia. V plastovej nádobe je 75 g bieleho peelingového prášku. Na jedno použitie používam malú kávovú lyžičku a postupne pridávam olej, aby mi vznikol nie veľmi riedky peeling. Nanášam ho štetcom a zmývam ho teplou vodou. 

Aký vplyv má na pleť Mikrokryštalický peelingový prášok?

Výsledkom je čistá, napnutá pleť, lebo mikrokryštáliky v peelingu pleť vyčistia a zbavia odumretých buniek, olej pokožku hydratuje a prevonia. Potom použijem pleťovú vodu a nanesiem krém. Pre mňa je na tomto prášku najúžasnejšie to, že si sama môžem pri každom použití vytvoriť vlastný peeling, ktorý pleť naozaj dôkladne vyčistí. Ako telový peeling som ho neskúšala, pre mňa je to top medzi pleťovými :)

Za 75 gramov peelingového prášku som zaplatila 3,10 eur, pri používaní ho naozaj netreba veľa, takže dlho vydrží.

Vyskúšali by ste peelingový prášok? :)
                                 

You Might Also Like

0 Vaše komentáre

Veľmi pekne ďakujem za všetky Vaše komentáre :) Chcem Vás poprosiť, aby ste mi do komentárov nevkladali odkazy na Giveaway. Ďakujem :)

Subscribe